Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Ton Van Spanje schreef:Ik snap de commotie niet. Alles bij elkaar 25 euro (3 proeven plus infopakket) voor een dag plezier van je hobby? Ik lees zelfs iemand die zonder morren wel 25 euro betaald voor een passe partout bij een Belgische rally en dan klagen dat je bij de ELE 5 euro per stuk voor drie proeven moet betalen. En de rest van de proeven is gratis als je dat infopakket niet wil kopen. Tja, 't is ook niet verwonderlijk dat er meningen worden verkondigd dat het publiek maar beter weg kan blijven.
official No. 27768 schreef:pistonpen paultje schreef:Schrikkeldraad, geweldige uitvinding!!
In plaats van linten gebruiken, knapt in ieder geval minder snel![]()
(laten we het wel publieksvriendelijk en opruimbaar houden !)
Op zich s'avonds geld vragen voor publieksproeven lijkt mij niet verkeerd, als je niet wil betalen wordt je toch official of ga je alleen overdag.
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
Super 1600 schreef:Allereerst was het slecht aangegeven bij de proef zelf dat er entree betaald moest worden.
ceesford schreef:en nou maar hopen dat die minkukels hier op deze wonderschone site zelf eens die foto's zien...........
SylviaBos schreef:Dan doe ik ook even mee...gelukkig had Frank de tegenwoordigheid van geest om op Stiphout 2, een fotograaf op het onverhard niet te raken door van het gas af te gaan bocht uit.....ik hoop dat zijn foto's mooi geworden zijn
Corsa Kitcar schreef: Heb me afgelopen rally van Hulst kapot geergerd aan t publiek, was een vader met een kind van een jaar of 3 die t ook mooi vond in de remzone, zeg je er wat van krijg jee grote muil......
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten