TankSrally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Amazone » vr jan 19, 2007 14:30

erikjan schreef: ik lees in jullie reglementen dat ook de GT-klasse toegelaten wordt ?!

Ja, klopt, wie weet...
Amazone

Berichtdoor Mitsufan » vr jan 19, 2007 14:46

Het zou leuk zijn als Chris van Woensel komt met zijn Nissan 350Z, want ik vind dat toch zo'n prachtige auto. Overgens word de auto voor seizoen 2007 voor nog meer power voorzien en de auto is al in nieuwe kleuren gezet wat naar mijn mening zeker geslaagd is 8) http://www.chrisvanwoensel.com/media/di ... m=98&pos=9
Mitsufan

Berichtdoor ZZR Fan » vr jan 19, 2007 15:35

zou wel mooi zijn als die komt. mooie kleuren ook.

weer mooi dat het rallykrantje weer komt, mag hem hopelijk weer bezorgen :lol:
ZZR Fan

Berichtdoor mastersevius » vr jan 19, 2007 18:52

Hier ook een stukje uit de regelementen.

16.7 De start op klassementsproef 1 en 2 (publieksproef) zal plaatsvinden middels een zgn. gruppenstart, dwz. dat 4 of 5 auto’s 10 seconden na elkaar worden gestart (in dezelfde minuut) en de volgende serie gestart wordt nadat alle equipes over de vliegfinish zijn gegaan. Dit artikel vervangt SRR art 19.5 alleen voor KP 1 en 2.

Lijkt me een leuk spectakel te worden. :P
mastersevius

Berichtdoor Holkers » vr jan 19, 2007 19:05

Wel erg zaad voor de fotografen... Zooi verse accu's meenemen voor elke 10 seconde flitsen....
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor JoostS » vr jan 19, 2007 19:41

Holkers schreef:Wel erg zaad voor de fotografen... Zooi verse accu's meenemen voor elke 10 seconde flitsen....

Gaan die sneller op dan? Want hij laadt toch op hetzelfde tempo weer op (de snelste manier)? En daarna staat hij een paar seconde te wachten ipv de 50 seconde normaal.
JoostS

Berichtdoor Holkers » vr jan 19, 2007 19:54

JoostS schreef:
Holkers schreef:Wel erg zaad voor de fotografen... Zooi verse accu's meenemen voor elke 10 seconde flitsen....

Gaan die sneller op dan? Want hij laadt toch op hetzelfde tempo weer op (de snelste manier)? En daarna staat hij een paar seconde te wachten ipv de 50 seconde normaal.

De 'ouder' en de kouder de accu's worden des te langer het duurt voordat de flitser weer 'thuis' geeft. Vooral bij burst schieten 's avonds zie je niet-ingeflitste foto's tussen je reeks zitten. Als er erg veel van de accu's gevraagd wordt (dus vooral tijdens een rondkurs) dan gaan ze sneller leeg en heb je vaker niet-ingeflitste platen.
Holkers

Berichtdoor wimo » vr jan 19, 2007 21:23

Wimo hoorde Maarten toch iets mompelen op de vraag ofdat we rekening met hem moesten houden voor te overnachten, ik ga niet in die pokke kou staan :wink:

Dus toch maar een plaatsje vrij houden voor je :lol:

Monique
wimo

Berichtdoor Holkers » vr jan 19, 2007 21:31

Nee hoor. Moet wel erg speciaal worden qua deelnemers of warmte+tijd over. Persoonlijk kan de vrijdagavond met rechts, links, rechts, rechts, rechts, rechts, links, rechts, rechts, rechts, rechts, links, rechts, rechts, rechts, rechts, links, rechts, rechts, links, rechts me als toeschouwer niet echt boeien...
Holkers

Berichtdoor Christophe » vr jan 19, 2007 21:48

Je zou moeten meedoen, je kent het parcours al vanbuiten, dus een scratch zou er dik in zitten. 8)
Grtz Christophe 8)
Christophe

Berichtdoor Dragu » vr jan 19, 2007 23:48

mastersevius schreef:Hier ook een stukje uit de regelementen.

16.7 De start op klassementsproef 1 en 2 (publieksproef) zal plaatsvinden middels een zgn. gruppenstart, dwz. dat 4 of 5 auto’s 10 seconden na elkaar worden gestart (in dezelfde minuut) en de volgende serie gestart wordt nadat alle equipes over de vliegfinish zijn gegaan. Dit artikel vervangt SRR art 19.5 alleen voor KP 1 en 2.

zo was het in de Saarland rally ook .
Zeer mooi om te zien !!
Dragu

Berichtdoor Wolter » vr jan 19, 2007 23:59

Gaat haast op rallyracing lijken. Enige verschil is dat je verplicht bent snellere deelnemers voorbij te laten. Normaliter tijdens rally ook het geval, maar nu zal het vaker voorkomen...

Als deelnemer zou ik zeggen: Gewoon om de minuut starten en geen gedoe met inhalen....
Als toeschouwer zou ik zeggen: 4 driftende BMW's binnen een paar sec. achter elkaar? 8)
Wolter

Berichtdoor Pierre Brouwer » za jan 20, 2007 9:46

Absoluut!! De laatste klassementsproef in de rally Sulingerland word ook al jaren op deze manier verreden. Echt ontzettend leuk, en ondanks dat het proefje daar ook niet zo groot is, heb je meestal weinig tot geen last van andere auto`s.
Word echt een leuk begin van het nieuwe rallyseizoen!! :D
Pierre Brouwer

Berichtdoor cvgn » za jan 20, 2007 10:00

Voor degene die in Emmeloord willen overnachten: camping het Bospad is nog niet geopend tijdens de Tank S rally wegens verbouwingswerkzaamheden. Had hier geboekt maar kreeg mailtje terug dat het niet geopend was.

groeten uit Roosendaal.
Carine van Gastel
cvgn

Berichtdoor Mitsufan » za jan 20, 2007 11:35

Is dit jaar het servicepark wel op de deel, want ik had gehoord dat ze heel Emmeloord centrum aant verbouwen zijn. Ik weet niet of de deel hier ook mee word bedoeld,omdat ik nog niet in Emmeloord woon, ik woon nu nog in zeeland, morgen ga ik naar Emmeloord verhuizen.
Mitsufan

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden