Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Campos schreef:Iets anders dan het eeuwige startlijstge-emmer, ik zie deze naam staan:
Juha Hakkinen Matti Janhunen FIN/FIN Mitsubischi Lancer Evo 7 A8
(inkoppertje) Familie van?
Weet iemand hier meer van, wellicht net zo'n verrassing als de Est in Almere?
Christophe schreef:Ja dat is wel waar natuurlijk. Als dit blijft gebeuren dan is het inderdaad niet meer leuk.
In België zie je regelmatig eens dat ze deelnemers meer naar voor steken met (te) hoge startnummers, misschien moeten ze dat in Nederland ook eens doen voor de piloten die niet tevreden zijn met hun startnummer.
@campos :
http://www.passion4wheels.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1413&Itemid=285
Jan schreef:24 Michel van Westing Wim v Eyk NL/NL Fiat Punto Super 1600 A6
Nog een Super 1600 erbij!
Holkers schreef:Jan schreef:24 Michel van Westing Wim v Eyk NL/NL Fiat Punto Super 1600 A6
Jah, al 2 wedstrijden... Fassbender had het ding toch omgebouwd naar S1600 specs
Franky schreef:Christophe schreef:Je moet altijd sportief het tegendeel bewijzen ...
Ik zou het zwak vinden om m'n inschrijving terug te trekken.
Je moet de organisatie terechtwijzen door het te bewijzen dat ze fout zijn.
In barneveld vorig jaar reed ik dezelfde tijden met startnr 84 als de startnr 43. totdat ik op kp3 1 minuut aan mijn broek kreeg vanwege een neutralisatie tov dezelfde equiupe.
Dat was wel mijn target voor deze wedstrijd die dan ineens compleet onbereikbaar word. Het is gewoon sneu dat een organisatie klasse strijd op zo'n manier compleet weg haalt en een oneerlijke strijd maakt.
In Hulst ziet een proef er 30/40 auto's later ook gewoon heel anders uit.
Keer op keer doet men dit. Iedere keer weer zie je dat er belangen van sponsoren en eigen huis cups/equipes enz meespelen.
Amazone schreef:Holkers schreef:Jan schreef:24 Michel van Westing Wim v Eyk NL/NL Fiat Punto Super 1600 A6
Jah, al 2 wedstrijden... Fassbender had het ding toch omgebouwd naar S1600 specs
Helaas...(bij ons in elk geval):
eigenlijk wel (bijna) gelijk aan een S1600, maar reglementair een Kitcar...
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten