Dat zal toch wel niet de werkelijke reden zijn, en als het zo is, gaat het met de rallysport toch wel heel de verkeerde kant op. Goeiendag zeg, een KP aflassen omdat het donker is. Dit durf ik niemand te vertellen, zonder me te schamen voor mijn sport!
Het gaat steeds verder, vorig jaar werd er ergens niet gestart omdat het regende, nu omdat het donker is, en de autos niet aangepast zijn aan de situatie.
Nogmaals; rallyrijden is ook strijden tegen de elementen -dus ook tegen regen, sneeuw, ijzel, duisternis, modder op de weg en nog veel meer !!
Amen .
Ben ik het wel mee eens. Je ziet ook vaak chicanes op de meest vreemde plaatsen verschijnen... (bij deze rally niet, de chicane's hadden hier in mijn ogen allemaal wel een nuttig functie)
Ik had de laatste proef van de sprint nog graag gereden, al was het pikkedonker en kletsnat! (met slicks en zonder lampen wel te verstaan) Je hebt de pacenote's toch niet voor niks gemaakt.
P.S. Ik had deze proef trouwens ook nog "nodig" om een plaatsje in het algemeen klassement te kunnen klimmen, maar buiten dat had ik hem graag nog gereden! Je mist toch zo'n 20% van de wedstrijd op deze manier...
Mark Verhoeven.

Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.