Randgebeuren GTR

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Randgebeuren GTR

Berichtdoor impreza05 » vr mei 26, 2006 18:27

hoi rallyfans ik zit in de organisatie van de GTR en nu heb ik een kleine enquete wat vinden jullie tot op het heden van het randgebeuren van deGTR is het voor verbetering vatbaar of zeggen jullie mooi laten zo.En als je een verbetering wil zeg ook wat dan kunnen wij het mischien meenemen in de volgende GTR. Bij voorbaat dank[/quote]
impreza05

Berichtdoor Maple » vr mei 26, 2006 19:19

Is er nog een volgende GTR dan? Is dat geen BPUR ofzo? :)

Goed initiatief dat jullie proberen alles te verbeteren, ook de wat minder rally gerelateerde zaken. Ikzelf heb alleen helaas nog nooit aan "jullie" rally mee gedaan dus kan er niks zinnigs oer zeggen.
Maple

Berichtdoor Holkers » vr mei 26, 2006 19:29

Tent met finishpodium weer in het centrum van Nijverdal zoals in 2003 en 2004. erg gezellig. Dat rally-village van 2005 heb ik niet gezien omdat de rally er niet kwam. Ik bedoel daarmee de service en de proeven, dus voor mij en ik denk vele met mij iets wat leuk is voor de sponsoren en vip's maar daar houdt het wel mee op.
Verder meer informatie voor het publiek op de publiekpunten. Denk daarbij aan een speaker die de stand doorgeeft en eventueel per rijder die verwacht wordt ietswat informatie.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor ChrisZW » vr mei 26, 2006 19:51

Wat ik niet zo goed begrijp is dat er hier in Zwolle e.o. geen promotie wordt gedaan. Of ik mis het compleet natuurlijk, kan ook :)

Ik ben in ieder geval erg benieuwd hoe het dit jaar gaat uitpakken. Hopelijk komt Tsjoen ook weer eens langs en als Kahle nou ook komt dan hebben we een 'geinig' deelnemersveld :)

Succes met de voorbereiding in ieder geval.
Christiaan
ChrisZW

Berichtdoor StevenK » vr mei 26, 2006 19:56

Ik kan je in ieder geval meegeven dat ik de organisatie rondom het servicepark perfect vond, afgezien van de wachttijden, maar dat ik de organisatie rondom het finish-podium belabberd vond; we hebben daar uren in de rij gestaan om de auto in het wachtpark te kunnen plaatsen.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor TWENGELTJE » vr mei 26, 2006 21:20

Maple schreef:Is er nog een volgende GTR dan? Is dat geen BPUR ofzo? :)

Goed initiatief dat jullie proberen alles te verbeteren, ook de wat minder rally gerelateerde zaken. Ikzelf heb alleen helaas nog nooit aan "jullie" rally mee gedaan dus kan er niks zinnigs oer zeggen.

Lees even de topic over de GTR erwin dan kom je weer bij
En wat betreft het meedoen zou ik zeggen ``meedoen met Jan
TWENGELTJE

Berichtdoor briljant » vr mei 26, 2006 23:03

Holkers schreef:Tent met finishpodium weer in het centrum van Nijverdal zoals in 2003 en 2004. erg gezellig.
Maar dan ook de prijs uitreiking in de tent zoals in 2003.
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Berto » za mei 27, 2006 20:50

Bertus,

Ik vond in 2005 de tijd om de avondproeven te verkennen aan de zeer krappe kant. (en ik weet de weg).
Voor deelnemers die voor de eerste keer meedoen of die niet zo vaak hebben meegereden was het eigenlijk te krap.

Ik weet dat het moeilijk is het iedereen naar de zin te doen, maar als het mogelijk is zou er voldoende tijd voor verkennen moeten zijn, zodat iedereen elke proef 2 of 3 keer kan verkennen.

Ik denk dat veel rijders dit met me eens zijn.

Voor de rest: perfect georganiseerde Rally!
Mijn favoriete thuisrally :D :D

Ik heb er nu al weer zin in! Mijn eerste wedstrijd van 2006! :?
Laatst bijgewerkt door Berto op za mei 27, 2006 20:56, in totaal 1 keer bewerkt.
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Berichtdoor Berto » za mei 27, 2006 20:53

Oh ja,

Ik vond inderdaad de tent in het centrum leuker dan in Hellendoorn, maar ik weet dat dat dit jaar niet mogelijk kan zijn, vanwege de verbouwing en de nieuwbouw van het raadhuiis.
Het hele centrum van Nijverdal is bouwput.
Bovendien is er geen parkeerplaats meer die als parc ferme kan dienen.

(dit even voor de niet Nijverdallers)
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Berichtdoor loadmaster » zo mei 28, 2006 6:41

Wachtpark na de finish, OLA - terrein misschien.
Sterkte.
BORN2XLR8

8)
loadmaster

Berichtdoor impreza05 » zo mei 28, 2006 19:38

hoi mensen ik ben blij met de reakties op het onderwerp ik zal proberen een en ander mee te nemen in de organisatie voor 2007 mischien voor dit jaar maar dat wordt kort dag, maar ga vooral door met dit onderwerp.groetjes bertus
impreza05

Keer terug naar Wedstrijden