Ik zit niets vermoedend deze site eens wat grondiger door te nemen, kom ik deze post tegen.
Heb ik helemaal gemist!!

Leuk te lezen dat het niet onopgemerkt is gebleven.
@ Hein : het stond inderdaad ook (groot) in de Gelderlander de maandag na de rally, 15 mei.
Er is elk jaar wel wat persaandacht (o.a. Stan Huygens journaal / De Telegraaf elk jaar), maar denk dat het dit jaar wat meer was omdat het de derde keer op rij was dat we de Tulpenrallye wonnen. Aangezien dat nog nooit eerder was voorgekomen sinds 1947 en Bert nu de enige is die de rally 5 maal heeft gewonnen, eerder in 1973 (Opel) en in 2000. John Bosch stond daarvoor gelijk met hem, met 4 overwinningen.
De start was zondag 7 mei in Villefranche, Frankrijk, dus na de finish zaterdagavond in Hulst (zeer tevreden met 8e algemeen) stond Bert te wachten en zijn we in één ruk 850 kilometer door geblazen. Al met al een hele leuke rallyweek dus
Voor de liefhebbers, er komt weer een korte uitzending op tv. Zal wel niet al te veel voorstellen omdat ze alleen maar de eerste en de laatste dag gefilmd hebben, maar als je toevallig thuisbent.. (zie
www.tulpenrallye.nl)