Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
henk schreef:Jan schreef:Vind net op internet een wel heel erg trieste gast genaamd Martin van Veldhuizen, die heeft gemeend het filmpje van de crash van Kepser er op te moeten zetten inclusief wat foto's.
Als ik die man eens tegen kom tijdens een rally dan vliegen er lenzen door de lucht vrees ik
trieste figuren zeg!!!![]()
net als de foto in de barneveldse krant zeer ongepast is
Rallywatcher schreef:Schande! Heb al een reactie achtergelaten........
mazdadriver schreef:hallo,
wij waren ook aanwezig op de rally afgelopen zaterdag als enigste belg in de rally en nog eentje bij die historic's. We waren ook vrij hard geschokt bij het vernemen van het ongeval......
hoe is het nu met joop iemand nieuws????
Ivm met die kooi : met zo een horizontale kracht kan een buis van pak weg 50mm dik niet veel tegen houden de boom kwam echt recht waar joop zich jammer genoeg bevond.....
bij een verticale belasting (koprol) zal zo'n kooi meer afdoen want dan is de buis sterker......
greetz de belgen
mazdadriver schreef:inderdaad dat waren wij maar hebben de finisch toch gehaald daar deze keer net iets minder geluk gehad en op kp 9 was de flens van de krukas afgebroken
Jeroen schreef:Ik lees hier dat diversen onder u vinden dat een foto van het ongeluk van Kepser en van Mierlo in de krant of een filmpje op een site ongepast is.
Ik vind het heel erg wat er met Kepser en van Mierlo is gebeurd en ik snap ook dat je op een site waar vooral rallyliefhebbers komen wat zelfcensuur toepast en geen foto´s of film van de crash plaatst.
In de boze buitenwereld, zijnde niet onze geliefde maar hele kleine rallywereld, zitten ze en u -lezer- vast ook wel eens, echter gewoon te kijken naar dvd´s met crashes (of tegenwoordig google-video of youtube). En u en ik kijken ook naar allemaal ellende van anderen op de TV, Internet en andere media. Dus het is maar de vraag hoeveel beter we zelf zijn dan de redacteur die een foto van de crash op de voorpagina zet.
"Dreigen" met het door de lucht laten vliegen van lenzen is in ieder geval net zo min als een foto van een crash in de krant goed voor onze sport. Het enige verschil is het bereik van het bericht...
_jpg.jpg)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten