Loeb breekt arm

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor mr_nice_guy73 » do sep 28, 2006 13:43

SylviaBos schreef:Kop op joh........

'komt wel goed schatje ' :wink:

:oops: das dan wel weer lief gezegd van je :wink:
mr_nice_guy73

Berichtdoor sjakie33 » vr okt 27, 2006 11:16

Het ziet er naar uit dat Loeb zichzelf na dit weekend wereldkampioen mag noemen, ik denk namelijk niet dat Gronholm 12 minuten goed kan rijden, ondanks dat ie de laatste paar rally's enorm snel was.

Helaas is de spanning nu van het WK af, ik ben 100% voorstander dat Loeb kampioen wordt, maar had het mooier gevonden als Loeb zelf nog wat punten bij elkaar had kunnen sprokkelen bij een van de laatste 2 rally's. Ik vrees dat die nu wat extra tijd gaat nemen voor goed herstel.......

Zou de champ graag nog een keer in actie zien dit jaar. (het liefst met een arm in het gips iedereen gek rijden! :D )
sjakie33

Berichtdoor MartijnS » vr okt 27, 2006 11:51

Hij heeft z'n arm niet eens in het gips zag ik bij Rally Report. Ik ben benieuwd of die de volgende rally erbij is.
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor lange6 » vr okt 27, 2006 12:00

MartijnS schreef:Hij heeft z'n arm niet eens in het gips zag ik bij Rally Report. Ik ben benieuwd of die de volgende rally erbij is.

er zal waarschijnlijk zoveel staal in zijn arm verwerkt zijn dat gips niet veel meer uitmaakt :P
lange6

Berichtdoor ChrisZW » vr okt 27, 2006 12:17

sjakie33 schreef:Het ziet er naar uit dat Loeb zichzelf na dit weekend wereldkampioen mag noemen, ik denk namelijk niet dat Gronholm 12 minuten goed kan rijden, ondanks dat ie de laatste paar rally's enorm snel was.

Helaas is de spanning nu van het WK af, ik ben 100% voorstander dat Loeb kampioen wordt, maar had het mooier gevonden als Loeb zelf nog wat punten bij elkaar had kunnen sprokkelen bij een van de laatste 2 rally's. Ik vrees dat die nu wat extra tijd gaat nemen voor goed herstel.......

Zou de champ graag nog een keer in actie zien dit jaar. (het liefst met een arm in het gips iedereen gek rijden! :D )

let maar op, gronholm komt terug
ford laat echt niet zomaar gebeuren dat loeb kampioen wordt
hij rijdt nu weer een 1e tijd op proef 9, en met nog 17 proeven te gaan (waarvan 4 Superspecial) heeft hij nog alle kansen

ik gok op een 2e plaats gronholm en de eerste overwinning voor hirvonen
ChrisZW

Berichtdoor Chiel » vr okt 27, 2006 13:27

En Solberg duik weer ergens vanaf? :P

En ik lees nu net dat Grönholm er best veel voordeel uit haald dat hij als eerste mag starten. Hij heeft geen last van stof, en diegene achter hen wel. Gaat nog een mooie strijd worden hoop ik :lol:
Chiel

Berichtdoor Amazone » vr okt 27, 2006 15:33

Amazone

Berichtdoor BraMKJ » vr okt 27, 2006 15:48

Amazone schreef:De koprol van Gronholm, zie: http://www.youtube.com/watch?v=4lVs51lyIqM&eurl=

Hij zou een steen hebben geraakt, maar als ik dit zo zie lijkt t me eerder een kwestie van te vroeg insturen... jammer... denk dat Loeb zelf ook liever in de auto kampioen was geworden...
BraMKJ

Berichtdoor ChrisZW » vr okt 27, 2006 16:47

BraMKJ schreef:
Amazone schreef:De koprol van Gronholm, zie: http://www.youtube.com/watch?v=4lVs51lyIqM&eurl=

Hij zou een steen hebben geraakt, maar als ik dit zo zie lijkt t me eerder een kwestie van te vroeg insturen... jammer... denk dat Loeb zelf ook liever in de auto kampioen was geworden...

moet je nog eens goed kijken
als hij instuurt zie je de auto ineens omhoog komen en daar verliest ie em

de gast die het filmpje erop gezet heeft, heeft trouwens ook ss 6 en 7 erop gezet
ChrisZW

Berichtdoor BraMKJ » vr okt 27, 2006 17:04

ChrisZW schreef:
BraMKJ schreef:

moet je nog eens goed kijken
als hij instuurt zie je de auto ineens omhoog komen en daar verliest ie em

de gast die het filmpje erop gezet heeft, heeft trouwens ook ss 6 en 7 erop gezet

Hahaha, thanx, nu zie ik het ook ja... :D
BraMKJ

Berichtdoor Campos » vr okt 27, 2006 18:59

Wel tof dat de camera man toch even gaat helpen :D
Campos

Berichtdoor erikjan » vr okt 27, 2006 21:10

toch leuk dat dit soort filmpjes nu al op internet staan, nu hoef ik vanavond tenminste niet tot diep in de nacht te wachten op de Eurosportbeelden :wink:
erikjan

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden