<admin note>
Als je een topic opent, is het niet de bedoeling dat dit alleen gebeurt om naar een site te verwijzen.
</admin note>
Tellend voor bk ...
Moderne -Criterium maar zeker historics (knappe deelnemers !)
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
StevenK schreef:pipo schreef:Desmet nieuwe wrc !
Wat voor WRC ? En de corolla ? Rijdt die ook ?
StevenK schreef:pipo schreef:Desmet nieuwe wrc !
pipo schreef:Admin mijn bedoeling is alleen duidelijk te maken dat wij hier volgende week bk hebben en niks meer of minder ...
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.admin schreef:StevenK schreef:pipo schreef:Desmet nieuwe wrc !
Desmet heeft vorig week een full spec Corolla WRC gekocht en start daar mee in de Omloop.. service zal verzorgt worden door team van Wevers.
SylviaBos schreef:pipo schreef:Admin mijn bedoeling is alleen duidelijk te maken dat wij hier volgende week bk hebben en niks meer of minder ...
En admin, wat is daarop uw antwoord??
Ik vind het heel prettig als bij een aangekondigd evenement ook even de link staat.....
Want, welk evenement ook, gemak dient de mens, er klikken vast meer belangstellenden. Wie weet levert het deelnemers op...is goed voor de sport. Dat is toch de bedoeling een beetje.
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.pipo schreef:Ik zal niet meer plaatsen dan kan je ook niks mis doen !
De omloop van Vlaanderen heeft in totaal 112 deelnemers. Zie www.omloopvanvlaanderen.nl voor meer informatie
StevenK schreef:pipo schreef:Ik zal niet meer plaatsen dan kan je ook niks mis doen !
Nu moet je niet zo verongelijkt doen, Geert. Maar voor jou geldt net zoals voor ieder ander dat een topic met alleen maar een verwijzing naar een site niet de bedoeling is.
Had je nu geschrevenDe omloop van Vlaanderen heeft in totaal 112 deelnemers. Zie www.omloopvanvlaanderen.nl voor meer informatie
Dan was 't al genoeg geweest
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten