Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Erik de Wild schreef:Wij met het team hebben daar ervaring genoeg in!!
Gaan dit jaar al weer voor het 5e jaar kijken.
De hele week voorafgaande aan het evenement zijn we zelf aan het rijden op het ijs. Erg leuke ervaring altijd. Als we terugkomen kijken we al weer uit naar het jaar erop. Als je vragen hebt hoor ik het wel.
Groet Erik de Wild
06-2189 7595
Jan schreef:Erik de Wild schreef:Wij met het team hebben daar ervaring genoeg in!!
De hele week voorafgaande aan het evenement zijn we zelf aan het rijden op het ijs. Erg leuke ervaring altijd. Als we terugkomen kijken we al weer uit naar het jaar erop. Als je vragen hebt hoor ik het wel.
Groet Erik de Wild
06-2189 7595
Zou je iets kunnen vertellen over de gemiddelde kosten voor het bezoeken van het WRC in Zweden?
Ik ben aan het kijken naar de mogelijkheid om komend jaar naar Monte Carlo te gaan, Zweden, Finland en Duitsland. Alle 4 zal zeker niet lukken tenzij ik een sponsor vind en genoeg vrije tijdmaar 2 wil ik wel proberen....
Misschien een idee als we met een grotere groep gaan, kunnen we de kosten delen
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.SylviaBos schreef:Jan schreef:Erik de Wild schreef:Wij met het team hebben daar ervaring genoeg in!!
Groet Erik de Wild
06-2189 7595
Zou je iets kunnen vertellen over de gemiddelde kosten voor het bezoeken van het WRC in Zweden?
Ik ben aan het kijken naar de mogelijkheid om komend jaar naar Monte Carlo te gaan, Zweden, Finland en Duitsland. Alle 4 zal zeker niet lukken tenzij ik een sponsor vind en genoeg vrije tijdmaar 2 wil ik wel proberen....
Misschien een idee als we met een grotere groep gaan, kunnen we de kosten delen
Overweegd niemand Noorwegen??
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Franed rally schreef:Ierland ben ik wel van plan om te gaan
Franky schreef:Kaartje voor het hele weekend ongeveer 35€
Wij zijn een keer in een nederlands chalet geweest naast Uddeholm 3 km van het service terrein.
de andere keer in een chalet 45 minuten noordelijk midden in een skigebied.
Tip blijf iets langer het land is het waard en de reis is wel lang.
vanuit Hengelo is het ongeveer 1300 km sturen.
leor888 schreef:
Ik hoop als de planning het even toelaat om ook eens een kijkje te nemen bij deze Rally.
Vanaf Januari woon ik een poosje in dit schitterende land en vanaf de westkust is het "maar" 350 km.
Hebben jullie tips waar en bij welke proeven het altijd de moeite waard is?
En Franky, ijsrijden, waar doe je dat en hoe voelt dat?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten