Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Turboboost schreef:In de TC tubantia stond in elk geval een mooie colum over hetgeen er nu eigenlijk gebeurt is (met zelfs een uitleg wat de reden is geweest dat de KNAF geen van beide partijen licentie verleend). De gemeente komt in het stukje ernaast ook aan bod, maar zoals ik zelf ook al aangaf zal dit, helaas, te laat zijn voor 2007.
Holkers schreef:Turboboost schreef:In de TC tubantia stond in elk geval een mooie colum over hetgeen er nu eigenlijk gebeurt is (met zelfs een uitleg wat de reden is geweest dat de KNAF geen van beide partijen licentie verleend). De gemeente komt in het stukje ernaast ook aan bod, maar zoals ik zelf ook al aangaf zal dit, helaas, te laat zijn voor 2007.
van wie?
Turboboost schreef:Bedankt GJ. Scheelt mij een hoop "zoek" werk.
Turboboost schreef: maar zoals ik zelf ook al aangaf zal dit, helaas, te laat zijn voor 2007.
YellowLeonVT schreef:Turboboost schreef: maar zoals ik zelf ook al aangaf zal dit, helaas, te laat zijn voor 2007.
Dat vind ik dus vreemd. Als de KNAF had besloten dat 1 van beide stichtingen het mocht gaan organiseren was het dan gewoon door gegaan ? Stelt de KNAF nu een reële deadline of is het werkelijk niet meer te organiseren als men nu gezamenlijk de schouders er onder zouden zetten?
briljant schreef:YellowLeonVT schreef:Turboboost schreef: maar zoals ik zelf ook al aangaf zal dit, helaas, te laat zijn voor 2007.
Dat vind ik dus vreemd. Als de KNAF had besloten dat 1 van beide stichtingen het mocht gaan organiseren was het dan gewoon door gegaan ? Stelt de KNAF nu een reële deadline of is het werkelijk niet meer te organiseren als men nu gezamenlijk de schouders er onder zouden zetten?
Ik denk dat het een reële deadline is.
De tijd die je nodig bent om zo'n evenement te organiseren is enorm.
Pas als de KNAF licentie er is kun je alle vergunningen aanvragen.
Pas als je weet welke organisatie het organiseerd kun je achter sponsoren aan.
Om dat nu nog te doen is voor een rally wel heel kort dag (zelfs voor een sprint)
leor888 schreef:Olde Meule schreef:TWENGELTJE schreef:Olde Meule schreef:ALS EEN DONDERSLAG BIJ HELDEREHEMEL SLAAT HET BERICHT IN ALS EEN BOM!!
DOM, DOM, DOM, DOM, DOM RONDUIT DOM EN ZITTEN WE ALS VRIJWILLEGERS AAN DE GROND GESPIEST!
HEBBEN WE ONS DAAR ALTIJD DE HANDEN VOOR UIT DE MOUWEN GESTOKEN (NÉÉ!!) LATEN WE OPSTAAN VOOR HET TE LAAT WORDT!
ALS WIJ ONZE HANDEN THUIS ZOUDEN HOUDEN WIL IK NOG WEL EENS ZIEN OF DE REST VAN NEDERLAND DE KP'S GESLOTEN KRIJGT EN OF DE RALLY VOOR ONZE REGIO NOG GERED KAN WORDEN!?
Want als wij buiten onze organisatie er niet voor klaar staan dan zou het oprecht zijn maar gezien wij in de meerderheid zijn van marshall's wil ik nog wel eens zien of een eind ook echt een eind betekent!?
Vind je dit nu niet een te overdreven reactie roy
Dat de rally dit jaar dan mischien niet door gaat ( ik heb nog een beetje hoop) wil niet zeggen dat het officialteam ophoud te bestaan
Ook de andere organisaties zijn niet blij met deze beslissing
Ik heb niet de uitspraak laten vallen dat het officialteam er mee op moet houden, in tegen deel van dat wordt het ons allen wel afgenomen de thuis rally! En dat je daarbij geprikkelt wordt om in opstand te komen voor onze eigen rally is een DOEL maar om het DOEL te berijken blijft nog uit, want als de grootste groep weg blijft ontstaat er een groot probleem voor organisatie, rijders en alles wat ermee samen hangt dan rollen de banden wel anders al weten zei net zo goed als wij dat we allen weg zijn van de rallysport bij uitstek!
Roy cs, Ik weet dat ik het eigenlijk niet moet doen omdat je het wel goed bedoelt, maar:
je taalgebruik in de reacties is ver onder de maat.
Ik leer op dit moment een andere taal dan de onze, maar wat jij gebruikt is ook echt een andere taal.
Of te wel, wat jij zegt is geen Nederlands! Of op z'n minst geen verantwoord Nederlands.
Olde Meule schreef: het gaat erom welk bandenprofiel we moeten gebruiken
Mogen wij er dan ook iets voor terug hebben zoals onze eigen rally die ons allen en iedereen zo aan het hart draagt..... Bedankt!
leor888 schreef:Zoals ik al zei je bedoelt het goed. En dat blijkt ook uit deze reactie. En ik ben het volledig met je eens, (maar voor communicatie heb je wel een taal nodig die beide partijen verstaan.)
Ja ik hoop dat jij je eigen rally zsm terug krijgt.
(en het is mijn eigen rally ook hoor laat daar geen misverstand over bestaan, want dankzij de Hellendoornrally ben ik aan deze sport verknocht geraakt.)
Zoals hierboven te lezen valt zal je de rally ws. volgend jaar terug krijgen.
Ik blijf op een klein wonder hopen voor 2007.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten