Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Rallyfanaat schreef:op een rondkoers moet startnummer 1 pas starten als de 0 van de rond koers af is. en op een gewoone proef moet startnummer 1 pas 2 minuten na de 0 starten. dan is het probleem opgelost in mijn ogen.
Rallyfanaat schreef:op een rondkoers moet startnummer 1 pas starten als de 0 van de rond koers af is. en op een gewoone proef moet startnummer 1 pas 2 minuten na de 0 starten. dan is het probleem opgelost in mijn ogen.
2rallyman1 schreef:0 auto is er voor de veiligheid van de touschouwers!
Dus daarom ben ik het ook eens met of wachten totdat de 0 auto van de rondkoers af is of maar 1 ronde rijden bij een rondkoers!!
Lijken me toch alle problemen opgelost!
StevenK schreef:2rallyman1 schreef:0 auto is er voor de veiligheid van de touschouwers!
Nee, daar is de veiligheidsauto voor.Dus daarom ben ik het ook eens met of wachten totdat de 0 auto van de rondkoers af is of maar 1 ronde rijden bij een rondkoers!!
Lijken me toch alle problemen opgelost!
Ja, 'tuurlijk. En wat doe je dan met alle langzamere deelnemers die een snellere ophouden ? Ook maar wachten met starten tot ze van de proef af zijn ?
henk schreef:laat het even duidelijk zijn dat de 0-auto geen deelnemer is en dus genoeg tijd heeft om zijn achteruitkijkspiegel te gebruiken!
Brabo schreef:de 0 auto mag niet op volle wedstrijdsnelheid rijden, dus kan de bestuurder best wel eens in zijn achteruitkijkspiegel kijken en zal de bestuurder ten alle tijden op moeten letten of hij/zij de nr 1 niet hinderd
en sportief gezien zal de 0 auto dus altijd zijn / haar spiegels in de gaten houden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten