Hellendoornrally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Slepertje » ma jan 29, 2007 20:10

Zojuist een nieuw persbericht ontvangen over de Hellendoornrally, van een nieuwe stichting.Het bericht leest u onder het kopje rallynieuws op onze website.

Groetjes Bert
Slepertje

Berichtdoor erikjan » ma jan 29, 2007 20:22

SRON of ENRO

da's even een keuze :shock:
erikjan

Berichtdoor Turboboost » ma jan 29, 2007 20:51

Dit was bij de meesten achter de "schermen" natuurlijk al wel bekend. Gelukkig is het nu voor iedereen helder. Ik vind het nog steeds vreemd dat je als nieuwbaken organisatie een dergelijk ervaren 'crew' aan de kant zet, gelukkig heeft men nu zelf besloten om e.e.a. toch weer op te pakken.

Ook leuk: 2 x een rallyevenment in en rondom Nijverdal (wishful thinking :wink: :lol: ).
Turboboost

Berichtdoor Niels2 » ma jan 29, 2007 21:25

Ben nu ook wel benieuwd van welke van de 2 organisaties de verhalen over proeven rond Markelo kwamen.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor Holkers » ma jan 29, 2007 21:28

2 organisaties die 2 verhalen schreeuwen. Laten we eerst even wachten totdat de wijze mannen van de KNAF hebben besloten welke van deze 2 de Hellendoorn rally daadwerkelijk mogen organiseren. Lijkt me voor alle partijen beter...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor John » ma jan 29, 2007 21:32

mmmmmmmmm, beetje vaag allemaal daar in het Oosten. Ze zegge wel eens dat daar de wijze vandaan komen maar ik heb zo m'n twijvels Kortom de oude Sason is er weer onder een andere naam.
John

Berichtdoor erikjan » ma jan 29, 2007 21:33

het wordt wel een beetje kort dag, of niet ?

over acht maanden is het al zover...
erikjan

Berichtdoor Holkers » ma jan 29, 2007 21:34

John schreef: twijvels

Ze komen ook niet uit Huizen ;)

Maar je hebt wel gelijk ;)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Berto » ma jan 29, 2007 21:50

Holkers schreef:
John schreef: twijvels

Ze komen ook niet uit Huizen ;)

Maar je hebt wel gelijk ;)

Twijfels..met de lange v. :shock:
Alweer zo'n wijsheid uit het oosten. :wink: :wink: :wink:
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Berichtdoor Berto » ma jan 29, 2007 21:54

Maar zonder dollen:

Het is niet belangrijk wie de Rally organiseerd, beide partijen zijn er volgens mij capabel genoeg voor, maar DAT de Rally er komt is wel f**cking belangrijk.

Hopen dat ze tot overeenstemming komen.
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Berichtdoor Jan » ma jan 29, 2007 22:11

Berto schreef:Maar zonder dollen:

Het is niet belangrijk wie de Rally organiseerd, beide partijen zijn er volgens mij capabel genoeg voor, maar DAT de Rally er komt is wel f**cking belangrijk.

Helemaal mee eens Berto 8)
Jan

Berichtdoor erikjan » ma jan 29, 2007 22:15

Jan schreef:
Berto schreef:Maar zonder dollen:

Helemaal mee eens Berto 8)

precies,

niemand is er bij gebaat dat beide partijen rollend over straat gaan.

al was het alleen al om mogelijke sponsors van het evenement niet het bos in te sturen....
erikjan

Berichtdoor motormuis » di jan 30, 2007 0:42

Als ik het persbericht goed heb gelezen, denk ik dat de SRON er het meest geschikt voor is.
motormuis

Berichtdoor motormuis » di jan 30, 2007 0:52

Turboboost schreef:Dit was bij de meesten achter de "schermen" natuurlijk al wel bekend. Gelukkig is het nu voor iedereen helder. Ik vind het nog steeds vreemd dat je als nieuwbaken organisatie een dergelijk ervaren 'crew' aan de kant zet, gelukkig heeft men nu zelf besloten om e.e.a. toch weer op te pakken.

Ook leuk: 2 x een rallyevenment in en rondom Nijverdal (wishful thinking :wink: :lol: ).

Ik zou het vreemd vinden als de ENRO met mensen die niet ervaren genoeg zijn, de rally mogen organiseren. terwijl de SRON met de ervaren organisatoren aan de kant moeten staan kijken hoe de rally in de soep loopt.
motormuis

Berichtdoor kraats » di jan 30, 2007 7:21

motormuis schreef:
Turboboost schreef:Dit was bij de meesten achter de "schermen" natuurlijk al wel bekend. Gelukkig is het nu voor iedereen helder. Ik vind het nog steeds vreemd dat je als nieuwbaken organisatie een dergelijk ervaren 'crew' aan de kant zet, gelukkig heeft men nu zelf besloten om e.e.a. toch weer op te pakken.

Ik zou het vreemd vinden als de ENRO met mensen die niet ervaren genoeg zijn, de rally mogen organiseren. terwijl de SRON met de ervaren organisatoren aan de kant moeten staan kijken hoe de rally in de soep loopt.

Ik hoop wel dat iedereen een beetje tussen de regels door blijft lezen, voor er van die uitgesproken meningen komen. Het is niet zo zwart/wit als het gesteld wordt. Ik hoop alleen maar dat de KNAF een verstandig besluit neemt dat in dienst is van de rallysport.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden