Jaccoooo schreef:foto's op me site
He Myron je stond op Kp 3 op de goeie plekheb je daar ook een foto van ons gemaakt (Startnr. 57)
Handig om geen mailadres in je profiel te zetten! Als je de full size versie wilt, moet je mij maar even mailen!
Jaccoooo schreef:foto's op me site
He Myron je stond op Kp 3 op de goeie plekheb je daar ook een foto van ons gemaakt (Startnr. 57)
snwbrdr schreef:staphorstrallying schreef:Heeft er ook iemand foto's gemaakt van startnummer 56? wij zijn na Kp 1 uitgevallen dus als iemand nog een foto heeft kunnen maken van ons dan wil ik hem wel graag zien( Het was de gele golf 2 ).
Alvast 1-tje dan:
foto
Rest komt later online ivm één of andere verjaardag.
staphorstrallying schreef:snwbrdr schreef:staphorstrallying schreef:Heeft er ook iemand foto's gemaakt van startnummer 56? wij zijn na Kp 1 uitgevallen dus als iemand nog een foto heeft kunnen maken van ons dan wil ik hem wel graag zien( Het was de gele golf 2 ).
Alvast 1-tje dan:
foto
Rest komt later online ivm één of andere verjaardag.
ja bedankttoch nog een foto van ons
MichSTI schreef:Turboboost schreef:Ik heb een kleine compilatie gemaakt, van de filmpjes die ik met mn vaders Ixus camera heb gemaakt.
Leuke beelden, maar kan nou niet echt zeggen dat ik jullie daar allemaal veilig vind staan.
Klopt, dat vond mijn vader ook.
Maar goed, ik zit hier nog, we hadden vrij baan om te springen, mocht het mis gaan.
MichSTI schreef:Turboboost schreef:Ik heb een kleine compilatie gemaakt, van de filmpjes die ik met mn vaders Ixus camera heb gemaakt.
Leuke beelden, maar kan nou niet echt zeggen dat ik jullie daar allemaal veilig vind staan.
Maar goed, ik zit hier nog, we hadden vrij baan om te springen, mocht het mis gaan.
pedduhwick schreef:MichSTI schreef:Turboboost schreef:Ik heb een kleine compilatie gemaakt, van de filmpjes die ik met mn vaders Ixus camera heb gemaakt.
had ik ook dus
MichSTI schreef:pedduhwick schreef:MichSTI schreef:Turboboost schreef:Ik heb een kleine compilatie gemaakt, van de filmpjes die ik met mn vaders Ixus camera heb gemaakt.
had ik ook dus
Stond jij daar ook dan![]()
@Erikjan, ze kwamen de bocht uit, dus zo hard gingen ze daar niet.
larsjuhhh schreef:daar stond ik ook
toen ze daarzo dan het lint de eerste keer naar achter deden vond ik het ineens een stuk gevaarlijker worden om daar te staan (ik stond dan bij de eerste boom aan de binnenkant toen het lint bij de start er nog gewoon hing) want dan kwamen ze helemaal een stuk dichterbij dan de eerste keer. En dan dat ze het dan nog pas als het veld voor de helft voorbij is om het lint dan nog een 50 tal meter achteruit te zetten vond ik dan helemaal nergens op slaan.
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast