Conrad Euregiorally 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Corolla » zo nov 05, 2006 21:15

wees eerlijk in nl is wevers de snelste en beste,, de resultaten van vorig jaar zeggen als genoeg volgens mij :D
Corolla

Berichtdoor briljant » zo nov 05, 2006 21:16

J.P.B racing schreef:
dennis.kampman schreef:Ik heb Thom de Jong nog even mooi zien scheuren vanmiddag in de rallysprint.
Hij maakte nog even een mooie drift fout voor onze neus, het hel gras kapot gerost in het midden van de Diamantstraat. En bij iedere keer dat hij schakelde kwam er een zwarte walm uit de uitlaat....

Petje af voor Tom en niet te vergeten Bastiaan, gisteren nog lang gesleutelt om vandaag alsnog de sprint te kunnen rijden. En ik moet zeggen die volvo gaat steeds beter rijden en krijgt al een beetje een Sevius tintje :wink:
Dat sleutelen viel achteraf erg mee en dat doen we niet zelf maar dat doen onze service monteurs (waarvoor hartelijk dank vanaf deze kant)
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Jan » zo nov 05, 2006 21:17

Corolla schreef:wees eerlijk in nl is wevers de snelste en beste,, de resultaten van vorig jaar zeggen als genoeg volgens mij :D

Maar waar reed van Eldik toen in? En zagen we Nijhof toen regelmatig? En waar was Jasper van de Heuvel?
Jan

Berichtdoor Holkers » zo nov 05, 2006 21:17

Corolla schreef:wees eerlijk in nl is wevers de snelste en beste,, de resultaten van vorig jaar zeggen als genoeg volgens mij :D

volgens mij was Jasper het jaar ervoor sneller.... Altans, hij was Nederlands Kampioen in een strijd samen met Erik.

Niet dat ik Erik wil afvallen, integendeel, maar kijk eens verder dan de Rode Baron.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo nov 05, 2006 21:17

briljant schreef:
J.P.B racing schreef: zet Peter en Jasper een een recente WRC dan rijden ze iedereen zoek en dan komt wat ik bedoel dus naar voren dat er dus meer nodig is dan alleen hard rijden (ervaring, kennis taktiek en techniek)

Geef Erik, Dirk en Jan dan ook een identieke auto en ik denk dat dat zoek rijden dan weer heel erg meevalt

Daar kon je wel eens gelijk in hebben, maar de insteek van een aantal mensen was dat Wevers je van het is. En daar hebben anderen weer hun twijfels over. En zouden ook wel eens gelijk kunnen hebben.

Zo iedereen gelijk gegeven, dus iedereen nu tevreden?
Ton Van Spanje

Berichtdoor Paul » zo nov 05, 2006 21:20

briljant schreef:
J.P.B racing schreef:
dennis.kampman schreef:Ik heb Thom de Jong nog even mooi zien scheuren vanmiddag in de rallysprint.
Hij maakte nog even een mooie drift fout voor onze neus, het hel gras kapot gerost in het midden van de Diamantstraat. En bij iedere keer dat hij schakelde kwam er een zwarte walm uit de uitlaat....

Petje af voor Tom en niet te vergeten Bastiaan, gisteren nog lang gesleutelt om vandaag alsnog de sprint te kunnen rijden. En ik moet zeggen die volvo gaat steeds beter rijden en krijgt al een beetje een Sevius tintje :wink:
Dat sleutelen viel achteraf erg mee en dat doen we niet zelf maar dat doen onze service monteurs (waarvoor hartelijk dank vanaf deze kant)

Ik dacht dat jullie het euvel al gevonden na SF KP1, maar ik heb jullie na KP4 niet aan de stop gehad. Kwam het weer terug, of voor de zekerheid maar gestopt ?
Paul

Berichtdoor Corolla » zo nov 05, 2006 21:20

Corolla schreef:
wees eerlijk in nl is wevers de snelste en beste,, de resultaten van vorig jaar zeggen als genoeg volgens mij

volgens mij was Jasper het jaar ervoor sneller.... Altans, hij was Nederlands Kampioen in een strijd samen met Erik.

Niet dat ik Erik wil afvallen, integendeel, maar kijk eens verder dan de Rode Baron.

daar heb je dan ook weer gelijk in [/quote]
Corolla

Berichtdoor SeBass » zo nov 05, 2006 21:21

kraats schreef:
SeBass schreef: en het ALS systeem werd vanaf KP 3 niet meer gebruikt.

Dit betwijfel ik ten zeerste.......

Dan heb je niet goed geluisterd toen Boers voorbij kwam ;)

Het viel mij op bij KP 3 en ook op latere proeven. Het was ook een van de eerste vragen aan Dirk toen we hem spraken. We waren bang dat het systeem weer kapot was, zoals begin dit jaar. Terwijl hij voor Hellendoorn nog speciaal het ALS systeem heeft laten test/fine tunen door een tuner uit Engeland (ik was bij die testdag). Het bleek dat de motor met ALS extra olie verbruikte en is besloten zonder verder te rijden.
Complexiteit in de Simpele Eenvoud
SeBass

Berichtdoor briljant » zo nov 05, 2006 21:25

Paul schreef:Ik dacht dat jullie het euvel al gevonden na SF KP1, maar ik heb jullie na KP4 niet aan de stop gehad. Kwam het weer terug, of voor de zekerheid maar gestopt ?
Er kwam op KP2 nog een probleempje bij :cry: :cry:
Bastiaan van Lingen
briljant

leuk op het forum!!

Berichtdoor W.v.Westerneng » zo nov 05, 2006 21:26

tjonge jonge :( :(
wat een geklets weer!! :wink: bijvelds/jasper hebben zij gereden in hengelo???
niet gezien anders heb ik wat gemist :oops: :?:
wat ik even kwijt wil het was een mooie rally super met het canon wevers aan de top!! :D :D jullie kunen zeggen wat je wil maar zoals deze auto het vandaag deed en ook wevers gewoon top!!!
heuvel weet ik is super snel en ook bijvelds is top maar niemand gaat mij na deze dag melden dat onze wevers niet tot de top behoord :!: :!:
dan zag ik nog wat gezeur over ascona's etc etc .
nou sorry maar nr h2 martin haring ging als een bom met die manta!!
ook startnummer 29 andy baker/lee burgess super maar dan ook echt super zo als die er over ging in de peugeot 205 :lol: :lol:
kortom om een heel lang verhaal kort te maken,
het was een dag met leuke rallysport en ja een ieder zal er anders over denken maar wij hebben een top dag gehad!!! :P
en vergeet niet het was voor het eerst sinds vele jaartjes dat er ook weer ex groep b was te zien [mooi hoor]
iedereen hoop dat het al bij al een leuke dag was???
met vr rally grt wim. :D :D
W.v.Westerneng

Re: leuk op het forum!!

Berichtdoor kraats » zo nov 05, 2006 21:31

W.v.Westerneng schreef:tjonge jonge :( :(
wat een geklets weer!! :wink: bijvelds/jasper hebben zij gereden in hengelo???
niet gezien anders heb ik wat gemist :oops: :?:
wat ik even kwijt wil het was een mooie rally super met het canon wevers aan de top!! :D :D jullie kunen zeggen wat je wil maar zoals deze auto het vandaag deed en ook wevers gewoon top!!!
heuvel weet ik is super snel en ook bijvelds is top maar niemand gaat mij na deze dag melden dat onze wevers niet tot de top behoord :!: :!:
dan zag ik nog wat gezeur over ascona's etc etc .
nou sorry maar nr h2 martin haring ging als een bom met die manta!!
ook startnummer 29 andy baker/lee burgess super maar dan ook echt super zo als die er over ging in de peugeot 205 :lol: :lol:
kortom om een heel lang verhaal kort te maken,
het was een dag met leuke rallysport en ja een ieder zal er anders over denken maar wij hebben een top dag gehad!!! :P
en vergeet niet het was voor het eerst sinds vele jaartjes dat er ook weer ex groep b was te zien [mooi hoor]
iedereen hoop dat het al bij al een leuke dag was???
met vr rally grt wim. :D :D

Was gewoon geweldig!!! :lol:
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor Corolla » zo nov 05, 2006 21:32

en dat was het :D
Corolla

Berichtdoor SeBass » zo nov 05, 2006 21:32

briljant schreef:
Paul schreef:Ik dacht dat jullie het euvel al gevonden na SF KP1, maar ik heb jullie na KP4 niet aan de stop gehad. Kwam het weer terug, of voor de zekerheid maar gestopt ?
Er kwam op KP2 nog een probleempje bij :cry: :cry:

Ik vond het erg jammer dat de Volvo Turbo's zo snel zijn uitgevallen tijdens de rally. Ik had wel willen zien hoe snel ze waren. Hopelijk komen ze volgend jaar weer en rijden ze de rally uit :D
Complexiteit in de Simpele Eenvoud
SeBass

Berichtdoor erikjan » zo nov 05, 2006 21:56

ik heb vandaag GENOTEN (in chocoladeletters :D )

de hele dag in de bocht van Meijers gestaan (zo noem ik vanaf vandaag de hairpin bij de MAN-dealer)

prachtige acties van vooral de Opels en BMW's

en natuurlijk Wevers, die dankzij heftige coupeeracties voor zorgde dat de bocht bijna onverhard was :wink:

wat mij betreft een prachtige seizoensafsluiter.

ik snap trouwens niet waarom men de lekke band van de Fiesta ST nu net in deze buitenbocht moest gaan wisselen :shock:

en Steven: je zat BIJNA op dat betonblok in dit bochtje :oops:
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
erikjan

Berichtdoor YellowLeonVT » zo nov 05, 2006 22:10

SeBass schreef:Het was ook een van de eerste vragen aan Dirk toen we hem spraken. We waren bang dat het systeem weer kapot was, zoals begin dit jaar. Terwijl hij voor Hellendoorn nog speciaal het ALS systeem heeft laten test/fine tunen door een tuner uit Engeland (ik was bij die testdag). Het bleek dat de motor met ALS extra olie verbruikte en is besloten zonder verder te rijden.

Dan weet jij ook wel wat er aan de hand was met Boers na KP2 toen ie aan het sleutelen was op de oprit van de A35 ? We dachten dat ie er uitlag maar hij kwam toch weer lang op KP3.. Probleem dus niet zo groot ?
YellowLeonVT

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden