BHV Expogroep Rally 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor 2rallyman1 » vr jun 23, 2006 10:29

achja je heb snelle lezers he!

net zoals bij rally rijders heb je snelle rijders en minder snelle!! gentleman drivers ook wel genoemt!
2rallyman1

Berichtdoor David Westenbrink » vr jun 23, 2006 10:32

We beginnee weer..... :)

Doe ik ff gezellig mee... 700 euro inschrijfgeld!!!! niet dat ik het moet betalen (doet chevrolet wel), maar halleluja... wat een geld...

nu moet ik wel zeggen dat het altijd picobello voor elkaar is en het evenement ook een superprofessionele en grootse uitstraling heeft.

maar allemachtig WAT EEN GELD...
David Westenbrink

betalen

Berichtdoor Mivali » vr jun 23, 2006 10:33

Ik ben weinig actief op dit forum, ik lees echter wel veel hier maar nu kruipt het bloed.....

Mensen die zichzelf rallyfan noemen maar er een hekel aan hebben om te betalen voor een evenement kunnen wellicht beter thuis voor de flatscreen (want die is natuurlijk wel al aangeschaft) gaan zitten. Je kunt ook naar de V&D en iets meenemen (jatten dus) en afwachten of je bij de uitgang wordt gecontroleerd, maar nee, dat doen we niet, bij de rally proberen we het wel want och och, wat zijn we toch handige jongens!

Naar mijn idee zijn dit trouwens dezelfde mensen die zonder moeite een prijzig rally modelletje kopen voor in de vitrine (want je bent thuis toch ook "rallyfan"), kost je ook minimaal 25 euro, maar entree betalen voor een rally is blijkbaar teveel. Getver, wat krijg ik hier een vieze smaak van in mijn mond!

Ooit wel een gratis naar Ajax-AZ geweest, gratis naar Marlboro Masters geweest, gratis naar TT-Assen geweest?????

Voor alle quasi-fans: Stel dat je voortaan 5 betaalde rally's per jaar bezoekt, laten we zeggen 5 x 30 dus 150 entree, je smeert thuis je eigen broodjes, rijdt rustig naar de KP's (spaart benzine en daarmee geld!) dan leg je dus per dag 41 eurocent opzij....en nu terug naar het onderwerp, de BHV-rally. Hupsakee, koop een spaarvarken en dan praten we volgend jaar weer verder.
Mivali

Berichtdoor David Westenbrink » vr jun 23, 2006 10:44

Kan het me wel heel goed voorstellen dat mensen dit raar vinden. een dagje uit wat eerder niets koste , kost nu ineens 120 euro.

Ik kan heel goed begrijpen dat mensen daarvoor een heel goede uitleg willen hebben.

En het gaat me dan een beetje ver om mensen dan ineens quasifans te noemen.
David Westenbrink

Berichtdoor StevenK » vr jun 23, 2006 10:47

David Westenbrink schreef:Kan het me wel heel goed voorstellen dat mensen dit raar vinden. een dagje uit wat eerder niets koste , kost nu ineens 120 euro.

Ik kan heel goed begrijpen dat mensen daarvoor een heel goede uitleg willen hebben.

Maar die uitleg is toch al uitgebreid gegeven ?

De korte samenvatting:

Het budget uit sponsoring en inschrijvingen is bij de BHV niet voldoende om de kosten te dekken.
StevenK
Site Admin

Re: betalen

Berichtdoor Holkers » vr jun 23, 2006 10:52

[offtopic]

Mivali schreef:gratis naar Marlboro Masters geweest, gratis naar TT-Assen geweest?????

Beide, Jep. Maar dat was lang geleden ;)

[/offtopic]
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor David Westenbrink » vr jun 23, 2006 10:58

Ja dat weet ik Steven :) Maar ik praat ook even in het algemeen. Wij hier op het forum weten het allemaal wel. En niet alle echte rallyfans komen hier op t forum, dus kan me voorstellen dat de 'nieuwelingen' hier er steeds weer over beginnen.

maar we vervallen in die oude, saaie, irritante discussies :)
David Westenbrink

BHV

Berichtdoor Mivali » vr jun 23, 2006 11:04

Inderdaad ajb terug naar onderwerp...Krijg net bericht trouwens van BHV org.: Er is een oplossing bedacht voor de mensen die liever niet willen betalen: Deze mogen gratis (alléén dit jaar nog) in de uitremzones en aan de buitenkanten van de bochten staan!

Ik laat jullie nu verder met rust, ga mijn auto pakken, rijd naar de Shell en probeer weg te rijden met volle tank zonder te betalen en dan als een haas naar Ieper, check daar in in mijn hotel met valse Visa card, heb een valse accreditatie en daarmee perskaart ontvangen...Ja, ik heb een hoop voor de sport over zolang het me maar niets kost...
Laatst bijgewerkt door Mivali op vr jun 23, 2006 11:10, in totaal 1 keer bewerkt.
Mivali

Re: BHV

Berichtdoor StevenK » vr jun 23, 2006 11:08

Mivali schreef:Inderdaad ajb terug naar onderwerp...Krijg net bericht trouwens van BHV org.: Er is een oplossing bedacht voor de mensen die liever niet willen betalen: Deze mogen gratis (alléén dit jaar nog) in de uitremzones en aan de buitenkanten van de bochten staan!

Nou iedereen blij lijkt me zo.

ROFLMAO
StevenK
Site Admin

Berichtdoor nkroeze » vr jun 23, 2006 11:08

Hmm, het inschrijfgeld en de sponsoren kunnen het misschien niet dekken en ik wil absoluut GEEN discussie losmaken ofzo maar puur mijn allereerste gedachte toen ik het bericht over Tsjoen las...

Wie moet dat betalen? Hmm, gek, inschrijfgeld is ineens 200 euro....

Ik weet de dingen erachter niet en die WIL ik ook helemaal niet weten, maar is het gek dat dit de eerste gedachte is?
nkroeze

Berichtdoor 2rallyman1 » vr jun 23, 2006 11:14

Nou niels je haalt me de woorden uit de mond!
2rallyman1

Berichtdoor David Westenbrink » vr jun 23, 2006 11:16

nkroeze schreef:Hmm, het inschrijfgeld en de sponsoren kunnen het misschien niet dekken en ik wil absoluut GEEN discussie losmaken ofzo maar puur mijn allereerste gedachte toen ik het bericht over Tsjoen las...

Ik weet de dingen erachter niet en die WIL ik ook helemaal niet weten, maar is het gek dat dit de eerste gedachte is?

Hey, hier ook!
Laatst bijgewerkt door David Westenbrink op vr jun 23, 2006 11:18, in totaal 2 keer bewerkt.
David Westenbrink

Berichtdoor Amazone » vr jun 23, 2006 11:17

Nee!

(en idd: was er al bang voor dat dit de eerste reactie zou zijn)

Ik heb dit dus op de vrouw af gevraagd, het is niet zo! Ze krijgen geen geld toe van de organisatie!

Amen! :wink:
Amazone

Berichtdoor SylviaVisser » vr jun 23, 2006 11:18

Ze zouden wel gek zijn om dat toe te geven...

dan mag ie wel uitkijken dat niemand "per ongeluk" in de weg rijdt ofzo
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor StevenK » vr jun 23, 2006 11:20

nkroeze schreef:Hmm, het inschrijfgeld en de sponsoren kunnen het misschien niet dekken en ik wil absoluut GEEN discussie losmaken ofzo maar puur mijn allereerste gedachte toen ik het bericht over Tsjoen las...

Ach zolang we als deelnemers wel allemaal mopperen, maar geen vuist maken, zullen we er nooit achter komen. En misschien heb je wel gelijk en willen we helemaal niet weten hoe de financiën in elkaar steken.

En als Tsjoen ook hier net zoals twee jaar geleden verkent onder het motto 'alleen op snelheid kun je verkennen', dan hoop ik dat 'ie serieus aangepakt wordt :(
StevenK
Site Admin

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden