Vierhouten Pallets Nederland Rally 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Pierre Brouwer » za sep 30, 2006 9:33

Holkers schreef:
StevenK schreef:De startlijst heeft voor mij toch wel wat verrassingen. Er starten redelijk wat deelnemers achter mij die toch echt een stuk sneller zijn...

en wie heeft bedacht dat de Kalos-jes voor de BMW's moeten... Laat staan de volvo's zo hoog... Zal dat met het spectakel / publiekstrekken danwel houden te maken hebben?

Volvo versus Kalos was ook al zo in de GTR. Heeft te maken met de gemiddeld gereden tijden tussen de beide cups , waarbij de Volvo`s duidelijk sneller waren.
En met een aantal conflicten in voorgaande rally`s (BHV , ELE) waardoor er ,gevaarlijke`inhaalacties elke proef gemaakt moesten worden door een aantal VOCH equipe`s.
Pierre Brouwer

Berichtdoor Holkers » za sep 30, 2006 9:35

Pierre Brouwer schreef:
Holkers schreef:
StevenK schreef:De startlijst heeft voor mij toch wel wat verrassingen. Er starten redelijk wat deelnemers achter mij die toch echt een stuk sneller zijn...

en wie heeft bedacht dat de Kalos-jes voor de BMW's moeten... Laat staan de volvo's zo hoog... Zal dat met het spectakel / publiekstrekken danwel houden te maken hebben?

Volvo versus Kalos was ook al zo in de GTR. Heeft te maken met de gemiddeld gereden tijden tussen de beide cups , waarbij de Volvo`s duidelijk sneller waren.
En met een aantal conflicten in voorgaande rally`s (BHV , ELE) waardoor er ,gevaarlijke`inhaalacties elke proef gemaakt moesten worden door een aantal VOCH equipe`s.

Dat de volvo's sneller zijn dan de Kalosjes ben ik het helemaal mee eens. Maar de BMW's gaan achteruit nog harder dan die dingen...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Wolter » za sep 30, 2006 9:38

Holkers schreef:
Pierre Brouwer schreef:
Holkers schreef:

Dat de volvo's sneller zijn dan de Kalosjes ben ik het helemaal mee eens. Maar de BMW's gaan achteruit nog harder dan die dingen...

We waren met de Ford RST's op het RAM-Festival zelfs sneller dan de kalosjes.
Ik snap ook geen ene snars van deze startlijst. :?
Wolter

Berichtdoor John » za sep 30, 2006 9:39

Schapers komt ook met een bijzondere Impreza zie ik, wist niet dat ze ook 2wiel aangedreven WRXen hebben :) Staat overgens wel te laag, hoort gewoon in het rijtje van Kuitert, vind ook dat Kranenburg wat te evr naar achter staat
Laatst bijgewerkt door John op za sep 30, 2006 9:49, in totaal 1 keer bewerkt.
John

Berichtdoor StevenK » za sep 30, 2006 9:44

John schreef:Schapers komt ook met een bijzondere Impreza zie ik, wist net dat ze ook 2wiel aangedreven WRXen hebben :) Staat overgens wel te laag, hoort gewoon in het rijtje van Kuitert, vind ook dat Kranenburg wat te evr naar achter staat

Als Schapers met z'n nieuwe auto start, neem ik aan dat ze 'm verder naar voren laten starten.
StevenK
Site Admin

re

Berichtdoor Franky » za sep 30, 2006 10:03

zelden zo'n vage startlijst gezien.
Afbeelding
Frank Cruts
Franky

Re: re

Berichtdoor StevenK » za sep 30, 2006 10:17

Franky schreef:zelden zo'n vage startlijst gezien.

Ach, geen enkele startlijst is goed, toch ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor savrallying » za sep 30, 2006 10:47

StevenK schreef:

En wij dan 107 :S echt vaag hoor. We zijn sneller dan de kallosen volvo's en de BMW's ongeveer. En martijn braad start wel ver naar voor met golf 3 N 3 en wij met golf 3 A 7 107.
savrallying

Berichtdoor LeonM » za sep 30, 2006 10:58

StevenK schreef:

Niks mis mee, mooi deelnemersveld.
En die mensen die vinden dat ze een te hoog startnummer hebben kunnen zich mooi revancheren door een topklassering te rijden, en dan deze in te vullen bij de palmares van hun volgende rally. :wink:
LeonM

Berichtdoor StevenK » za sep 30, 2006 11:01

LeonM schreef:
StevenK schreef:

En die mensen die vinden dat ze een te hoog startnummer hebben kunnen zich mooi revancheren door een topklassering te rijden, en dan deze in te vullen bij de palmares van hun volgende rally. :wink:

Maar wat dan met de mensen die een te goed startnummer hebben gekregen ? Die gaat het dan niet meer lukken om hun startnummer waar te maken. Ik had liever een plekje achter de andere evo's gehad.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor kraats » za sep 30, 2006 11:51

Ik denk dat je het nooit iedereen naar de zin kunt maken, meestal is er voor bepaalde zaken wel een verklaring. Daar kwam ik vorig jaar achter.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor sjakie33 » za sep 30, 2006 12:02

StevenK schreef:
John schreef:Schapers komt ook met een bijzondere Impreza zie ik, wist net dat ze ook 2wiel aangedreven WRXen hebben :) Staat overgens wel te laag, hoort gewoon in het rijtje van Kuitert, vind ook dat Kranenburg wat te evr naar achter staat

Als Schapers met z'n nieuwe auto start, neem ik aan dat ze 'm verder naar voren laten starten.

Wij gaan idd onze nieuwe auto voor het eerst uitlaten op de rallypaden rondom Barneveld.

Wij zijn ook een beetje verbaasd over ons startnummer, zelfs al waren we met de Clio gaan rijden had ik verwacht wat dichter in de buurt van onze concurrenten te mogen starten.

Heb bij de organisatie aangegeven dat we graag wat verder naar voren starten, we zullen volgende week wel zien wat het gaat woren.

Kan btw niet wachten tot het grote moment daar is :!: :D :lol: :D :!:
sjakie33

Berichtdoor LeonM » za sep 30, 2006 12:40

StevenK schreef:
LeonM schreef:
StevenK schreef:

Maar wat dan met de mensen die een te goed startnummer hebben gekregen ? Die gaat het dan niet meer lukken om hun startnummer waar te maken. Ik had liever een plekje achter de andere evo's gehad.

Dan neem je wat "extra" servicetijd, en klok je na de andere Evo's in. Is je probleem opgelost.
LeonM

Berichtdoor StevenK » za sep 30, 2006 12:57

sjakie33 schreef:Wij gaan idd onze nieuwe auto voor het eerst uitlaten op de rallypaden rondom Barneveld.

Gaaf ! Geniet ervan !
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Ned rally » za sep 30, 2006 18:41

Mensen, al jullie commentaar op de startlijst.......

alsof jullie het allemaal beter weten......

Ik zou zeggen kom in het vervolg zelf puzzelen hoe de startlijst ingedeeld moet worden. Scheelt de organisatie een hoop werk maar ook een hoop gezeik!

Groetjes en tot 7 oktober!
Ned rally

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden