De route die wij altijd aanhouden richting duitsland is als volgt; Manfred komend vanuit Hardenberg zorg dat je vanuit Uelsen naar Bad Bentheim rijd ga vandaar naar de snelweg de en pak de 31 Oberhausen. Bij Oberhausen rechts de 2 daarna bij AB-Kr, Oberhausen volg je de 3 volg dit stuk tot Leverkusen pak dan Leverkusen - 1 Euskirchen deze gaat over bij Erfstad naar de 61, volgen tot AB-Kr, Koblenz dan pak je de 48 Luxemburg Trier. Voor Trier ga je de E 422 (de 1) waarna je de 62 pakt richting Kaiserslauten. Op de 62 ga je bij afslag 7 er af daar waar je aan het einde v.d. afrid links af gaat richting Baumholder de Amerikaanse basis de Panzerplatte weet wel dat je de Panzerplatte echter niet bij de hoofdingang er op kunt komen mits je vroeg op de avond bent maar dan kom je nog niet ver! Wat je ook kunt doen zie ik is bij afslag 4 er af gaan!
Wil je echter naar het servicepark volg dan Neunkirchen vanuit die plaats ben je het meest dichts bij het servicepark en je kunt ook naar Bosen toe maar vanuit daar gezien is het verder lopen dan vanuit Neunkirchen.
Wil iemand meer weten vraag gerust want de KP Kaarten heb ik nog bij de hand al zijn ze wel vanaf 2002 t/m 2005 2006 heb ik helaas nog niet!