meer WRC's in reconsales rallysprint?

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Turboboost » vr mei 26, 2006 12:55

Heb vernomen dat men vandaag beslist of het onverhard erin blijft of niet.

Zal mij benieuwen wat het weer morgen doet, hoop of droog (optimist :D ) of regen, maar dat half om half is niet wat. :wink:

De Götz-mobiel is inmiddels helemaal omgebouwd en er klaar voor. :wink:
Turboboost

Berichtdoor johanschop » vr mei 26, 2006 13:09

hey jouter,

mooi dat jullie ook kunnen deelnemen.

Heb je ook een foto van jullie nieuwe auto?

gr johan schop
johanschop

Berichtdoor Turboboost » vr mei 26, 2006 15:51

Afbeelding

Maar dan met onze namen erop. :wink: :lol:
Turboboost

Berichtdoor johanschop » vr mei 26, 2006 16:43

niet nog een striping ofiets dergelijks erop?
johanschop

Berichtdoor Maarten » vr mei 26, 2006 16:46

Denk dat ze al blij genoeg kunnen zijn dat hij klaar is 8)
Gr. Maarten Ruijten
Maarten

Berichtdoor pedduhwick » vr mei 26, 2006 16:47

denk het ook ja :wink: jongens veel succes morgen :wink:
pedduhwick

Berichtdoor Gerrit Euverman » vr mei 26, 2006 22:51

Turboboost schreef:Heb vernomen dat men vandaag beslist of het onverhard erin blijft of niet.

Idd, onverhard op de 2 proeven is betrekkelijk slecht. De ene proef is beter dan de andere, maar glijden is het zeker.
Gerrit Euverman

Berichtdoor briljant » vr mei 26, 2006 23:00

Gerrit Euverman schreef:
Turboboost schreef:Heb vernomen dat men vandaag beslist of het onverhard erin blijft of niet.

Idd, onverhard op de 2 proeven is betrekkelijk slecht. De ene proef is beter dan de andere, maar glijden is het zeker.

Onverhard lijkt nog redelijk
we beslissen morgen vroeg
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Gerrit Euverman » vr mei 26, 2006 23:02

briljant schreef:
Gerrit Euverman schreef:

Welke tijd is voor jullie de deadline om te mogen wijzigen?
Gerrit Euverman

Berichtdoor briljant » vr mei 26, 2006 23:04

Gerrit Euverman schreef:
briljant schreef:
Gerrit Euverman schreef:

Welke tijd is voor jullie de deadline om te mogen wijzigen?

tussen de 1e en 2e boekel
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Jan » za mei 27, 2006 18:16

Net weer van de laatste proef. Heb helaas maar 1 proef kunnen zien omdat ik tot 4 uur moest werken, maar we stonden mooi bij het onverhard. En glad dat het daar was...

De organisatie zag er verder goed uit voor zover ik kon zien.

De foto's komen in de loop van de week wel online, zit nog even met de examens dus moet even kijken wanneer ik tijd heb.

Bart ging helaas niet mee want hij moest de hele dag werken, dus geen compilatie van de Vechtdalrallysprint.
Jan

Berichtdoor MichSTI » za mei 27, 2006 18:33

Ik heb 3 proefjes gezien, en ik moet zeggen dat het goed in elkaar stak. De eerste paar auto's waren mooi, daarna wat EVO's en Astra's wat niet bijzonder hard ging, maar die Ascona's en die Manta's. Geweldig.

We hebben 2x op proef Radewijk gestaan, precies op de grens met Duitsland. Ze kwamen daar vanaf een lang recht stuk aan rijden, slingertje en dan een bocht naar links (maar niet scherp). Dwars dat die RWD's gingen :D

Btw, Niels Kroeze was wel wat ongeduldig op proef Engeland... Een BMW (met daarin Wolter Luiten als navi ;)) Kwam vast te staan in de modder. Officials hingen de vlag al buiten, toen Niels eraan kwam. Maar de andere BMW stond nog steeds stil, maar die werd met hulp van wat publiek weer op gang geholpen. Maar goed, dan heb je nog niet veel vaart. Niels wel, die erachter aan kwam zetten. En een getoeter :roll:
MichSTI

Berichtdoor pedduhwick » za mei 27, 2006 18:44

ik eerst op kp 2 gstaan rondkoers was wel leuk.. mooi bochtje.. waar van Iersel hem een paar keer mooi bij gooide toen kwam Wolves met de Caddet en dat was echt steentjes happen :lol: :lol: toen naar kp 5 gegaan.. maar die werd geneutraliseerd.. toen maar naar kp 6 gegaan en dat was echt een mooi punt van het onverhard op het verhard.. 8) :lol: veel bijna rechterdoor gezien maar de Colt sloeg toch alles... :lol: :lol: :lol: die ging even maiskneuzen :P :P maargoed een geslaagde dag... :wink:
pedduhwick

Berichtdoor Jan » za mei 27, 2006 18:49

pedduhwick schreef:ik eerst op kp 2 gstaan rondkoers was wel leuk.. mooi bochtje.. waar van Iersel hem een paar keer mooi bij gooide toen kwam Wolves met de Caddet en dat was echt steentjes happen :lol: :lol: toen naar kp 5 gegaan.. maar die werd geneutraliseerd.. toen maar naar kp 6 gegaan en dat was echt een mooi punt van het onverhard op het verhard.. 8) :lol: veel bijna rechterdoor gezien maar de Colt sloeg toch alles... :lol: :lol: :lol: die ging even maiskneuzen :P :P maargoed een geslaagde dag... :wink:

Laat ik van die Colt ff een stuk bumper hebben gekregen van die official :D
Jan

Berichtdoor kolkie » za mei 27, 2006 18:51

Tuurlijk, opbokken met die slome kar. Die Beemer is de ENIGE geweest van ALLE auto's die daar vastgezeten heeft (heb het ook gezien :lol: ). Geinig om te zien dat op dat stuk de 205jes sneller waren (ik telde mee) dan zo'n beetje de 30 auto's ervoor :) . Zag er allemaal goed en verzorgd uit alleen vond ik het een beetje raar dat er op Engeland allemaal vage lui over de proef kachelden. Vooral het blokkerend remmen van een grafbak (ik noem geen namen) ziet er gewoon seriously un-profi uit.

Nou ik toch aan het klagen ben :wink:

Waarom wordt ik in hemelsnaam weggestuurd van de veiligste plek waar ik in jaren heb gestaan. Proef Engeland, 2e keer: ik sta aan de binnenkant bovenop de wal, de weg ligt minimaal een meter lager en ik sta aan de andere kant van de greppel. Geen auto die me daar kan raken, zelfs niet als ze het opzettelijk proberen. Eén ding: ik sta niet achter het lint. Prima. Ik wordt achter het lint gezet en wat denk je: gaan er andere mensen (en veel ook!) op EXACT DEZELFDE STEK STAAN! Zonder commentaar, zonder helemaal niks. En nee, ik stond nadien NIET zo fraai meer :? . Consequent zijn.

Wat ik ook ZEER opmerkelijk vond is dat bij de 2e keer Radewijk er fietsers (!) van de proef kwamen toen er al hoorbaar rallyauto's aankwamen. Ook het openhebben van de proef tussen de boucles in verbaasde mij .... nog niet eerder gezien :) .

Verder een leuk rallysprintdagje gehad, kort maar krachtig en op details na goed georganiseerd voor zover zichtbaar! Leuk startveld ook met al die rwd's 8) .
kolkie

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden