Is dat de "oude" witte Corolla van Poulsen of leent hij de rode van Wevers ? of zijn er nog meer?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
official No. 27768 schreef:denk ook dat het wel pittig aan de prijs is![]()
Is dat de "oude" witte Corolla van Poulsen of leent hij de rode van Wevers ? of zijn er nog meer?
official No. 27768 schreef:denk ook dat het wel pittig aan de prijs is![]()
De auto die bij Frank in de studio stond is niet de oude auto van Poulsen, deze auto heeft ook nog nooit in Nederland gereden en was ook niet de auto die 2 weken terug ofzo is gezien op een trailer.
Het is een full spec Corolla WRC dus: Lexus Engine, Paddle shift, Active Front/Center/Rear dus dezelfde specificatie als de auto van Kristian en op het actieve achter diff na hetzelfde als die van Erik.
pedduhwick schreef:
De auto die bij Frank in de studio stond is niet de oude auto van Poulsen, deze auto heeft ook nog nooit in Nederland gereden en was ook niet de auto die 2 weken terug ofzo is gezien op een trailer.
Het is een full spec Corolla WRC dus: Lexus Engine, Paddle shift, Active Front/Center/Rear dus dezelfde specificatie als de auto van Kristian en op het actieve achter diff na hetzelfde als die van Erik.
maar dan mijn vraag heeft Erik die gekocht?
2rallyman1 schreef:TSJOEN KOMT NAAR DE BHV!!!
Franky schreef:mocht ik het financieel voor elkaar krijgen kom ik ook met een wrc.
2rallyman1 schreef:TSJOEN KOMT NAAR DE BHV!!!
zie.... http://www.pietertsjoen.be/
Kalender 2006!!!
Alsublieft mense!!!!!!!
admin schreef:De auto die bij Frank in de studio stond is niet de oude auto van Poulsen, deze auto heeft ook nog nooit in Nederland gereden en was ook niet de auto die 2 weken terug ofzo is gezien op een trailer.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten