Knaf Talent First

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor antoine » zo jul 16, 2006 20:45

Wat was er gebeurd? Ik stond weer eens net op de verkeerde plek. :evil:

Ik had wel gezien dat je auto iets korter geworden was. :wink:
Afbeelding
antoine

Berichtdoor Wolter » zo jul 16, 2006 20:51

antoine schreef:Op het foto gedeelte van deze site staan de foto's van vorige maand en vandaag. :wink:

Gelukkig zijn de foto's mooier dan de uitslag! :wink:

Kevin Abbring is in de 2e manche goed de muur in gereden nadat hij onopzettelijk naar buiten geduwd werd door een drift van Marcel Reints. Kevin kon daardoor vandaag niet meer verder rijden.
Ik heb een paar redelijke maches gereden en mocht in de finale starten op plek 3. De start was goed en kwam op een 2e plek te liggen. Nicole Moelands zat de gehele race voor me. Toen vond ik het welletjes. Ik zag dat Nicole iedere ronde in de laatste rechter bocht op het onverhard naar buiten gleed. Ik probeerde in de laatste ronde haar op dat punt in te halen. Ik zat naast haar, maar toen stuurde zij alsnog in. Ik werd tegen de muur geduwd en zijn daardoor samen eraf geschoven. Ik heb uiteindelijk mijn 2e plek dus verloren en ben als 5e geindigd. Ondanks het feit dat Kevin vandaag 0 punten scoorde staat hij inclusief schrapresultaat nog 1e voor de Knaf Talent First-competitie. Met nog 2 wedstrijden te gaan is het haast onmogelijk voor mij geworden... :wink:
Laatst bijgewerkt door Wolter op zo jul 16, 2006 21:20, in totaal 1 keer bewerkt.
Wolter

Berichtdoor antoine » zo jul 16, 2006 21:00

Welke 2 wedstrijden zijn dat. Het EK in Belgie en Nederland?
Dat zijn wel de 2 leukste van het jaar. :D
Afbeelding
antoine

Berichtdoor Wolter » zo jul 16, 2006 21:03

antoine schreef:Welke 2 wedstrijden zijn dat. Het EK in Belgie en Nederland?
Dat zijn wel de 2 leukste van het jaar. :D

3 sept. en 8 okt. in Maasmechelen (B). Bij het kopje ''visie en planning'' op mijn website kan je ook nog zien wat voor ons wel/niet meetelt! :wink:
Wolter

Berichtdoor Kevin Abbring » zo jul 16, 2006 21:10

antoine schreef:Wat was er gebeurd? Ik stond weer eens net op de verkeerde plek. :evil:

Ik had wel gezien dat je auto iets korter geworden was. :wink:

Ja dat zeiden er meerderen jah :) het gebeurd ook altijd in de bochten waar niemand het verwacht :D

Ja het ging helaas fout in de 1e bocht van de 2e manche, ik had in de 1e manche toen het nat was een goede 1e tijd gezet, okal startte ik op de meest buitenste baan maar dat pakte toch goed uit. (die tijd werd later niet verbroken blijkbaar) In de 2e manche startte ik weer aan de buitenkant. Jammer maar dat kan gebeuren, je wordt steeds geloodt. Mijn start was goed en ging de 1e bocht in met toch een 2 meter voorsprong en hield de auto netjes buiten zodat ik niemand per ongeluk in de weg kon zitten of wat dan ook. Alleen Marcel zat schuin achter mij, die driftte door de bocht, de achterkant sloeg een paar keer om en raakte met zijn voorkant mijn zijkant zodanig dat ik helaas ineens naar links afgevuurd werd en wat ongelukkig vol met de voorkant in de muur terecht kwam. Deze dingen horen bij de sport, helaas maar goed, gelukkig geen gewonden en is er een schrap resultaat :) Shit happens! En Marcel kon gelukkig nog rijden! En ik heb ook nergens last van :D (ook altijd fijn om te weten) :wink: Het kan niet altijd meezitten.
It's more than just driving...
Kevin Abbring

Berichtdoor antoine » zo jul 16, 2006 21:18

Nee, niet iedereen mag volgend jaar in de colt rijden. :wink:
Afbeelding
antoine

Berichtdoor Wolter » ma jul 31, 2006 17:17

Staat een pagina in Autoweek nr. 30 over o.a. afgelopen race.
Wolter

Berichtdoor antoine » zo jun 24, 2007 20:09

Er staan weer diverse rst-tjes op mijn site... :wink:
antoine

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden