Rallysport in Nederland sterft uit

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor StevenK » zo jul 30, 2006 8:35

loadmaster schreef:Ik vind dat de kwaliteit van de nederlandse rally sport weer in de lift zit. voor eenieder is er wel een leuke klasse van de WRC's tot aan de Coltjes. In elke klasse zit strijd en daar gaat het om. :wink:

Precies mijn idee. En ik kan me vergissen, maar ik heb het idee dat het aantal deelnemers dat de zaken, niet alleen mbt. de auto, maar ook en vooral mbt. de sponsoring professioneel aanpakt ook toeneemt.

En juist dat laatste lijkt mij een teken dat de rallysport er heel gezond voor staat.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor wopper » zo jul 30, 2006 9:07

Waarom zien we steedts meer Nederlandse rijders in Duitsland rijden en niet in ons eigenland......

Gr.Wopper 8)
wopper

Berichtdoor Peer » zo jul 30, 2006 9:26

pipo schreef:In Belgie evenementen verdwenen !!!
Beste hier moet men sommige evenementen gewoon weigeren , wat bk betreft zijn er sommige verdwenen ...

Spa, Hautes Fagnes, RTS, Bianchi, Looi, Noorderkempen, Grensland, "oude" Haspengauw, Panneterie, dat zijn er zo enkele die me te binnen schieten. Toen ik zo'n 25 jaar geleden begon had Belgie 5 Europese wedstrijden, nu nog 2. En ja, voor Spa en Haspengauw is weer wel wat terug gekomen, maar Belgie heeft toch veel ingeleverd vind ik.
In die zelfde tijd is in Nederland de Tulpenrally en de Limburgia verdwenen, Amsterdam BP heeft inmiddels na jaren afwezigheid toch weer een rentree gemaakt in Almere.
Anderzijds, ja er zijn nog altijd meer evenementen dan in Nederland.
Peer

Berichtdoor StevenK » zo jul 30, 2006 9:31

wopper schreef:Waarom zien we steedts meer Nederlandse rijders in Duitsland rijden en niet in ons eigenland......

Hoezo 'steeds meer' ? Vroeger gingen we nog met het hele kampioenschap naar Duitsland :)

Dankzij de stortvloed aan informatie zie je tegenwoordig precies wie er allemaal in het buitenland rijdt. Vroeger wist je gewoon niet dat er Nederlanders in het buitenland reden, nu wel.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Niels2 » zo jul 30, 2006 9:50

wopper schreef:*Men kan op het terein ff rondkijken tussen de auto's door en niemand begint gelijk te schelden van hoe of wat.....
Weet niet wat jij op een service uit vreet maar ik heb nog nooit gescheld naar m'n hoofd gehad.

wopper schreef:* Ben een entree kaart-programa boekjeen wat stickers weze kopen en was € 11,- kwijt en dacht is dat alles....
Enkel BHV kost in NL meer, de rest is goedkoper.

wopper schreef:* Op naar de proef....officials waar waren ze ergens heb er maar hier en daar eentje gezien en alles liep op rolletjes...??
Totdat het een keer fout gaat, ben zelf bij de Sachsen rallye geweest en vond de veiligheid daar ver te zoeken.

wopper schreef:* We hebben auto's gezien met Nederlands kenteken die je bij ons nooit ziet,waarom zie je ze bij ons niet meer.........??
Kom maar naar de Golden Tulip Rally, Euregio rally daar zie je ze wel ( het merendeel ook al bij de Reconsales rallysprint).

wopper schreef:* Dan de rest van het startersveld nou nou die zie je in Nederland dus niet zulke auto's...
Vond het op papier maar een "flut" startlijst. En slowly sideways zie je voor de rest ook niet in Duitsland (muv de WK rally).

wopper schreef:* En dat voor €5,-,hoe kan dat dat het daar wel kan en hier niet...
Wederom, alle NL rally bieden meer voor zonder entree dan deze rally (muv de BHV, en ELE als je dan persé 1 van de 2 betaal proeven a 5 euro moet bezoeken).

wopper schreef:* Conclusie....meer rally's in België en Duisland kijken gaan en geen gezeur aan ons hoofd alleen maar Plezier hebben met kijken.
Veel plezier dan (y)
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor John » zo jul 30, 2006 11:15

Mee eens Niels. En vergeet niet dat wij het kleine Nederland zijn en hullie ht grote Duitsland
John

Berichtdoor sebas » zo jul 30, 2006 11:18

Mooi gezegd Niels je hebt gewoon gelijk!
sebas

Berichtdoor TWENGELTJE » zo jul 30, 2006 12:07

Inderdaad ook helemaal mee eens Niels maar ``wopper`` woont dan ook bijna in duitsland en belgie
TWENGELTJE

Berichtdoor whity » zo jul 30, 2006 12:34

wopper schreef:Waarom zien we steedts meer Nederlandse rijders in Duitsland rijden en niet in ons eigenland......

Gr.Wopper 8)

Inschrijfgeld; Golden Tulip, 650,- euro
Eifelrally, 250,- Euro!!!
En dan hebben we het nog niet over de proeven.
whity

Berichtdoor John » zo jul 30, 2006 12:46

whity schreef:

Gr.Wopper 8)

Inschrijfgeld; Golden Tulip, 650,- euro
En dan hebben we het nog niet over de proeven.

Als Khale, Nittel en Schwarz bij ons komen rijden betalen ze 200,- euro pp. :D, best duur de Eifelrally
John

Berichtdoor whity » zo jul 30, 2006 12:53

Jongens laten we het nou niet op de spits drijven ieder moet voor zichzelf uitmaken waar hij of zij gaat rijden.De toekomst zal het leren.
Laatst bijgewerkt door whity op zo jul 30, 2006 12:54, in totaal 1 keer bewerkt.
whity

Berichtdoor wopper » zo jul 30, 2006 12:53

Limburgia verdwenen......Tja waar zou dat aan liggen.....
Als de organisatie afspraken maakt met de gemeente's I.V.M herstel van wegen en dergelijke en dat niet nakomt....tja dan is het zo allemaal voorbij......

Gr.Wopper :roll:
wopper

Berichtdoor StevenK » zo jul 30, 2006 13:10

whity schreef:Inschrijfgeld; Golden Tulip, 650,- euro

Zeur je bij de groenteboer ook dat z'n appels te duur zijn omdat de peren bij de supermarkt goedkoper zijn ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor whity » zo jul 30, 2006 13:14

Jij zal er wel zat van hebben.
whity

Berichtdoor Werner » zo jul 30, 2006 14:58

Waarvan, appels of peren? :lol:
Werner

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden