Tja als je het over een cup hebt kom je toch al snel op gelijkwaardigheid van auto´s terecht (en rijders), dus zodoende....
Gelijkwaardigheid van auto's lijkt me logisch, maar gelijkwaardigheid van rijders...
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Tja als je het over een cup hebt kom je toch al snel op gelijkwaardigheid van auto´s terecht (en rijders), dus zodoende....
Mark Verhoeven schreef:We gaan het wel zien, ik heb al 4 jaar niet meer gereden, maar dat zal niet echt een probleem zijn verwacht ik.
Laat ik het zo zeggen... ik heb dan wel 3 jaar in een peugeot 205 rally gereden, maar het aantal kilometers (dus gewoon op de weg) in een impreza is hooguit 25. Ik rij dan wel 100 jaar in 4x4´s al, maar landrover en zelfs een forester is niet echt te vergelijken...Mark Verhoeven schreef:Tja als je het over een cup hebt kom je toch al snel op gelijkwaardigheid van auto´s terecht (en rijders), dus zodoende....
Gelijkwaardigheid van auto's lijkt me logisch, maar gelijkwaardigheid van rijders...![]()
StevenK schreef:Jeroen schreef:En dan rijden er dus al een paar ouder type impreza´s rond. En nu maar hopen dat de specs van de diverse imprezas niet te ver van elkaar afwijken en de kwaliteit van de rijders idem zodat er werkelijk wat strijd kan ontstaan.
Zonder anderen te kort te doen denk ik dat Mark voor de anderen toch wel de referentie zal gaan zijn.
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.SylviaBos schreef:StevenK schreef:Jeroen schreef:En dan rijden er dus al een paar ouder type impreza´s rond. En nu maar hopen dat de specs van de diverse imprezas niet te ver van elkaar afwijken en de kwaliteit van de rijders idem zodat er werkelijk wat strijd kan ontstaan.
Zonder anderen te kort te doen denk ik dat Mark voor de anderen toch wel de referentie zal gaan zijn.
Denk ik toch dat je anderen tekort doet ....
StevenK schreef:Tja, Mark heeft in het verleden laten zien dat hij niet alleen heel snel kan rijden, maar ook dat hij in technisch opzicht heel veel uit een auto kan halen. Juist de Impreza is een auto waar hij heel veel vanaf weet en dat doet mij vermoeden dat zijn auto van de genoemde Impreza's verreweg de snelste zal zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten