rudi1508 schreef:Verder dromen!
Over een ontmoeting bij de Mille Miglia ?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Eric B schreef:ChrisZW schreef:vanavond om 6 uur komt er een terugblik op eurosport (dit keer maarliefst een half uur :p)
wordt dit nog een keer herhaald?
Campos schreef:Crash en plons van Scandola staat online, bij mij is het een veredelde diaserie, maar wellicht dat het aan mijn pc ligt?
http://www.vrtnieuws.net/sport_master/a ... index.html
ChrisZW schreef:Eric B schreef:ChrisZW schreef:vanavond om 6 uur komt er een terugblik op eurosport (dit keer maarliefst een half uur :p)
wordt dit nog een keer herhaald?
Het is er niet op geweest... Gister en eergister was ik het vergeten te kijken en nu had eurosport het gecancelled voor een potje rugby.. ook leuk, maar had liever rally gezien. Misschien dat het ergens online staat inmiddels, zal het in de gaten houden de komende dagen en evt. hier posten.
John Raven schreef:Het was gisteren op Eurosport 2 te zien. Een half uur lang en dit keer met GOED Engels commentaar.
Campos schreef:John Raven schreef:Het was gisteren op Eurosport 2 te zien. Een half uur lang en dit keer met GOED Engels commentaar.
Licht offtopic, maar waar ontvang jij Eurosport 2 mee? Ik heb Canal Digitaal (schotel), maar kan 'm niet ontvangen danwel niet vinden.
Mocht je ook Canal Digitaal hebben, welk pakket heb je?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten