is wel afhankelijk van welke Volvo PierrePierre Brouwer schreef:sleepy hunter schreef:David ik hoop dat jij in de Volvo klasse rijd,
Mocht ie willen....![]()
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
briljant schreef:is wel afhankelijk van welke Volvo PierrePierre Brouwer schreef:sleepy hunter schreef:David ik hoop dat jij in de Volvo klasse rijd,
Mocht ie willen....![]()
![]()
snwbrdr schreef:Ik stem op sneeuw! We hebben te weinig sneeuwrally's in Nederland.
En een dik pak graag!
snwbrdr schreef:Ik stem op sneeuw! We hebben te weinig sneeuwrally's in Nederland.
En een dik pak graag!
Werner schreef:
Het is IMO wel leuk voor de spanning in de wedstrijd om de proeven waarop de meeste verschillen kunnen worden gemaakt aan het einde van de rally te houden, en de kortere, makkelijkere en publieksvriendelijkere meer in het begin; de spanning blijft langer in de wedstrijd, en ook equipes die het einde van de wedstrijd niet halen hebben meer kans om toch in the picture te rijden.
Voor de ZZR zou dat kunnen betekenen om idd de industrieterreinproef overdag te houden en de lastigste polderproeven 's avonds. Alhoewel ik me kan voorstellen dat dat andere problemen oplevert, zowel voor de bedrijven op het industrieterrein als in de polder.
Werner schreef:Helaas... Maarja, in Nederland heb je nu eenmaal met dit soort beperkingen te maken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten