WRC Deutschland 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor HJD » zo aug 13, 2006 15:02

Erik schreef:Zijn er vannacht meer mensen zwetend wakker geworden na een nachtmerrie over Pirelli-toeters.....? :?
Vreselijk zeg, onderdeel van het beleven van de rallysport is ook het horen van het geluid van de auto`s. Op de Panzerplatte was het enige wat je hoorde zo`n 5000 toeters zodra er een auto in zicht kwam. Denk dat ik straks m`n pirelli`s onder de auto vandaan haal en ze ritueel ga verbranden...als onderdeel van het verwerkinsproces zeg maar..

:) Verder was het een geweldige dag, en complimenten aan onze oosterburen voor de zeer strakke organisatie van zo`n mega-evenement.

Haha, heb je daar echt een nachtmerrie over gehad? :D Die dingen waren echt vreselijk. Vooral bij de jump op Panzerplatte. daar zie je ze niet aankomen, je kunt ze alleen horen. En met die toeters is dat erg lastig. De persfotografen riepen nog wel een paar of ze niet stil konden zijn, maar daar werd het alleen maar erger van :lol: . Vooral veel van die kleine blagen liepen met die toeters, en ook de kinderlijke volwassenen konden er wat van :x
HJD

Berichtdoor WILS SPORT » zo aug 13, 2006 15:05

JoostS schreef:
johanschop schreef:heeft er al iemand filmpjes?

dan kan ik eens goed zien wat ik gemist heb.

Ik ben druk bezig met de compilatie :) Weet nog niet wanneer hij af is, maar zal morgenvroeg worden denk ik. Heb heel wat beeldmateriaal ;)

Jij hebt vast ook mooi materiaal van o.a. Sordo die
bijna tegen de betonrand drift op St. Wendel.
Sander van Barschot
WILS SPORT

Berichtdoor niek » zo aug 13, 2006 15:13

Echt 2 dagen mooie rallysport beleefd, vooral op dhrontal en de panzerplatte was het echt geneiten. We hebben ook nog een schuiver van Ekstrom gezien op de panzer-platte. Heb nog wel wat foto's gemaakt, vind altijd alleen jammer dat je niet de auto's echt zelf ziet maar alleen door een lens / lcd schermpje.
niek

Berichtdoor erikjan » zo aug 13, 2006 15:26

Erik schreef:Zijn er vannacht meer mensen zwetend wakker geworden na een nachtmerrie over Pirelli-toeters.....? :?
Vreselijk zeg, onderdeel van het beleven van de rallysport is ook het horen van het geluid van de auto`s. Op de Panzerplatte was het enige wat je hoorde zo`n 5000 toeters zodra er een auto in zicht kwam. Denk dat ik straks m`n pirelli`s onder de auto vandaan haal en ze ritueel ga verbranden...als onderdeel van het verwerkinsproces zeg maar..

als je ze gaat vervangen, denk dan even aan m'n werkgever :wink:

Afbeelding
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
erikjan

Berichtdoor TWENGELTJE » zo aug 13, 2006 15:45

Doe die jongen een goed aanbod
TWENGELTJE

Berichtdoor topsport » zo aug 13, 2006 15:51

Holkers schreef:
Jacques81 schreef:Euh en dan feliciteer ik eckhaus met zijn geweldige rijstel op de verbindingsroute :twisted: Het voorbeeld, lekker in halen bij onoverzichtelijke stukken en dan een tegenligger tegenkomen en dan de voorganger allemaal lekker snijden dan of in de kant drukken. :roll: Als je zelf risicos wil nemen oke maar breng er geen andere mee in gevaar.

Als je nog meer te klagen hebt, ga je maar ergens anders zeuren.

Holkers, dit is toch een forum waar je je mening mag verkondigen of niet?
Jacques je hebt helemaal gelijk hoor.
topsport

Berichtdoor HakunaMatata » zo aug 13, 2006 16:00

Holkers schreef:
Jacques81 schreef:Euh en dan feliciteer ik eckhaus met zijn geweldige rijstel op de verbindingsroute :twisted: Het voorbeeld, lekker in halen bij onoverzichtelijke stukken en dan een tegenligger tegenkomen en dan de voorganger allemaal lekker snijden dan of in de kant drukken. :roll: Als je zelf risicos wil nemen oke maar breng er geen andere mee in gevaar.

Als je nog meer te klagen hebt, ga je maar ergens anders zeuren.

Het was ik toevallig die afgesneden werd door deze meneer. Nu ben ik niet zo schrikachtig aangelegt en zit ik elke week behoorlijk wat uurtjes in mijn auto maar ik kan toch vertellen dat het niet fijn is op zo'n bosweggetje gesneden te worden door een evo.
Ik ga graag rallykijken maar ik vind het ook fijn om na afloop weer gewoon zelf en gezond weer naar huis te kunnen rijden.

En op de openbare weg tussen de proeven door hebben deze heren zich dus bovendien ook gewoon de verkeersregels te houden. Met zulk aso gedrag heb ik niet veel op en als jij dit gezeur vindt mag het lijden dat je zelf gesneden wordt op een smalle weg met bomen en hellingen.

De groeten
HakunaMatata

Berichtdoor Holkers » zo aug 13, 2006 16:12

Wat ik ermee wil zeggen is dat als je er last/moeite/problemen of wat dan ook van hebt of van gekregen hebt moet je daarvoor bij de persoon zelf zijn en niet hier uitspugen op een forum wat de equipe alleen maar in een kwaad daglicht zet. Mail adressen of telefoonnummers zijn te verkrijgen en spreek de rijder er zelf op aan i.p.v. publiekelijk aan de schandpaal te nagelen.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor johanschop » zo aug 13, 2006 16:13

het mag best weleens gezegd worden.
johanschop

Berichtdoor HakunaMatata » zo aug 13, 2006 16:19

Denk je echt dat het wat helpt als ik hem mail of bel? En dan spreek ik hem slechts aan op één punt waarvan hij waarschijnlijk geen flauw idee meer heeft waar het was want als ik de rest hier hoor is hij regelmatig over de schreef gegaan.
Zonder deze discussie zou ik nog gedacht hebben dat het incidenteel was maar het lijkt me meer een structureel probleem bij hem. :(
HakunaMatata

Berichtdoor Holkers » zo aug 13, 2006 16:27

assumption is the mother of all fuck ups.
Maar nog leuke dingen beleefd daar in Duitsland?
Mooie rally gezien? foto's gemaakt o.i.d.?
Holkers

Berichtdoor HakunaMatata » zo aug 13, 2006 17:01

Jawel, het was genieten daar bij onze oosterburen. Ook nog wel een aantal leuke plaatjes gemaakt maar ik moet ze nog wat uitzoeken.
Het waren weer een paar dagen van rallysport op het scherpst van de snede!
HakunaMatata

Berichtdoor Holkers » zo aug 13, 2006 17:02

HakunaMatata schreef:Jawel, het was genieten daar bij onze oosterburen. Ook nog wel een aantal leuke plaatjes gemaakt maar ik moet ze nog wat uitzoeken.
Het waren weer een paar dagen van rallysport op het scherpst van de snede!

mooi. zullen we het dan daar maar over gaan hebben ;)
Holkers

Berichtdoor Super 1600 » zo aug 13, 2006 17:14

Weer even terug naar de topic!
Een verdiende overwinning voor Loeb en toch opvallend dat die Xsara het zo fantastisch doet. Jammer dat Sordo teamorders kreeg, maar het is niet anders. Gronholm doet het netjes en Gardemeister doet het opvallend goed. Maar ik denk dat het ook grotendeels ligt aan die goede Xsara. Stohl wordt netjes vijfde voor Aigner, die pas voor het eerst dit seizoen iets laat zien in de Skoda. Kopechy bewijst met zijn 7e plaats en scratch dat de Fabia WRC wel potentieel heeft maar dat het er niet altijd uitkomt. De nederlanders hebben het netjes gedaan. Wevers knap bij de eerste 13 voor Poulsen, die overigens toch wel vaak sneller was.
Van Eldik viel mij een beetje tegen, maar hij weet wel te finishen met een flinke pak schade. De groep-N rijders lieten zich goed zien helaas gaan finish voor Bijvelds en van de Heuvel.
Super 1600

Berichtdoor 33rally » zo aug 13, 2006 18:00

echt genoten, was voor mij de eerste x!! maar inderdaad die toeters! Afschaffe die handel. verder helemaal toppy en volgend jaar zeker weer :D
33rally

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden