Vierhouten Pallets Nederland Rally 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Rallyphoto » zo okt 01, 2006 10:19

Jeroen schreef:Voor ieder die vindt dat ie niet op de goede plaats staat: laat uw rechtervoet maar spreken ipv hier te mopperen. Je hoort mij ook niet hoewel ik waarschijnlijk de laagst genummerde A8 ooit ben uit de geschiedenis van de rallysport met m´n nr. 67. Kan ik lekker op m´n gemakje verder wennen aan de auto. Ik verwacht toch ca. 40 paardjes meer onder de motorkap dan in de GTR, dus die moet ik eerst maar eens zien te temmen. En als we op de rundkurs nu allemaal beloven in onze achteruitkijkspiegel te kijken, dan komt alles goed, toch? (oeps, ik heb geen achteruitkijkspiegel).

Maak je niet dik, volgens mij stond Wim Muilwijk (BMW A8) op de 68ste startplaats tijdens de GTR. Dus helaas, je start toch nog altijd beter dan hem. :D
Life goes pretty fast, you could miss it! :twisted:

Afbeelding
Rallyphoto

Berichtdoor Franky » zo okt 01, 2006 11:39

Sevius schreef:
Niels van de Poll schreef:Afbeelding
Foto: www.Rally-Online.tk (inmiddels: .nl)

Wie kan mij vertellen op welke KP dit punt ligt??

Das op de rondkoers. Kp 3 dus.

kruising wencopperweg en krollerweg.
Afbeelding
Frank Cruts
Franky

Berichtdoor Maarten » zo okt 01, 2006 11:48

Rallyphoto schreef:
Maak je niet dik, volgens mij stond Wim Muilwijk (BMW A8 ) op de 68ste startplaats tijdens de GTR. Dus helaas, je start toch nog altijd beter dan hem. :D

Klopt. En op plaats 95 stond nog de 850T5.
Rare indeling ok, vind eigenlijk onszelf ook wat verder naar achter staan. Maar ja, geen resultaten, geen voorrang zal ik maar zeggen wat ons betreft, dus ook geen gezeur :P
Gr. Maarten Ruijten
Maarten

Startlijst Barneveld...

Berichtdoor mart123 » zo okt 01, 2006 12:52

Vorig jaar zijn wij 1e A6 geworden omdat Jan de Winkel niet op de einduitslag voorkwam, en 35 algemeen ( ondanks een stilstand van plm. 2,5 minuten). Wij krijgen nu startnummer 100???? Beetje vreemd. Misschien dat de organisatie niet naar 2005 heeft gekeken, of naar 2004....Maar ja het zal wel lastig zijn een startlijst op te stellen. Misschien komt er nog wel een (kleine) wijziging op deze startlijst?
mart123

Startlijst Barneveld...

Berichtdoor mart123 » zo okt 01, 2006 12:52

Vorig jaar zijn wij 1e A6 geworden omdat Jan de Winkel niet op de einduitslag voorkwam, en 35 algemeen ( ondanks een stilstand van plm. 2,5 minuten). Wij krijgen nu startnummer 100???? Beetje vreemd. Misschien dat de organisatie niet naar 2005 heeft gekeken, of naar 2004....Maar ja het zal wel lastig zijn een startlijst op te stellen. Misschien komt er nog wel een (kleine) wijziging op deze startlijst?
RallysportUtrecht
mart123

Berichtdoor piet verdijk » zo okt 01, 2006 13:06

Hallo, ik breek even in over het verdelen van de startnummers. Ik heb net Rally report gekeken en heb me er enorm over verbaasd dat tijdens de proefritten in de voorbeschouwing van deze besproken rally NIEMAND een overall aanhad laat staan anderen brandwerende kleding of een helm op had (behalve Ronald Leemans dan) . Onbegrijpelijk in mijn ogen als je iets gaat opnemen voor de (inter)Nationale tv en zeker niet gezien de recente gebeurtenissen dat je niet de verplichte veiligheids voorzieningen uitdraagt naar buiten toe, deze piloten hebben toch ook nog een voorbeeldfunctie !!!
Ik ben zeker geen moraalridder maar als je met wedstrijd wagens op de openbare weg op snelheid gaat rijden (of dit doet voorkomen) moet je ook je verantwoordelijk kennen (nemen).
piet verdijk

Berichtdoor kraats » zo okt 01, 2006 13:16

piet verdijk schreef:Hallo, ik breek even in over het verdelen van de startnummers. Ik heb net Rally report gekeken en heb me er enorm over verbaasd dat tijdens de proefritten in de voorbeschouwing van deze besproken rally NIEMAND een overall aanhad laat staan anderen brandwerende kleding of een helm op had (behalve Ronald Leemans dan) . Onbegrijpelijk in mijn ogen als je iets gaat opnemen voor de (inter)Nationale tv en zeker niet gezien de recente gebeurtenissen dat je niet de verplichte veiligheids voorzieningen uitdraagt naar buiten toe, deze piloten hebben toch ook nog een voorbeeldfunctie !!!
Ik ben zeker geen moraalridder maar als je met wedstrijd wagens op de openbare weg op snelheid gaat rijden (of dit doet voorkomen) moet je ook je verantwoordelijk kennen (nemen).

HAHA ben je niet lekker ofzo?
straks denken ze nog dat ik rallyrijder ben.... :lol:

Dan zou je dus altijd een helm op moeten hebben en een pak aan moeten hebben. En al helemaal in een rallyauto. Maarja die heb ik niet.
En dat doe jij ook niet. Denk ik.
Edit: Niemand heeft immers zijn overall aan en helm op als ie naar de technische Keuring gaat. En dat is hetzelfde want je rijdt dan ook oop openbaar terrein met een rallyauto, en haal je misschien de 80km/u ook wel....
Laatst bijgewerkt door kraats op zo okt 01, 2006 13:44, in totaal 1 keer bewerkt.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor piet verdijk » zo okt 01, 2006 13:42

Ik voel me eigen prima, dank je voor je bezorgdheid.
Ik geloof inderdaad als jij alles aantrekt er nog steeds niemand gelooft dat je een rallyrijder bent maar dat terzijde.
Als ik op Niederhein ga testen dan heb ik gewoon alles op en aan zoals het hoort.
En als iemand voor een tv programma op snelheid gaat rijden in een race/rally auto of dat doet voorkomen kan hij/zij tenminste het goede voorbeeld geven en gelijk aan zijn/haar veiligheid denken.
Dank u.
piet verdijk

Berichtdoor kraats » zo okt 01, 2006 13:48

piet verdijk schreef:Ik voel me eigen prima, dank je voor je bezorgdheid.
Ik geloof inderdaad als jij alles aantrekt er nog steeds niemand gelooft dat je een rallyrijder bent maar dat terzijde.
Als ik op Niederhein ga testen dan heb ik gewoon alles op en aan zoals het hoort.
En als iemand voor een tv programma op snelheid gaat rijden in een race/rally auto of dat doet voorkomen kan hij/zij tenminste het goede voorbeeld geven en gelijk aan zijn/haar veiligheid denken.
Dank u.

Edit: Ik ben blij dat je me niet als rallyrijder kunt voorstellen, dank je wel.
Vanzelfsprekend heb je in de rest helemaal gelijk.
Maar, daar rijdt je op snelheid op een afgesloten terrein.
Dat het beter staat voor de camera klopt. Even voor de duidelijkheid er werd echt niet op (wedstrijd) snelheid gereden.
Laatst bijgewerkt door kraats op zo okt 01, 2006 13:52, in totaal 1 keer bewerkt.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor nkroeze » zo okt 01, 2006 13:52

Ik moet zeggen dat ik het hier helemaal eens ben met Piet.

Ik zat ook met verbazing te kijken eerlijk gezegd....

Volgens mij ben je hier bezig met een stukje promotie van de sport, volgens mij moet je het dan ook "goed" doen.
Maar ja, dat zijn maar mijn 2 centjes....
nkroeze

Berichtdoor dhautosport » zo okt 01, 2006 14:41

Niels van de Poll schreef:
Gijs G schreef:
erikjan schreef:in de nieuwsrubriek van de site wordt gesproken over een Ascona 400 replica die zal deelnemen.

leuk om even de gegevens van de RDW er bij te pakken:

Voertuigsoort Personenauto
Merk OPEL
Handelsbenaming ASCONA 19 AUTOMATIC
Kleur(en) Groen
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 0 cm3
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen N.v.t.

van een oud opaatje geweest zeker :D

als je de kentekens van andere auto's gaat bekijken kom je meer van dat soort dingen tegen,

bv de wrc van Frits, blijkt dan een 1.6 te zijn

Op LPG

zit er wel een 400 motor,bak en diff enz enz in dat ding
ziet er overigens wel leuk uit.
dhautosport

Berichtdoor MichSTI » zo okt 01, 2006 15:32

nkroeze schreef:Ik moet zeggen dat ik het hier helemaal eens ben met Piet.

Volgens mij ben je hier bezig met een stukje promotie van de sport, volgens mij moet je het dan ook "goed" doen.

Inderdaad. Ik zat met mijn vader te kijken en mijn moeder keek ook mee. Die was helemaal verbaasd dat Heuvel en Eldik geen helm op hadden. Was een lekkere situatie geweest als er wel wat verkeerd was gegaan.

De rallysport in NL heeft al een behoorlijke klap opgelopen na de GTR, dus echt verstandig.. Nee..
MichSTI

Berichtdoor jos kerremans » zo okt 01, 2006 15:41

Volgens mij heeft een Ascona 400 toch 5 gaats wielen ? of zit ik abuis.
jos kerremans

Berichtdoor dhautosport » zo okt 01, 2006 15:48

jos kerremans schreef:Volgens mij heeft een Ascona 400 toch 5 gaats wielen ? of zit ik abuis.

nee je zit helemaal goed
dhautosport

Berichtdoor loadmaster » zo okt 01, 2006 15:56

MichSTI schreef:
nkroeze schreef:Ik moet zeggen dat ik het hier helemaal eens ben met Piet.

Inderdaad. Ik zat met mijn vader te kijken en mijn moeder keek ook mee. Die was helemaal verbaasd dat Heuvel en Eldik geen helm op hadden. Was een lekkere situatie geweest als er wel wat verkeerd was gegaan.

De rallysport in NL heeft al een behoorlijke klap opgelopen na de GTR, dus echt verstandig.. Nee..

Maar als het nou net zoals de 000 of 00 auto was.
Vond niet echt dat ze op snelheid zaten maar je hebt wel gelijk
laten we de sport veilig houden ook al was het maar een demo.
CU
BORN2XLR8

8)
loadmaster

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden