Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Rallyphoto.nl schreef:ik had een vraag aan iemand !!!!
weet iemand of je per proef moet betalen of dat je
ergens een dag kaart kan kopen
www.rallyphoto.nl
topsport schreef:Rallyphoto.nl schreef:ik had een vraag aan iemand !!!!
weet iemand of je per proef moet betalen of dat je
ergens een dag kaart kan kopen
www.rallyphoto.nl
Je kunt idd per proef betalen maar ook een dagkaart nemen.
Een dagkaart kost rond de 15 euries, waarmee je ook terecht kunt op het servicepark.
mr_nice_guy73 schreef:Nog ff heel snel een heel klein vraagje ik rijd vrijdagnacht heel vroeg weg richting duitsland wat is de beste methode gewoon naar Trier rijden en vandaar maar zien hoe het verder verloopt of is er een plaatsje waar ik ook heen kan rijden en dan van daaruit de rally kan vervolgen? Ik had namelijk begrepen dat er in Trier niet veel te zien is zaterdagmorgen behalve dan de service. Ben namelijk nog een beetje WRC maagden mag van mammie niet zo vaak zo ver van huis
mr_nice_guy73 schreef:Nog ff heel snel een heel klein vraagje ik rijd vrijdagnacht heel vroeg weg richting duitsland wat is de beste methode gewoon naar Trier rijden en vandaar maar zien hoe het verder verloopt of is er een plaatsje waar ik ook heen kan rijden en dan van daaruit de rally kan vervolgen? Ik had namelijk begrepen dat er in Trier niet veel te zien is zaterdagmorgen behalve dan de service. Ben namelijk nog een beetje WRC maagden mag van mammie niet zo vaak zo ver van huis
Turbo de gravende mol schreef:mr_nice_guy73 schreef:Nog ff heel snel een heel klein vraagje ik rijd vrijdagnacht heel vroeg weg richting duitsland wat is de beste methode gewoon naar Trier rijden en vandaar maar zien hoe het verder verloopt of is er een plaatsje waar ik ook heen kan rijden en dan van daaruit de rally kan vervolgen? Ik had namelijk begrepen dat er in Trier niet veel te zien is zaterdagmorgen behalve dan de service. Ben namelijk nog een beetje WRC maagden mag van mammie niet zo vaak zo ver van huis
Hoi Manfred zit je dan niet bij een marshall team, ik wil je heus wel op weg helpen hoor wij staan zelf zaterdag bij Baumholder op de Pantserplatte dus laat eens wat van je horen en voorwat betreft marshall maatje was niet persoonlijk bedoeld maar als je wild hij staat nog vrij maar je kunt je tevens ook zelf aanmelden bij een van de teams.

Rick D. schreef:Heeft er iemand wellicht het adres of route beschrijving naar het serviceterrein?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten