Conrad Euregiorally 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Mark Verhoeven » ma nov 06, 2006 10:30

Dat zal toch wel niet de werkelijke reden zijn, en als het zo is, gaat het met de rallysport toch wel heel de verkeerde kant op. Goeiendag zeg, een KP aflassen omdat het donker is. Dit durf ik niemand te vertellen, zonder me te schamen voor mijn sport!
Het gaat steeds verder, vorig jaar werd er ergens niet gestart omdat het regende, nu omdat het donker is, en de autos niet aangepast zijn aan de situatie.
Nogmaals; rallyrijden is ook strijden tegen de elementen -dus ook tegen regen, sneeuw, ijzel, duisternis, modder op de weg en nog veel meer !!
Amen .

Ben ik het wel mee eens. Je ziet ook vaak chicanes op de meest vreemde plaatsen verschijnen... (bij deze rally niet, de chicane's hadden hier in mijn ogen allemaal wel een nuttig functie)

Ik had de laatste proef van de sprint nog graag gereden, al was het pikkedonker en kletsnat! (met slicks en zonder lampen wel te verstaan) Je hebt de pacenote's toch niet voor niks gemaakt. :roll: Als de omstandigheden anders zijn, moet je daarop de snelheid aanpassen.

P.S. Ik had deze proef trouwens ook nog "nodig" om een plaatsje in het algemeen klassement te kunnen klimmen, maar buiten dat had ik hem graag nog gereden! Je mist toch zo'n 20% van de wedstrijd op deze manier...

Mark Verhoeven.
Mark Verhoeven

Berichtdoor SylviaVisser » ma nov 06, 2006 11:01

Jammer van de neutralisatie van KP 5 voor de sprint, vooral de reden erg jammer. Mocht het zo zijn dat er een (andere) goede reden voor was ben ik nieuwsgierig.
Ons spelletje kent nou eenmaal een hoog keuze gehalte mbt banden en lampen.... laten we die uitdaging er aub inzitten.

Verder was dit mijn eerste Hengelo sprint die niet in een enorme teleurstelling eindigde maar super gaaf en gezellig was. (wat niet wel zeggen dat deze sprint nu boven aan mijn lijstje is gekomen hoor :wink: )
Dat de tijdcontrole geen schoonheids prijs wint is niet anders. :D
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor Franed rally » ma nov 06, 2006 11:24

Het is helaas de echte reden. Toen ik heb onze tijdschema berekend zaterdag. kwam ik aan een start in kp5 (bentelo 2) om 16.42. Dus gelijk gedacht dat met 15 min. vertraging wij zouden met de lichten moeten rijden dus service = lampen monteren.
Dat er zijn teams wie denken niet over hun probleem. Als jij komt met droogbanden aan de start en het regent wordt de proef niet geneutraliseerd !!
Johan en ik hadden zin in en jammer maar helaas.........
Maar het was verder een heel leuk dag zelf met onze tikkie in de vangrail
Franed rally

Berichtdoor sebas » ma nov 06, 2006 11:29

Ik vond het ook wel jammer dat hij niet doorging,het zou mn eerste proef in het donker geweest zijn ik had mn lampie al aan :(
sebas

Berichtdoor oudegroen » ma nov 06, 2006 12:08

choco schreef:Guys,
Even wat anders. Weet iemand waarom die Saxo rondreed zondag met een L (lesauto) bordje op zijn dak??

Groetjes

Harry

PS Hulde voor Wolves met die 10e plek. Hij reed ook uiterst gaaf moet ik zeggen!!!

Onze Saxo was uitgerust als lesauto omdat ik als rijder voor het eerst reed en dus les kreeg en nog examen moest doen. Ik ben overigens geslaagd... Martin reed ook voor het eerst als bijrijder en kreeg ook les. Hij is ook geslaagd voor z'n examen...

Groeten,

Joost
oudegroen

Berichtdoor sebas » ma nov 06, 2006 12:24

Ik zag je inderdaad rijden met je bordje op het dak joost!haha

in ieder geval gefeliciteert met je debuut als rijder!
sebas

Berichtdoor kraats » ma nov 06, 2006 12:48

Niels2 schreef:
J.P.B racing schreef:
Jan schreef:
dennis.kampman schreef:Top: veiligheid boven alles.
En nog iets wat top is:
Info pakket kostte 5 euro voor 2 dagen. Bij de Hellendoorn rally kostte het 15 euro voor 1 dag, een beetje een geldwolferige bende zou ik zo zeggen...?

Die conclusie die jij hier trekt is wel heeeeeeeeeeeeel kortzichtig...

Ga eerst even nadenken voordat je nog eens zo'n post maakt alsjeblieft :roll:

Maar hij heeft daar wel gelijk in. En er was de hele dag wat te beleven op de diamantstraat en het deelnemersveld was ook niet misselijk zelfs meer dan in Hellendoorn. Serviceterrein ook gratis dus wou dat er mensen eens niet tegen hun beter weten in stonden te lullen en het eens toegeven dat GTR enorm duur is :evil:

Als de GTR al enorm duur is, wat is de BHV dan wel niet? Wat een gelul. GTR heeft een mooie prijs, en Euregio is gewoon enorm goedkoop. Maar nee dat is van de positieve kant ergens tegenaan kijken, en daar ben jij vrij slecht in.

Goede mensenkennis Niels,.....
Alleen al om dit soort gezeik te voorkomen zouden ze het viervoudige moeten vragen, zijn we daar ook weer vanaf. Want dan zie je dit soort mensen zeker niet meer, schat ik zo....
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor rogerally » ma nov 06, 2006 13:26

Ik zag zaterdagavond nog op RTV oost dat er zondag een stukje zou komen over de rally. Nu heb ik op hun site gekeken, maar waarschijnlijk niet verder dan mijn neus lang is, maar ik kan er niets van terugvinden. Aangezien dat wij hier in het zuiden des lands geen RTV oost kunnen ontvangen is er misschien iemand die hier een linkje of iets dergelijk kan plaatsen zodat ik het nog kan bekijken.

Dank u
rogerally

Berichtdoor JoostS » ma nov 06, 2006 13:46

Videocompilatie van de Euregio staat op m'n site! Hij is behoorlijk kort, maar ja, het is een lekkermakertje voor het DVD Jaaroverzicht 2006 :D

http://www.Rallymedia.nl -> Video
JoostS

Berichtdoor Niels2 » ma nov 06, 2006 13:47

rogerally schreef:Ik zag zaterdagavond nog op RTV oost dat er zondag een stukje zou komen over de rally. Nu heb ik op hun site gekeken, maar waarschijnlijk niet verder dan mijn neus lang is, maar ik kan er niets van terugvinden. Aangezien dat wij hier in het zuiden des lands geen RTV oost kunnen ontvangen is er misschien iemand die hier een linkje of iets dergelijk kan plaatsen zodat ik het nog kan bekijken.

Dank u

http://www.rtvoost.nl/main_media_archie ... ondag&tv=1

En dan 5 november.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor 2rallyman1 » ma nov 06, 2006 15:14

Ja wou net zegge was een stukje op bij het nieuws van rtv oost dat Balkende meereed en daarna nog een stuk bij RTV oost sport.

Niet veel boeiends maar alle mediaaandacht is goed!
2rallyman1

Berichtdoor official No. 27768 » ma nov 06, 2006 15:52

2rallyman1 schreef:Ja wou net zegge was een stukje op bij het nieuws van rtv oost dat Balkende meereed en daarna nog een stuk bij RTV oost sport.

Niet veel boeiends maar alle mediaaandacht is goed!

Binnenkort ook op SBS autosport en RTL 7 uiteraard
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

Berichtdoor mr_nice_guy73 » ma nov 06, 2006 17:14

JoostS schreef:Videocompilatie van de Euregio staat op m'n site! Hij is behoorlijk kort, maar ja, het is een lekkermakertje voor het DVD Jaaroverzicht 2006 :D

http://www.Rallymedia.nl -> Video

Joost, heb je dat "momentje" nog meegekregen toen Henk en Jeroen rechtdoor vlogen tegen de vangrail aan? Want jij stond daar toch ook? :D
mr_nice_guy73

Berichtdoor bart8016 » ma nov 06, 2006 17:28

[quote="mr_nice_guy73]
Joost, heb je dat "momentje" nog meegekregen toen Henk en Jeroen rechtdoor vlogen tegen de vangrail aan? Want jij stond daar toch ook? :D[/quote]

Ja inderdaad. Hoe is dat afgelopen.
Heb er foto's van. Ging toch best hard.
bart8016

Berichtdoor mantaboy » ma nov 06, 2006 17:43

rogerally schreef:Ik zag zaterdagavond nog op RTV oost dat er zondag een stukje zou komen over de rally. Nu heb ik op hun site gekeken, maar waarschijnlijk niet verder dan mijn neus lang is, maar ik kan er niets van terugvinden. Aangezien dat wij hier in het zuiden des lands geen RTV oost kunnen ontvangen is er misschien iemand die hier een linkje of iets dergelijk kan plaatsen zodat ik het nog kan bekijken.

Dank u

@home digitaal Roger, alle regio zenders erbij en niet alleen daarom de moeite waard....
mantaboy

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden