pipo schreef:Of de ouvreurs moeten alles schoonvegen !
Mischien de kaboutertjes
Jij weet net zo goed als ik geert dat dat een droom is
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
pipo schreef:Of de ouvreurs moeten alles schoonvegen !
tiemen schreef:Kijk dan naar Latvala dát is een talent ook al gaat hij er vaak af. Zijn proeven tijden zijn goed.
StevenK schreef:tiemen schreef:Kijk dan naar Latvala dát is een talent ook al gaat hij er vaak af. Zijn proeven tijden zijn goed.
Het spelletje gaat er niet om wie op één van de proeven snel is, het spelletje gaat erom wie er aan het eind van de wedstrijd alle proeven zo snel mogelijk heeft gereden.
Erik rijdt met z'n verstand (en een kapotte koppakking) zorgt dat 'ie alle proeven uitrijdt. Jongens als Heuvel en Bijvelds rijden helemaal op de grens van zowel het materiaal als de grip en voorlopig resulteert dat misschien wel in soms mooie tijden, maar vooral in een abonnement op 't superally systeem.
Persoonlijk heb ik meer bewondering voor de prestaties van mensen als Wevers en Vossen dan voor de jongens die een paar proeven het snelste zijn en dan weer eens te snel voor de proef.
tiemen schreef:Uiteraard is de auto van Wevers minder dan de huidige WRC's, maar dan nog vind ik het optreden van hem niet sterk.
Bijvelds en Heuvel rijden naar mijn mening stukken beter en sneller.
StevenK schreef:tiemen schreef:Kijk dan naar Latvala dát is een talent ook al gaat hij er vaak af. Zijn proeven tijden zijn goed.
Het spelletje gaat er niet om wie op één van de proeven snel is, het spelletje gaat erom wie er aan het eind van de wedstrijd alle proeven zo snel mogelijk heeft gereden.
Erik rijdt met z'n verstand (en een kapotte koppakking) zorgt dat 'ie alle proeven uitrijdt. Jongens als Heuvel en Bijvelds rijden helemaal op de grens van zowel het materiaal als de grip en voorlopig resulteert dat misschien wel in soms mooie tijden, maar vooral in een abonnement op 't superally systeem.
Persoonlijk heb ik meer bewondering voor de prestaties van mensen als Wevers en Vossen dan voor de jongens die een paar proeven het snelste zijn en dan weer eens te snel voor de proef.
Franky schreef:Patmeister schreef:Hoor net dat Bijvelds er hard afgegaan is op Pantzerplatte 2
Bron : Sander Roling vanuit st.Wendel.
Hoe verklaar je dan dat ie 3 kp's later nog steeds lekker doorrijd?

Franky schreef:Patmeister schreef:Hoor net dat Bijvelds er hard afgegaan is op Pantzerplatte 2
Bron : Sander Roling vanuit st.Wendel.
Hoe verklaar je dan dat ie 3 kp's later nog steeds lekker doorrijd?
Patmeister schreef:Ook al rij je niet, dan krijg je toch een tijd :
tijd van snelste in de klasse + 5 minuten = finishtijd equipe zelfde klasse.
en dat alles zonder 1 meter te rijden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten