Condoleance Nancy Meijer

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor sjakie33 » zo sep 17, 2006 19:49

Echt een heel bizar gevoel overgehouden van afgelopen zaterdag. Sta je na de finish van KP 3 te balen van je gebroken aandrijfas, krijg je te horen dat terwijl je net "lekker" aan het rally rijden was op de proef dit verschrikkelijke voorval heeft plaatsgevonden. Dat kwam echt als een harde klap aan en plaatst alles in een heel ander perspectief......

Heel veel sterkte gewenst aan Patrick(+ een spoedig herstel), de kinderen en familie en vrienden van Nancy met het verwerken dit enorme verlies!

Namens het AA Rallyteam,

Jac Gillis
sjakie33

Berichtdoor Christophe » zo sep 17, 2006 19:54

Heel triest ongeluk .. :(

Veel sterkte & steun aan de betrokkenen ...
Grtz Christophe 8)
Christophe

Berichtdoor HJD » zo sep 17, 2006 19:56

Bij deze wil ik de nabestaanden veel sterkte toewensen de komende tijd!

RIP Nancy
HJD

Groot verlies !

Berichtdoor Arjan Valk » zo sep 17, 2006 19:58

Hevig geschokt hebben wij gereageerd op het ongeval van Patrick en Nancy. Er zijn geen woorden te bedenken om dit verlies te verzachten. De rallysport heeft een enthousiaste en één van de weinige rallyvrouwen verloren. Vanaf nu zullen een heleboel dingen anders zijn.

Wij wensen Patrick een snel herstel en hem, de familie, vrienden en kennissen heel veel sterkte toe met het verwerken van dit gigantisch verlies.

Namens alle leden van Team Rallyesport Amersfoort

Arjan Valk
Arjan Valk

Berichtdoor mr_nice_guy73 » zo sep 17, 2006 20:09

pfffffffff.... hoe moet ik beginnen. :( Allereerst wil ik Patrick en de hele familie heel veel sterkte wensen met het verlies van Nancy Meijer.

Ik kan het niet eens typen wat ik voel, maar wat ik wel weet is, ondanks ik ze niet goed persoonlijk ken, ik er nog steeds helemaal kapot van ben en gewoon schrik van hoeveel inpact dit heeft bij mij (100% rallyliefhebber). Er werd hier zo naar toegeleefd. Ik was vrijdag bij de keuring en ik voelde toen al de spanning en de gedrevenheid. Iedereen pakte groot uit, er waren al veel mensen op de been en je kon gewoon voelen en zien dat er iets moois zat aan te komen die volgende dag. Smorgens zaten mijn vriendin en ik om 10 voor 7 in de auto richting 't Lochter, om daar vervolgens de start te gaan bekijken. Daarop volgend zijn we in de auto gestapt om naar de eerste kp te gaan (kp2). Daar aangekomen voelde het al raar en kregen we te horen dat Wevers er hard was afgegaan en exit was. Er kwam een kwartier geen auto en ik zei tegen mijn vriendin we gaan naar kp4 en zoeken daar een mooi plekje. Daar aangekomen en inmiddels een mooi plekje gevonden, wachten we op de eerste auto die 10 min later aankwam dan gepland (van Eerd) Hij starte heel langzaam en de andere coureurs volgde met dezelfde snelheid. Ik een beetje kwaad aangedaan(ivm de vorige kp) vroeg een marshall wat nu? Waarop hij antwoorde proef geneutraliseerd en hij dacht de hele rally afgelast. Verderop hoorde ik iemand van de organisatie zeggen er is iemand overleden in de rally, toen liet ik letterlijk mijn koelbox vallen en werd echt even heel koud van binnen. Ik kreeg zo'n raar gevoel van binnen en dat gevoel heb ik nu nog steeds....

(sorry voor de mensen die hier anders over denken maar ik zat hier zo erg mee en moest mijn verhaal echt even kwijt en dat heb ik bij deze even gedaan)

iedereen heel veel sterkte met dit verlies!!!
mr_nice_guy73

Berichtdoor Marcel205 » zo sep 17, 2006 20:17

Hierbij wil ik Patrick, familie en alle nabestaanden ontzettend veel sterkte wensen met dit grote verlies, en hoop op een snel herstel van Patrick's lichamelijke verwondingen.

Marcel Wending en fam.
Marcel205

Berichtdoor evsfoto » zo sep 17, 2006 20:23

Ik wil ook langs deze weg Patrick, familie, vrienden en kennisen van Nancy Meijer heel erg veel sterkte toewensen met dit vreselijke verlies.

Erwin van Schoonhoven
evsfoto

Berichtdoor John » zo sep 17, 2006 20:23

Iedere betrokkene heel veel sterkte.

John Smit
LG Almere Rally
John

Berichtdoor sebas » zo sep 17, 2006 20:33

Iedereen die betrokken was veel sterkte in deze zware tijd...
sebas

Berichtdoor Götz » zo sep 17, 2006 20:36

Patrick, familie en vrienden. Heel veel sterkte toegewenst om dit enorme verlies te verwerken. Onze gedachten zijn bij jullie.

Götz Pfauder
Götz

Berichtdoor nkroeze » zo sep 17, 2006 20:36

Ook in Engeland kwam het bericht kei en keihard aan, in Nancy verliezen "we" een prachtige persoonlijkheid, een spontane en gedreven vrouw.

Bij deze ons medeleven (en een spoedig herstel) voor Patrick, kinderen, familie en alle bekenden.

En daarnaast wil ik ook alle betrokken marshalls en hulpverleners sterkte wensen....

Met innige deelneming,

Tachos Rally Team,
Niels Kroeze
nkroeze

Berichtdoor van eck » zo sep 17, 2006 20:39

Heel veel sterkte gewenst aan de familie en betrokkenen

Fam Stevens
SAS
van eck

Berichtdoor Rallyteam just 4 Fun » zo sep 17, 2006 20:43

Woorden schieten te kort

Heel veel sterkte toegewenst aan alle betrokkenen.

Rallyteam Just 4 Fun
Rallyteam just 4 Fun

Berichtdoor snwbrdr » zo sep 17, 2006 20:46

Fan van het team sinds de eerste keer dat ik ze voorbij zag driften.
Helaas is daar afgelopen zaterdag een abrupt einde aan gekomen.

All familie, vrienden en betrokkenen wens ik veel sterkte toe in de komende tijd met dit grote verlies.

- Harald
Laatst bijgewerkt door snwbrdr op zo sep 17, 2006 22:58, in totaal 1 keer bewerkt.
..:: HaraldSchipper.nl ::..
..:: Rallypics.nl ::..
snwbrdr

Berichtdoor Berto » zo sep 17, 2006 20:50

We komen bij kp2.
De proef ligt stil. Er is een equipe hard afgegaan.
De geruchtenstroom komt op gang, het is startnummer 71.
Wie zijn dat? Patrick en Nancy.
Er komen berichten dat het niet goed zit.
Iedereen begint zenuwachtig te doen, het zijn geruchten....vaak valt het wel mee. Het zijn immers geruchten.
Rijders en navigatoren drommen samen.
Er worden steeds meer telefoontjes gepleegd.
Meer en meer dringt het tot ons door dat onze grootste angst bewaarheid wordt.

Toch hebben de meesten nog hoop. Er is nog niets officieël dus het is nog niet waar.
We klampen ons hieraan vast.

Naarmate de minuten wegtikken komen er meer en meer bevestigingen van mederijders, serviceteams en officials.

We komen bij de start van kp2 en worden meteen via alternatieve route naar de finish gestuurd.

Het is stil in de auto, we hopen allebei dat het niet zo is, maar we weten eigenlijk wel beter.

Bij de finish van kp2 wordt onze grootste angst bevestigd. Het is waar.

We kunnen allebei een vloek niet onderdrukken.

Onderweg terug naar de service zijn we allebei diep in onze eigen gedachten verzonken.

Er gaat zoveel door je heen vanaf zo'n moment, het was zo'n gedreven stel.

Het spookt me de hele nacht en de hele dag door mijn kop.
Waarom zij?

Ik moest mijn verhaal kwijt, maar eigenlijk heb ik niets gezegd, er zijn geen woorden voor.

Patrick, familie en vrienden (en dat zijn er veel)

Heel veel sterkte.

Berto Plomp
Laatst bijgewerkt door Berto op zo sep 17, 2006 21:13, in totaal 1 keer bewerkt.
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden