Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
ignissport schreef:Hallo Michel, ik weet niet waar het fout gegaan is, personeel ELE had mij nog gebeld en gingen kontakt met jou opnemen. Ook Frans van A. vond jouw aanbod om te komen helpen fantastisch! Zonde dat het ergens in de communicatie fout gegaan is, ik was mij daar niet van bewust.
Nog steeds zijn helpende handen bij de Paradigit ELE Rally van harte welkom, zoals ook Engelbert aangaf. Dat geldt voor iedereen die dit forum leest. Het is kort dag, dat klopt, elke helpende hand die zich vandaag nog aanbiedt wordt met dank aangenomen, zowel voor de zaterdag als de zondag. Stuur mij een email met je telefoonnummer en ik neem zelf kontakt op.
Kees Maas
kees80@hotmail.com
Organisatie Paradigit ELE Rally
Routeboek Manager
Sluitauto
rallydre schreef:Erwin ik nodig je bij deze van harte uit om ons volgend jaar te komen assisteren bij de organisatie van een klassementsproef, maar dan ook in het gehele traject. Neem deze uitdaging aan en Kees en Frans zullen je net zoals ik van harte dankbaar zijn. Je zult er achter komen wat het aan inzet kost om een proef neer te zetten. Dat dat geen proces van maanden maar van jaren is. Als het makkelijk was om t neer te zetten zoals jij het stelt zouden er legio Nederlandse rally's zijn die het zo doen.
Ik heb deze uitdaging hier al vaker neergelegd en die is door sommigen hier ook opgepakt waarvoor dank. Ik hoop dat ik jou volgend jaar bij dat lijstje kan zetten van mensen die dat op heeft gepakt.
YellowLeonVT schreef:Mocht ik ooit ergen gaan "helpen" bij een rally dan zal het in "hellendoorn" of in hardenberg zijn.. Mijn hulp zou dan liggen bij de opbouw van de proeven aangezien ik het spectakel niet wil missen door op 1 proef te staan vlaggen. Hoe belangrijk dit werk ook is !
Marcel Vogels schreef:hier even een oproepje voor de fotograven onder ons, willen jullie ook mooie plaatjes schieten van startnummer 79
alvast vriendelijk bedankt
YellowLeonVT schreef:Wat ik wel treffend vind is dat een rally zoals de Reconsales Vechtdal Rallysprint toch niet die jaren nodig heeft zoals jij beschrijft.. Wel op kleinere schaal maar toch..
Amazone schreef:YellowLeonVT schreef:Wat ik wel treffend vind is dat een rally zoals de Reconsales Vechtdal Rallysprint toch niet die jaren nodig heeft zoals jij beschrijft.. Wel op kleinere schaal maar toch..
O nee? Misschien leuk eens te informeren wie er achter de Vechtdal zitten!!!
nkroeze schreef:Amazone schreef:YellowLeonVT schreef:Wat ik wel treffend vind is dat een rally zoals de Reconsales Vechtdal Rallysprint toch niet die jaren nodig heeft zoals jij beschrijft.. Wel op kleinere schaal maar toch..
O nee? Misschien leuk eens te informeren wie er achter de Vechtdal zitten!!!
Ja en? Alles is ondanks de mensen nog steeds nieuw, niemand van de groep heeft ooit eerder een wedstrijd vanuit 0 georganiseerd....
Mivali schreef:Wij rijden alleen de GTR dus vandaar dat ik wel zin had om wat terug te doen voor de sport....ik hoor het wel als het zover is. Barneveld wellicht?
loadmaster schreef:sorry staan al op kp oirschot.
Anders had ik je gaag geholpen.
Suc6
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten