Diverse (NL??) auto's te koop

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor StevenK » di okt 10, 2006 10:59

Zoefff schreef:http://www.rallycarsforsale.net/clas/index.php?ct=fsrc&md=details&id=18456

Wat wordt het volgend seizoen Steven?

Ik ben zo zuinig op mijn geld dat ik pas geld uitgeef als ik het heb. En zolang ik geen geld heb, ga ik niet andere mensen blij maken door te doen alsof geïnteresseerd ben.

Kortom: nog geen concrete plannen, alleen maar wensen :)

Ik wil hier nog wel even opmerken dat ik nog steeds uiterst tevreden ben over de dienstverlening door Rallyrent / v.d. Heuvel.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor gta » di okt 10, 2006 18:42

Mischien een S 1600 of S 2000 ?? :)
gta

Berichtdoor antoine » di okt 10, 2006 18:44

Of een groep 4. :D
antoine

Berichtdoor StevenK » di okt 10, 2006 19:10

gta schreef:Mischien een S 1600 of S 2000 ?? :)

Ik heb laatst wel iemand horen vertellen dat een S2000 net zo duur zou zijn om te rijden als een goede Evo, maar toen ik laatst een advertentie voorbij zag komen, twijfelde ik daar toch aan.

Ik zou dolgraag met een S1600 rijden, maar ik denk niet dat ik dat budgettair zou redden.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor StevenK » wo okt 11, 2006 17:37

Arfman schreef:Dus een EVO rijden is minder duur dan een S1600?

Yep, een simpele evo VI groep N is goedkoper te rijden dan een S1600. Rijden met een maximale Evo VIII of IX zal waarschijnlijk ongeveer even duur zijn als rijden met een S1600.
Laatst bijgewerkt door StevenK op wo okt 11, 2006 17:38, in totaal 1 keer bewerkt.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor kraats » wo okt 11, 2006 17:38

Arfman schreef:Dus een EVO rijden is minder duur dan een S1600?

Ja dat lijkt me logisch, alleen de aanschafprijs al.
En over de running costs moet het al helemaal niet hebben. Als je het tenminste over een recente hebt.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor sebas » wo okt 11, 2006 17:44

Hey Theo keb je nog gezien zaterdag haha je bent ook nog geen steek veranderd :wink: maar ik zou liever een evo rijden als een S1600 persoonlijk
sebas

Berichtdoor kraats » wo okt 11, 2006 17:49

sebas schreef:Hey Theo keb je nog gezien zaterdag haha je bent ook nog geen steek veranderd :wink: maar ik zou liever een evo rijden als een S1600 persoonlijk

Hey die Bassie,

Ik ben blij dat dit goddelijke lichaam niet verandert :lol:
En aangezien ik nooit rally zal gaan rijden, gaat mijn voorkeur zeker uit naar een Evo, want achter een S1600 staat de trekhaak wat vreemd. :lol: :lol:
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor StevenK » wo okt 11, 2006 18:44

sebas schreef:Hey Theo keb je nog gezien zaterdag haha je bent ook nog geen steek veranderd :wink: maar ik zou liever een evo rijden als een S1600 persoonlijk

Om te ruilen mag je mij meteen wakker maken :)
StevenK
Site Admin

Berichtdoor ExTaxi » wo okt 11, 2006 22:20

Arjan, die van Koops is ook RWD!!!! Zie maar

Afbeelding

:roll:
ExTaxi

Berichtdoor briljant » wo okt 11, 2006 22:52

Arfman schreef:Ik vind de Polo S1600 super om te zien en te horen, maar wat mij betreft moet er ten allen tijde aandrijving op de ACHTERwielen staan. De EVO heeft dat, helaas ook op de voorwielen, maar toch :P

Ik vind al jaren dat er een klasse moet komen genaamd de "doorgezaagde aandrijflijncup". In deze klasse mogen WRC's, Groep N, H, Manta's, Ascona's, allemaal meedoen. Er is echter 1 vereiste: er mag alleen aandrijving op de achterwielen staan. Dat betekent voor de EVO's/WRC's een doorgezaagde aandrijfstang naar de voorwielen, de rest (Manta's e.d) behoeven geen verdere modificatie.

Wie stemt voor?
Dan mag een Monza ook meespelen :D
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor erikjan » do okt 12, 2006 7:43

briljant schreef:
Arfman schreef:Ik vind de Polo S1600 super om te zien en te horen, maar wat mij betreft moet er ten allen tijde aandrijving op de ACHTERwielen staan. De EVO heeft dat, helaas ook op de voorwielen, maar toch :P

Ik vind al jaren dat er een klasse moet komen genaamd de "doorgezaagde aandrijflijncup". In deze klasse mogen WRC's, Groep N, H, Manta's, Ascona's, allemaal meedoen. Er is echter 1 vereiste: er mag alleen aandrijving op de achterwielen staan. Dat betekent voor de EVO's/WRC's een doorgezaagde aandrijfstang naar de voorwielen, de rest (Manta's e.d) behoeven geen verdere modificatie.

Wie stemt voor?
Dan mag een Monza ook meespelen :D

daar zijn in het verleden toch al goede ervaringen mee opgedaan :D

fraaie kleur had dat ding trouwens 8)
erikjan

Berichtdoor Turbo de gravende mol » do okt 12, 2006 7:47

Ik ben het met je eens, in de zin van vierwiel aangedreven of voorwiel aangedreven dat er in die klassering maar eens een aparte groep moet komen zodat ook gasten met voorwiel aandrijving boven de 2.0 ltr weer een eigen strijd met elkaar kunnen leveren!

Wie stemt voor?[/quote]
Turbo de gravende mol

Berichtdoor erikjan » do okt 12, 2006 11:34

Turbo de gravende mol schreef:

Ik ben het met je eens, in de zin van vierwiel aangedreven of voorwiel aangedreven dat er in die klassering maar eens een aparte groep moet komen zodat ook gasten met voorwiel aandrijving boven de 2.0 ltr weer een eigen strijd met elkaar kunnen leveren!

Wie stemt voor?
[/quote]

voorwielaandrijving boven de 2 liter ....

aan wat voor auto's denk je dan ?!
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
erikjan

Berichtdoor J©® » do okt 12, 2006 12:25

Arfman schreef:Nee, nee, nee .. alleen achterwielaangedreven, en dan niet naar de proeventijd kijken (of slechts als secundaire tijd), maar punten toekennen met als basis het aantal graden dat je dwars bent gegaan ;)

Dat wordt in ieder geval een technologische uitdaging om dat te meten. Maar wel een leuk idee. Misschien prijstechnisch wel wat lastig te realiseren, met name omdat deze team vaak met een kleiner budget opereren.

Edit: Misschien is het makkelijker om de verhouding tussen het aantal afgelegde meters van de voorwielen ten opzichte van de achterwielen (inclusief spinnen) te bepalen. Bij iemand die erg dwars gaat, zouden de achterwielen de meeste meters moeten afleggen ten opzichte van de voorwielen.
J©®

VorigeVolgende

Keer terug naar Auto's