Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Dat sleutelen viel achteraf erg mee en dat doen we niet zelf maar dat doen onze service monteurs (waarvoor hartelijk dank vanaf deze kant)J.P.B racing schreef:dennis.kampman schreef:Ik heb Thom de Jong nog even mooi zien scheuren vanmiddag in de rallysprint.
Hij maakte nog even een mooie drift fout voor onze neus, het hel gras kapot gerost in het midden van de Diamantstraat. En bij iedere keer dat hij schakelde kwam er een zwarte walm uit de uitlaat....
Petje af voor Tom en niet te vergeten Bastiaan, gisteren nog lang gesleutelt om vandaag alsnog de sprint te kunnen rijden. En ik moet zeggen die volvo gaat steeds beter rijden en krijgt al een beetje een Sevius tintje
Corolla schreef:wees eerlijk in nl is wevers de snelste en beste,, de resultaten van vorig jaar zeggen als genoeg volgens mij
Corolla schreef:wees eerlijk in nl is wevers de snelste en beste,, de resultaten van vorig jaar zeggen als genoeg volgens mij
briljant schreef:J.P.B racing schreef: zet Peter en Jasper een een recente WRC dan rijden ze iedereen zoek en dan komt wat ik bedoel dus naar voren dat er dus meer nodig is dan alleen hard rijden (ervaring, kennis taktiek en techniek)
Geef Erik, Dirk en Jan dan ook een identieke auto en ik denk dat dat zoek rijden dan weer heel erg meevalt
briljant schreef:Dat sleutelen viel achteraf erg mee en dat doen we niet zelf maar dat doen onze service monteurs (waarvoor hartelijk dank vanaf deze kant)J.P.B racing schreef:dennis.kampman schreef:Ik heb Thom de Jong nog even mooi zien scheuren vanmiddag in de rallysprint.
Hij maakte nog even een mooie drift fout voor onze neus, het hel gras kapot gerost in het midden van de Diamantstraat. En bij iedere keer dat hij schakelde kwam er een zwarte walm uit de uitlaat....
Petje af voor Tom en niet te vergeten Bastiaan, gisteren nog lang gesleutelt om vandaag alsnog de sprint te kunnen rijden. En ik moet zeggen die volvo gaat steeds beter rijden en krijgt al een beetje een Sevius tintje
kraats schreef:SeBass schreef: en het ALS systeem werd vanaf KP 3 niet meer gebruikt.
Dit betwijfel ik ten zeerste.......
Er kwam op KP2 nog een probleempje bijPaul schreef:Ik dacht dat jullie het euvel al gevonden na SF KP1, maar ik heb jullie na KP4 niet aan de stop gehad. Kwam het weer terug, of voor de zekerheid maar gestopt ?
W.v.Westerneng schreef:tjonge jonge![]()
![]()
wat een geklets weer!!bijvelds/jasper hebben zij gereden in hengelo???
niet gezien anders heb ik wat gemist![]()
![]()
wat ik even kwijt wil het was een mooie rally super met het canon wevers aan de top!!![]()
jullie kunen zeggen wat je wil maar zoals deze auto het vandaag deed en ook wevers gewoon top!!!
heuvel weet ik is super snel en ook bijvelds is top maar niemand gaat mij na deze dag melden dat onze wevers niet tot de top behoord![]()
![]()
dan zag ik nog wat gezeur over ascona's etc etc .
nou sorry maar nr h2 martin haring ging als een bom met die manta!!
ook startnummer 29 andy baker/lee burgess super maar dan ook echt super zo als die er over ging in de peugeot 205![]()
![]()
kortom om een heel lang verhaal kort te maken,
het was een dag met leuke rallysport en ja een ieder zal er anders over denken maar wij hebben een top dag gehad!!!![]()
en vergeet niet het was voor het eerst sinds vele jaartjes dat er ook weer ex groep b was te zien [mooi hoor]
iedereen hoop dat het al bij al een leuke dag was???
met vr rally grt wim.![]()
briljant schreef:Er kwam op KP2 nog een probleempje bijPaul schreef:Ik dacht dat jullie het euvel al gevonden na SF KP1, maar ik heb jullie na KP4 niet aan de stop gehad. Kwam het weer terug, of voor de zekerheid maar gestopt ?![]()
SeBass schreef:Het was ook een van de eerste vragen aan Dirk toen we hem spraken. We waren bang dat het systeem weer kapot was, zoals begin dit jaar. Terwijl hij voor Hellendoorn nog speciaal het ALS systeem heeft laten test/fine tunen door een tuner uit Engeland (ik was bij die testdag). Het bleek dat de motor met ALS extra olie verbruikte en is besloten zonder verder te rijden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten