TWENGELTJE schreef:Ik weet alleen dat Wilco Wolters een manta 400 Phase 3 heeft gekocht maar die is al klaar, wordt alleen op de rijder aangepast
Die bedoelde ik ja(ik meende dat het een circuitauto was)wanneer gaat hij er mee rijden
TWENGELTJE schreef:Ik weet alleen dat Wilco Wolters een manta 400 Phase 3 heeft gekocht maar die is al klaar, wordt alleen op de rijder aangepast
henk 400rr schreef:Ik ben even wat aan het graven geweest en ik heb eigenlijk 2 conclusies die in m'n hoofd zitten die ik even voor wou leggen:
1: de JP-77-XH (ex-Schipper, -Nijhof, -Steyger) was ooit smal en geel en had geen 400 motor, is dit toevallig een voormalig Groep B i200?
2: De Biesheuvel manta 400 (ex-Lietaer) is dit de auto waar Herwig Nelissen noodlottig aan zijn einde is gekomen? die auto stond ooit bij Hoflijk.
(het kan zijn dat ik niet 100% ben met de namen)
henk 400rr schreef:Ik zou een hele tijd geleden informatie krijgen van hoflijk want daar is die auto naar toe gegaan, maar ja....
Aangezien het eindverhaal van die auto en het beginverhaal van die auto bij Biesheuvel nogal wat overeenkomsten heeft leek me dit voor de hand liggend al gaan er wel meer auto's de vernielling is, kan zijn dat dit toeval is.
Mr.T schreef:henk 400rr schreef:Ik ben even wat aan het graven geweest en ik heb eigenlijk 2 conclusies die in m'n hoofd zitten die ik even voor wou leggen:
1: de JP-77-XH (ex-Schipper, -Nijhof, -Steyger) was ooit smal en geel en had geen 400 motor, is dit toevallig een voormalig Groep B i200?
2: De Biesheuvel manta 400 (ex-Lietaer) is dit de auto waar Herwig Nelissen noodlottig aan zijn einde is gekomen? die auto stond ooit bij Hoflijk.
(het kan zijn dat ik niet 100% ben met de namen)
De auto bij Biesheuvel is niet de auto waarmee Herwig Nelissen is verongelukt, van de betreffende auto is bij mij weten de techniek wel naar NL gekomen, Bergstein??? (niet zeker). De carrosserie is door de schrerder gegaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast