SylviaBos schreef:verder is het misschien leuker en beter om dat niet hier breed uit te meten, maar eens tijdens een gezellig samen zijn.
Vrijdag half acht in Achtmaal bijvoorbeeld?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
SylviaBos schreef:verder is het misschien leuker en beter om dat niet hier breed uit te meten, maar eens tijdens een gezellig samen zijn.
Corne schreef:Jacques81 schreef:Jammer dat ze niet alles benutten van de paden die er nog bij liggen je zou nog mooiere proeven kunnen maken met nog meer onverhard
In 2000 werd er een 20 km (dacht ik, weet niet zeker) proef uitgezet, met veel onverhard..Dit was geloof ik een Achtmaal superproef ofzo
Ton Van Spanje schreef:[
Frank,
Ik zie in het persbericht van de 205 Cup met de uitslag van de BHV dat NIET Martin Nortier als navigator naast Gotz staat vermeldt, maar Lisette Bakker. Dat zal vast de bedoeling niet zijn.
RoMa75 schreef:Ikzelf had het op Wouw, ik moest 27 hebben en kreeg 37, ter plekke nog laten veranderen door de official en zijn paraaf laten zetten.
Götz schreef:Omdat het ons niet direct ter plekke opgevallen is wil de organisatie dit niet meer corrigeren.
nkroeze schreef:Aantal jaren? Was het niet vorig jaar?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten