Wrc Zweden 2007?

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor whity » zo dec 17, 2006 8:03

Ik ben aan het kijken naar de mogelijkheid om komend jaar naar Monte Carlo te gaan, Zweden, Finland en Duitsland. Alle 4 zal zeker niet lukken tenzij ik een sponsor vind en genoeg vrije tijd maar 2 wil ik wel proberen

Jan ik ben het met Monique eens Finland mag je niet missen is de enigste Rally met de hoogste gemiddelde snelheid op gravel en op de jumps komen ze op ooghoogte voorbij vliegen ik ben er in 2003 geweest dan kun je beter Duitsland overslaan want dat is een asfaltrally en dat gaat lang niet zo spectaculair als Finland op gravel.
whity

Berichtdoor Gerrit Euverman » zo dec 17, 2006 11:49

Onze voorbereidingen voor Zweden zijn al in volle gang. De overnachtingen zijn geregeld, de rest zal in januari afgerond worden. Op 6 febr. vertrekken we per auto.
Gerrit Euverman

Berichtdoor Rallyphoto » zo dec 17, 2006 14:08

Vorig jaar ben ik voor het eerst naar de rally van Zweden geweest, fantastische tijd gehad.
Ik kan je wel aanbevelen om op tijd naar bijv. Colin Crest of de Superspecial te gaan, daar dat de drukste gebieden zijn van de rally en er echt massa mensen naartoe gaan.
Neem bijvoorbeeld ook broodjes, worstjes in blik mee zodat je jezelf warm kan houden bij het lange wachten, zo prettig is het ook weer niet om naast een van de gesttokte vuurtjes te gaan staan, vorig jaar verging ik zo af en toe in de rook die ervanaf komt, verder is de sfeer echt top.
Ook een verkenning voor mooie plekjes kan ik aanbevelen, ook al is het maar om zelf idee te krijgen van hoe hard het daar gaat.
Rallyphoto

Berichtdoor niek » zo dec 31, 2006 18:35

Misschien was het al bekend maar Piepers doet mee met zn Honda. Toch wel verrassend te noemen,
niek

Berichtdoor Erik de Wild » wo jan 10, 2007 10:17

Erik de Wild schreef:Wij met het team hebben daar ervaring genoeg in!!
Gaan dit jaar al weer voor het 5e jaar kijken.
De hele week voorafgaande aan het evenement zijn we zelf aan het rijden op het ijs. Erg leuke ervaring altijd. Als we terugkomen kijken we al weer uit naar het jaar erop. Als je vragen hebt hoor ik het wel.

Groet Erik de Wild
06-2189 7595

Oke, we gaan dit jaar niet alleen kijken, maar we doen dit jaar ook zelf mee! (zie persbericht) Zijn er nog mensen die gaan kijken en foto's/film van ons willen maken. Als het nog gaat vriezen dan kunnen de Nederlandse toeschouwers natuurlijk op de service een warm kopje koffie komen drinken.

Groet Erik
Erik de Wild

Berichtdoor Amazone » wo jan 10, 2007 14:24

Erik de Wild schreef:Oke, we gaan dit jaar niet alleen kijken, maar we doen dit jaar ook zelf mee! (zie persbericht)

Wat moet het geweldig zijn om nu echt te gaan rijden daar!

Heel veel succes, en we zijn natuurlijk heeel benieuwd naar jullie verhaal!
Amazone

Berichtdoor leor888 » do jan 11, 2007 23:11

Oke, we gaan dit jaar niet alleen kijken, maar we doen dit jaar ook zelf mee! (zie persbericht) Zijn er nog mensen die gaan kijken en foto's/film van ons willen maken. Als het nog gaat vriezen dan kunnen de Nederlandse toeschouwers natuurlijk op de service een warm kopje koffie komen drinken.

Groet Erik

Mocht ik er aan toe komen, kom ik langs.

Succes in elk geval met jullie rally deelname en jullie rally experiences.

Het wordt hier trouwens eindelijk een beetje winter (voor NL begrippen dan: -1 a -4 en een beetje sneeuw.) De afgelopen periode is hier ook een langjarig record gebroken met plus 11 graden in de nacht!

Dat is dan in de buurt van Stockholm. Ik weet niet of het in de omgeving van Karlstad veel anders is.
leor888

Berichtdoor jhu » za jan 13, 2007 19:46

Erik de Wild schreef:
De hele week voorafgaande aan het evenement zijn we zelf aan het rijden op het ijs. Erg leuke ervaring altijd. Als we terugkomen kijken we al weer uit naar het jaar erop. Als je vragen hebt hoor ik het wel.

Groet Erik de Wild
06-2189 7595

Groet Erik

We doen ons best, zijn met z'n drieën. 2 zwart en met suiker en melk.
gr
tot in de sneeuw??
jhu

Berichtdoor Gerrit Euverman » zo jan 14, 2007 0:33

Erik de Wild schreef:

Groet Erik de Wild
06-2189 7595

Groet Erik

Rijden jullie de shakedown ook, of zit dat er financieel niet in?
Onze voorbereidingen zitten in de afrondingsfase. We vertrekken de 6e.
Hoop dat we mogen genieten van een leuke rally. Foto en film worden meegenomen.
Gerrit Euverman

Berichtdoor Erik de Wild » zo jan 14, 2007 20:14

Gerrit Euverman schreef:
Erik de Wild schreef:

Groet Erik de Wild
06-2189 7595

Groet Erik

Rijden jullie de shakedown ook, of zit dat er financieel niet in?
Onze voorbereidingen zitten in de afrondingsfase. We vertrekken de 6e.
Hoop dat we mogen genieten van een leuke rally. Foto en film worden meegenomen.

We zullen waarschijnlijk de shakedown niet rijden. Bij de rijtraining hebben we een aantal Zweedse rallyrijders, zij gaan ons helpen met de afstelling van de auto, zij kennen genoeg vergelijkbare 'rally'weggetjes om de auto op punt te zetten. Wij vertrekken zaterdag 3 februari, maandag testen met de rallyauto, dinsdag en woensdag verkennen, woensdagavond technische keuring, donderdag rustdag en 's avonds KP1. Wordt wat bijzonders zo'n special stage, met 2 auto's in de baan. We zullen wel zien wat het gaat brengen.

Groet Erik
Erik de Wild

Berichtdoor leor888 » za feb 03, 2007 0:57

Jongens, veel plezier volgende week hier in Zweden!

Niet slim, maar net dat weekend ben ik in NL. Dus wie weet volgend jaar.

Weet een van jullie nog een ander mooi rally event hier in Zweden?

Als ik zo rondkijk is het meer op een valkenswaard-achtige wijze rondjes rijden en dat lijkt me niet echt leuk.
leor888

Berichtdoor snwbrdr » za feb 03, 2007 11:00

leor888 schreef:Weet een van jullie nog een ander mooi rally event hier in Zweden?

In de South Swedish Rally
komen mogelijk nog enkele NL equipes aan de start.

Maarre.. Héél veel plezier en succes gewenst tijdens de rally van Zweden!
..:: HaraldSchipper.nl ::..
..:: Rallypics.nl ::..
snwbrdr

Berichtdoor Gerrit Euverman » zo feb 04, 2007 18:06

Brrrrrrr, het zal tijdens de rally koud worden. Voorspellingen geven aan dat de temp. flink gaat dalen en er ook sneeuw opkomst is.
Alle voorbereidingen zijn afgerond, woensdag vertrekken we naar Hagfors.
Gerrit Euverman

Berichtdoor Franky » zo feb 04, 2007 18:41

Gerrit Euverman schreef:Brrrrrrr, het zal tijdens de rally koud worden. Voorspellingen geven aan dat de temp. flink gaat dalen en er ook sneeuw opkomst is.
Alle voorbereidingen zijn afgerond, woensdag vertrekken we naar Hagfors.

Vorig jaar maten we 's ochtends op weg naar de proef temperaturen van -19 graden celcius.
Afbeelding
Frank Cruts
Franky

Berichtdoor leor888 » di feb 06, 2007 22:53

- Utvecklingen i värdet har varit bästa tänkbara den senaste tiden. Först kom snön, sedan regnet och därefter kylan. Nu har vi is på vägarna och snö i naturen, precis vad vi hade hoppats på, säger Klarin.
Onsdag och torsdag finns det chans att snötäcket bättras på i Värmland. På fredag klarnar vädret upp och allt talar för att solen kommer att förgylla tävlingen de avslutande tre dagarna.
- Publikt sett är lördag vår stora dag. Att kunna åskådarna på vackert vinterväder då känns mycket glädjande, säger Klarin, som också påminner entusiasterna i rallyskogen att varken glömma långkalsonger, vantar eller mössa hemma.
Det blir nämligen ganska kallt.
- Precis som det ska under ett vinterrally

Of te wel: De weersontwikkeling kon niet beter de laatste tijd, ijs op de wegen, sneeuw in het landschap en koud.
Woensdag/donderdag kans op extra sneeuw en daarna opklaringen en zonnig.
Maar: wie op zaterdag zijn lange ondergoed vergeet en staat te wachten langs de proeven zal vrij snel naar huis moeten, want het wordt erg koud!

Nogmaals veel plezier! En vergeet inderdaad het thermospul niet aan te doen! http://www.swerally.se/se,nyhet.html?id=1170782975
leor888

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden