Franky schreef:Kampereiland in het donker werd wel een flinke uitdaging.
Ziet er altijd zo mooi uit vanaf een afstand/brug.....die stuiterende felle lampen in zo'n donkere omgeving.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Franky schreef:Kampereiland in het donker werd wel een flinke uitdaging.
Holkers schreef:Franky schreef:mastersevius schreef: en laatste 3 jaar dacht ik op het A6 industrieterrein
Er liggen daar hele vervelende strobalen.
sinds vorig jaar 1tje minder
mastersevius schreef:een proef zal er zeker niet meer inzitten denk ik dat is de proef die vanaf een industrieterrein in kampen af starte, om vervolgens onder de n50 door te gaan naar de finish. Hier zijn ze flink aan het bouwen, met een nieuwe haven en ik zie er geen weg meer.
Gokje nieuwe proef aan de andere kant van kampereiland
rally for ever schreef:Zou niet verkeerd zijn als het dit jaar iets minder hard waaide, dan mag het van mij nog wel sneeuwen ook ( en niet omdat ik er niet bij ben )
Mitsufan schreef:Wel kan ik jullie melden dat de TankSrally dit jaar op de kalender van de VOC staan, dat is de Volvo-Cup uit het hoge Noorden. Dus hopelijk krijgen wij veel Zweedse/Finse equipes aan de start.
Dus dat kan ook voor wat spektakel zorgen![]()
![]()
Trouwens vorig jaar was die rundkurs op vrijdag erg leuk. Eerst was het altijd in industrieterrein de munt, dit jaar het nieuwe industrieterrein en dat is een leuk parcourtje
Arfman schreef:Tip: koop een infopakket, zoek een bochtig weggetje uit, navigeer ernaartoe en genieten maar!
Mitsufan schreef:Heeft iemand misschien een tip voor mij waar ik op zaterdag op 1 van de landproefjes het beste kan kijken. Ik ging namelijk de voorgaande jaren alleen maar op vrijdag en zaterdag avond naar het industrieterrein. Bij de vorige editie ging ik voor het eerst naar het gebied bij Kampen, en dit beviel me wel, alleen was het plekje niet zo mooi en het was behoorlijk koud.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten