Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Ned rally schreef:Idd, martijn heeft gelijk.
Ik kan het bevestigen aangezien ik ass. proevenchef ben van de bewuste KP. De KP heet Strijpse Kampen en ligt op loopafstand van de stopfinish van KP Best.
De KP ligt op het oefenterrein van de rijopleiding van Defensie. De proef is NIET toegangelijk voor publiek. Voor de rijders is het een hele interessante proef!
Ik zou zeggen geef je op als official............![]()
Groetjes
rallydre schreef:Voor zover ik weet is er geen mogelijkheid. Het blijft militair terrein en dus wordt het aantal buitenstaanders op het terrein tot een minimum beperkt..
MartijnS schreef:Het is in Oirschot ja..maar mag idd niemand op, alleen officials volgens mij.
WILS SPORT schreef:MartijnS schreef:Het is in Oirschot ja..maar mag idd niemand op, alleen officials volgens mij.
Je kunt vanaf de landsardseweg een heel stuk van de proef zien,
wel vanachter een hek, dus foto's maken is er niet bij.
YellowLeonVT schreef:Kan iemand mij uitleggen waarom men een KP uitzet op het oefenterrein van de rijopleiding van Defensie ?? Wat is het nut van een proef als deze NIET toegangelijk is voor publiek ?? Zullen best wat goede dingen over te zeggen zijn, ben er wel nieuwsgierig naar..
nkroeze schreef:Volgens mij wordt de wedstrijd primair nog altijd voor de deelnemers georganiseerd, dus:
nkroeze schreef:- Meer proeven
- Meer wedstrijdkilometers
- Meer waar voor je inschrijfgeld
- Meer moeilijkheidsgraad
- Meer mooie proef km's
rallydre schreef:Hoi Martin,
Voor zover ik weet is er geen mogelijkheid. Het blijft militair terrein en dus wordt het aantal buitenstaanders op het terrein tot een minimum beperkt..
Grt
Dré
Sevius schreef:WILS SPORT schreef:MartijnS schreef:Het is in Oirschot ja..maar mag idd niemand op, alleen officials volgens mij.
Je kunt vanaf de landsardseweg een heel stuk van de proef zien,
wel vanachter een hek, dus foto's maken is er niet bij.
Maar ik denk dat oa Holkers juist WEL foto's wil maken

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast