JoostS schreef:mr_nice_guy73 schreef:JoostS schreef:Videocompilatie van de Euregio staat op m'n site! Hij is behoorlijk kort, maar ja, het is een lekkermakertje voor het DVD Jaaroverzicht 2006
http://www.Rallymedia.nl -> Video
Joost, heb je dat "momentje" nog meegekregen toen Henk en Jeroen rechtdoor vlogen tegen de vangrail aan? Want jij stond daar toch ook?

Heb ik zeker mee gekregen ja

Maar heb besloten om dit niet in de compilatie te doen om discussies te voorkomen.
Is allemaal goed afgelopen, een iemand had wat last van z'n voet want daar was de vangrail tegenaan gekomen en een iemand zat met de stof van z'n schoen vast, dus even de vangrail beetje opgeschoven. Viel dus gelukkig allemaal mee

Na de proef stonden zij stil om even naar de schade te kijken. Wij zijn daar even gestopt om te kijken. Zij Vonden het wel indrukwekkend om een fotograaf dat soort bewegingen te zien maken

. Eigenlijk een beetje zwak van je om het uit je compilatie te halen.

Anders zal ik wel even zorgen voor de discussie.
Het is namelijk wel typerend dat gezien de beelden van B'veld waar bijna fotografen worden aangereden het nu weer een stapje dichterbij is. Ik zal ze even over 1 kam scheren: die gasten leren het ook nooit en straks piepen als het een keer echt mis gaat zeker?
Zo ook op het punt waar Weijs jr eraf ging. Cameramensen die strontgeluk hebben niet geraakt te worden. En dat ging echt hard!! Heb trouwens ook weer zo'n slim fotografen exemplaar gezien die op dat punt in de container ging staan om plaatjes te schieten. Ja dan kunnen er lachwekkende situaties ontstaan.
Denken fotografen dat ze van beton zijn ofzo?
Wanneer een fotograaf, die zich risicovol gedraagt, aangereden wordt door een wedstrijd auto, kan ik daar mogelijk weinig gevoelens bij hebben.

Zij vergeten kennelijk ook wat zo'n gebeurtenis kan losmaken bij rijders en navigatoren.
Ik wil hiermee niet zeggen dat iedereen zich zo gedraagt maar van de "witte hesjes club" zijn het er wel veel.

Ik vind ook dat officials hier evengoed moeten ingrijpen. Want we kunnen erop wachten tot het echt fout gaat.