Zojuist een nieuw persbericht ontvangen over de Hellendoornrally, van een nieuwe stichting.Het bericht leest u onder het kopje rallynieuws op onze website.
Groetjes Bert
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Holkers schreef:John schreef: twijvels
Ze komen ook niet uit Huizen
Maar je hebt wel gelijk
Berto schreef:Maar zonder dollen:
Het is niet belangrijk wie de Rally organiseerd, beide partijen zijn er volgens mij capabel genoeg voor, maar DAT de Rally er komt is wel f**cking belangrijk.
Hopen dat ze tot overeenstemming komen.
Jan schreef:Berto schreef:Maar zonder dollen:
Het is niet belangrijk wie de Rally organiseerd, beide partijen zijn er volgens mij capabel genoeg voor, maar DAT de Rally er komt is wel f**cking belangrijk.
Hopen dat ze tot overeenstemming komen.
Helemaal mee eens Berto
Turboboost schreef:Dit was bij de meesten achter de "schermen" natuurlijk al wel bekend. Gelukkig is het nu voor iedereen helder. Ik vind het nog steeds vreemd dat je als nieuwbaken organisatie een dergelijk ervaren 'crew' aan de kant zet, gelukkig heeft men nu zelf besloten om e.e.a. toch weer op te pakken.
Ook leuk: 2 x een rallyevenment in en rondom Nijverdal (wishful thinking![]()
).
motormuis schreef:Turboboost schreef:Dit was bij de meesten achter de "schermen" natuurlijk al wel bekend. Gelukkig is het nu voor iedereen helder. Ik vind het nog steeds vreemd dat je als nieuwbaken organisatie een dergelijk ervaren 'crew' aan de kant zet, gelukkig heeft men nu zelf besloten om e.e.a. toch weer op te pakken.
Ook leuk: 2 x een rallyevenment in en rondom Nijverdal (wishful thinking![]()
).
Ik zou het vreemd vinden als de ENRO met mensen die niet ervaren genoeg zijn, de rally mogen organiseren. terwijl de SRON met de ervaren organisatoren aan de kant moeten staan kijken hoe de rally in de soep loopt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten