Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Maar ik denk dat de snelste Opel rijders (Meijer,Altena,Wolves en niet te vergeten Geerts/Domine,gebr.Averdijk)meer in hun mars hebben dan de Evo rijders(ik noem geen namen) die daar achter eindigen.
mr_nice_guy73 schreef:Ik heb deze topic gemaakt omdat het mij wel leuk lijkt om eens de meningen te horen over onze nederlandse coureurs.
Jaccoooo schreef:De onderdelen om een snelle Kadett/Ascona/Manta te bouwen worden steeds schaarser dus duurder,maar of je voor dat geld een Evo kunt kopen
![]()
.Je kunt voor relatief weinig geld een Opel rijden maar dan rij je achteraan zoals ik
![]()
Maar ik denk dat de snelste Opel rijders (Meijer,Altena,Wolves en niet te vergeten Geerts/Domine,gebr.Averdijk)meer in hun mars hebben dan de Evo rijders(ik noem geen namen) die daar achter eindigen.
rally for ever schreef:Maar ik denk dat de snelste Opel rijders (Meijer,Altena,Wolves en niet te vergeten Geerts/Domine,gebr.Averdijk)meer in hun mars hebben dan de Evo rijders(ik noem geen namen) die daar achter eindigen.
Helemaal mee eens
BRT schreef:
Daarom zijn de cups ook zo mooi, goede eerlijke strijd. Geen geld kwestie maar puur op talent en ervaring.
David Westenbrink schreef:
Ik heb het hele weekend op 1 setje banden gereden en die waren na de laatste proef letterlijk TOT OP HET CANVAS versleten.
We hebben ze zelfs nog op de velg omgedraaid omdat de binnenkant sneller sleet dan de buitenkant. Zo konden we nog een laatste boucletje.
Waarom? Geen geld voor steeds nieuwe bandjesEn wat als..... dus $$$ vertekend wel degelijk in een cup.
Maar eigenlijk lach ik me ook helemaal dood...
Werner schreef:Na de afgelopen rally is er natuurlijk weer wat te zeggen over de verschillende genoemde coureurs. Weijs jr. beviel me toch weer erg goed. Ik heb hem door een snelle chikane zien knallen op de vosdonk, en hij sneed het verst van iedereen. Aan 2 kanten. Toch was de auto de hele tijd perfect onder controle, en stond het gas er al heel vroeg weer op. Hulde. Van Eldik ging er ook erg hard, maar wel erg wild.
Zoefff schreef:David Westenbrink schreef:
Ik heb het hele weekend op 1 setje banden gereden en die waren na de laatste proef letterlijk TOT OP HET CANVAS versleten.
We hebben ze zelfs nog op de velg omgedraaid omdat de binnenkant sneller sleet dan de buitenkant. Zo konden we nog een laatste boucletje.
Waarom? Geen geld voor steeds nieuwe bandjesEn wat als..... dus $$$ vertekend wel degelijk in een cup.
Maar eigenlijk lach ik me ook helemaal dood...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten