pipo schreef:Englebert ,het lijkt mij logisch dat er meer nederlanders naar hier komen al is dat dit jaar zeer miniem !!!
zeg, ik rijdt bijna alleen maar in belgie, maar ja ik heb nu eenmaal niet de middelen om hard te gaan
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
pipo schreef:Englebert ,het lijkt mij logisch dat er meer nederlanders naar hier komen al is dat dit jaar zeer miniem !!!
michel uit berg schreef:pipo schreef:Englebert ,het lijkt mij logisch dat er meer nederlanders naar hier komen al is dat dit jaar zeer miniem !!!
zeg, ik rijdt bijna alleen maar in belgie, maar ja ik heb nu eenmaal niet de middelen om hard te gaan
De belangrijkste middelen om hard te gaan heb jij toch echt wel: een groot hart en veel talent !
StevenK schreef:michel uit berg schreef:pipo schreef:Englebert ,het lijkt mij logisch dat er meer nederlanders naar hier komen al is dat dit jaar zeer miniem !!!
De belangrijkste middelen om hard te gaan heb jij toch echt wel: een groot hart en veel talent !
nu snap ik het niet meer, m'n vriendin zegt altijd dat ik maar een klein hartje heb
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten