Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
leor888 schreef:Ik ga TankS tanken of zo.!
Amazone schreef:leor888 schreef:Ik ga TankS tanken of zo.!
Je bent van harte welkom!![]()
(En we komen steeds dichterbij: we zitten al in Kampen!)
Kijk, dit zijn nou de reacties die we graag aan onze hoofdsponsor laten zien!
Ik hoor het wel als je een aanvraagformulier voor een tankpas wilt ontvangen, scheelt je toch weer een cent per liter!
TWENGELTJE schreef:Beste jan
Je bent een anthousiaste rallyfan en een goede fotograaf alleen lezen is schijnbaar niet je sterke punt
Zoals ik al zei had ik dat van iemand binnen de organisatie en omdat ik zelf vele jaren aan de GTR heb helpen organiseren en nog steeds doe als proevenchef heb je in die 25 jaar de nodige connecties opgebouwd
Maar wacht maar gewoon af wat er komt maar det het een dag is is zeker voor de GTR
BRT schreef:Nou, wat de reden ook is, ik vind het k..
Kan ik eindelijk mijn thuis wedstrijd rijden en dan mag ik maar 1 dag!
Blijven we wel in de buurt van Hellendoorn rijden want ik hoorde ook (van binnen uit) dat er proeven in de buurt van arnhem zouden zijn gepland...?
Ik hoop het niet....
BRT schreef:
Blijven we wel in de buurt van Hellendoorn rijden want ik hoorde ook (van binnen uit) dat er proeven in de buurt van arnhem zouden zijn gepland...?
Joost schreef:Beetje vreemd, vind je ook niet ? Lijkt mij heeel sterk dat er zo ver weg dan ook nog proeven zijn. Maargoed je weet maar nooit wat ze bedenken natuurlijk...
HJD schreef:Joost schreef:Beetje vreemd, vind je ook niet ? Lijkt mij heeel sterk dat er zo ver weg dan ook nog proeven zijn. Maargoed je weet maar nooit wat ze bedenken natuurlijk...
Misschien alleen een superspecial op de vrijdagavond of zaterdagavond ofzo. Overdag lijkt me de verbindingsroute te lang
TWENGELTJE schreef:Nou John ik heb van iemand van de organisatie van de GTR gehoord dat BP als sponsor optreedt van Monaco aan de Maas en daarom niet bij de GTR
Dus de naam van di topic kan weer gewoon Golden Tulip rally worden
Wat betrefd de tijden gaat men weer terug naar het prille begin
De 12 Uren van Hellendoorn (van 08.00 tot 20.00 uur)
BRT schreef:Nou, wat de reden ook is, ik vind het k..
Kan ik eindelijk mijn thuis wedstrijd rijden en dan mag ik maar 1 dag!
Ik hoop het niet....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten