ADAC Hessen Rallye Vogelsberg 21./22. April 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

ADAC Hessen Rallye Vogelsberg 21./22. April 2006

Berichtdoor YellowLeonVT » zo apr 23, 2006 20:45

Weet iemand wat Wevers er gemaakt heeft. Kon er helaas niet naar toe maar dacht dat ie er tegen Poulsen reed in een aparte klasse. Nijhof/Vedders en Heutink-de Klerk ook aanwezig dacht ik. Kan nergens duidelijke tijden vinden, alleen van de ADAC Rallye Masters. Niet van de WRC's..

gr.Buks
YellowLeonVT

Berichtdoor Niels2 » zo apr 23, 2006 21:00

Wevers reed daar niet, die komt pas volgend weekend in actie in Zwickau.

Wevers rijdt het DRS, niet de ADAC Masters (2 compleet verschillende series).
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor StevenK » zo apr 23, 2006 21:22

Niels2 schreef:Wevers reed daar niet, die komt pas volgend weekend in actie in Zwickau.

En wat staat hier dan: http://www.rallysport.nl/index.php?module=nieuws&id=694
StevenK
Site Admin

Berichtdoor StevenK » zo apr 23, 2006 21:26

En hier de uitslag: http://www.hessen-rallye.de/2006/erg/Gesamt.pdf

Geen corolla's op de lijst.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor pedduhwick » zo apr 23, 2006 21:32

huh wat vreemd zouden ze uitgevallen zijn wel iets aparts dan voor Erik komt bijna nooit voor :(
pedduhwick

Berichtdoor YellowLeonVT » zo apr 23, 2006 21:33

Dat ie er gereden heeft is wel zeker. Foto´s staan op http://www.rennfotos.de/ maar het gaat me om de uitslag.
Op de site http://www.osthessen-news.de/beitrag_C.php?id=1124171 geeft men aan dat Wevers de snelste was in de klasse A9..
Als het goed is hebben ze de nieuwe motor en bak (joystick) nu erop en was dit een test voor het begin van de DRS.
Correct me if i´m wrong.

gr.Erwin
Laatst bijgewerkt door YellowLeonVT op zo apr 23, 2006 21:35, in totaal 2 keer bewerkt.
YellowLeonVT

Berichtdoor Holkers » zo apr 23, 2006 21:34

Misschien omdat WRC's niet meedoen voor de klassering en gezien het een test-wedstrijd was voor de heren, misschien niet de heisa van eindpodium en nakeuring en wachtpark etc willen hebben en lekker in eigen bed slapen?

Misschien dat Admin (in welke persoon dan ook ;)) daar meer licht over kan doen schijnen
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Hein » zo apr 23, 2006 21:53

Holkers schreef:Misschien dat Admin (in welke persoon dan ook ;)) daar meer licht over kan doen schijnen

Zal ik het dan maar even doen :lol:

Erik en Patrick hebben op 138 kilometer klassementsproef 22 seconden verloren op Kristian Poulsen. De heren zijn dus tweede geworden bij de WRC's.

Ik vind dat een heel goed resultaat als je twee dingen in ogenschouw neemt:

Erik reed voor het eerst Vogelsberg. Poulsen voor de derde keer. Bovendien reed Erik voor het eerst met Patrick als navigator.

Volgens Patrick komen de 22 seconden vooral tot stand op de eerste keer rijden van een proef. Bij de tweede doorkomst waren Erik en Kristian aan elkaar gewaagd.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor admin » zo apr 23, 2006 21:59

Holkers schreef:Misschien omdat WRC's niet meedoen voor de klassering en gezien het een test-wedstrijd was voor de heren, misschien niet de heisa van eindpodium en nakeuring en wachtpark etc willen hebben en lekker in eigen bed slapen?

Misschien dat Admin (in welke persoon dan ook ;)) daar meer licht over kan doen schijnen

Wij reden in een apart klassement waar de uitslag niet van op internet staat. Omdat Poulsen hier al een paar keer eerder heeft gereden had hij meer terein kennis en hadden wij het probleem dat de proeven compleet nieuwe voor ons waren.

Uitslag na 138 km proef:

1. Poulsen / Fredriksen - Toyota Corolla WRC
2. Wevers / Gerritsen - Toyota Corolla WRC +22,1 sec

Erik reed nog niet met een joystick op zijn auto en beiden reden nog niet met een nieuwe motor. Het was een mooie wedstrijd met als voorbeeld dat op Schotten Ring een proef van 27,2 km Poulsen een tijd neerzette van 14:51,2 en wij een tijd van 14:51,4 later herhaalde zich dit om een andere proef van 10,2 km waar wij 6:04,6 reden en Poulsen 6:05,1.

Het was een mooie wedstrijd en een super ervaring om met Erik deze wedstrijd te rijden.. Volgende week start het kampioenschap in Zwikau waar Erik met Filip aan de start zal staan.
admin
Site Admin

Berichtdoor YellowLeonVT » zo apr 23, 2006 23:07

admin schreef:Uitslag na 138 km proef:

Wat was jullie totaaltijd eigenlijk ? Nog veel sneller dan de winnaars Gassner/Schrankl die hadden een totaaltijd van 1:21:39.8.
Word zeker een drukke tijd om die alles op tijd af te krijgen. Motoren,bak vrachtwagen...
YellowLeonVT

Berichtdoor admin » ma apr 24, 2006 7:15

YellowLeonVT schreef:
admin schreef:Uitslag na 138 km proef:

Wat was jullie totaaltijd eigenlijk ? Nog veel sneller dan de winnaars Gassner/Schrankl die hadden een totaaltijd van 1:21:39.8.
Word zeker een drukke tijd om die alles op tijd af te krijgen. Motoren,bak vrachtwagen...

Wij reden ergens in de 20 maar weet niet precies meer de uitslag.
admin
Site Admin

Berichtdoor Werner » ma apr 24, 2006 9:28

StevenK schreef:
Niels2 schreef:Wevers reed daar niet, die komt pas volgend weekend in actie in Zwickau.

Ik weet niet of andere gebruikers er ook last van hebben, maar als ik op de link klik zie ik de titel van het bericht, en daaronder een groot leeg vlak :roll:
Werner

Berichtdoor StevenK » ma apr 24, 2006 9:52

Werner schreef:
StevenK schreef:

Ik weet niet of andere gebruikers er ook last van hebben, maar als ik op de link klik zie ik de titel van het bericht, en daaronder een groot leeg vlak :roll:

Nee, ik zie gewoon het bericht, inclusief foto van Wevers.

Welke browser gebruik je ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Werner » ma apr 24, 2006 9:54

Gewoon, internet explorer. Maar het kan best aan mijn computer liggen hoor. Laatst flikte hij me een zelfde soort geintje bij het e-mailen via hotmail. Mooi mailtje getikt, klikken op 'send', POEF, scherm leeg, en al mijn vrienden een e-mail waar niks in stond...
Werner

Berichtdoor Wolter » ma apr 24, 2006 11:30

Werner schreef:Gewoon, internet explorer. Maar het kan best aan mijn computer liggen hoor. Laatst flikte hij me een zelfde soort geintje bij het e-mailen via hotmail. Mooi mailtje getikt, klikken op 'send', POEF, scherm leeg, en al mijn vrienden een e-mail waar niks in stond...

Probeer Mozilla Firefox eens. (of geef je pc even een schone windows-installatie! :wink:)
Wolter

Volgende

Keer terug naar Wedstrijden