Die s2000 's doen het wel aardig!
wat een hoop s1600's aan de start trouwens niet normaal!
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
TWENGELTJE schreef:heel goed van jan al derde s1600
wel raar dat zo`n s2000 in de klasse N4 zit en niet in A7
TWENGELTJE schreef:Heel goed van jan, proficiat, al is er wel ruim 4 minuten verschil met de eerste in S1600
En steven 4wd maakt niets uit voor klasseindeling maar een turbo wel dus A7 en geen A8
TWENGELTJE schreef:Heel goed van jan, proficiat, al is er wel ruim 4 minuten verschil met de eerste in S1600
En steven 4wd maakt niets uit voor klasseindeling maar een turbo wel dus A7 en geen A8
Holkers schreef:Het is een S2000 dus dat zou impliceren dat het een A8 zou moeten zijn (2000cc). N4 is ook vreemd omdat ik meen dat Fiat geen 4wd heeft in zijn GrandPunto...
Ton Van Spanje schreef:Holkers schreef:Het is een S2000 dus dat zou impliceren dat het een A8 zou moeten zijn (2000cc). N4 is ook vreemd omdat ik meen dat Fiat geen 4wd heeft in zijn GrandPunto...
In deze link kun je lezen dat de Punto S2000 wel over 4WD beschikt.
http://www.italiaspeed.com/2005/motorsp ... /2610.html
Campos schreef:Ton Van Spanje schreef:Holkers schreef:Het is een S2000 dus dat zou impliceren dat het een A8 zou moeten zijn (2000cc). N4 is ook vreemd omdat ik meen dat Fiat geen 4wd heeft in zijn GrandPunto...
In deze link kun je lezen dat de Punto S2000 wel over 4WD beschikt.
http://www.italiaspeed.com/2005/motorsp ... /2610.html
Volgens mij bedoelt Maarten het seriemodel?
Overigens kan het nooit A8 zijn, aangezien het dan boven 2000cc motorinhoud zou moeten zijn. A7 zou eigenlijk de klasse moeten zijn, maar aangezien de S2000 zou moeten concurreren (qua snelheid) met de groep N(4) auto's, hebben ze 'm daar maar bij ingedeeld.. Helaas voor de FIA is ie ietsie pietsie sneller dan verwacht
Harry37 schreef:Campos schreef:Overigens kan het nooit A8 zijn, aangezien het dan boven 2000cc motorinhoud zou moeten zijn. A7 zou eigenlijk de klasse moeten zijn, maar aangezien de S2000 zou moeten concurreren (qua snelheid) met de groep N(4) auto's, hebben ze 'm daar maar bij ingedeeld.. Helaas voor de FIA is ie ietsie pietsie sneller dan verwacht
Even een reactie via SMS vanuit Italië, de S2000 is gehomologeerd als een N4 anders mogen ze niet starten in de EK.
@andrè, bedankt voor de info als je dit leest.
Harry
Campos schreef:Harry37 schreef:Campos schreef:Overigens kan het nooit A8 zijn, aangezien het dan boven 2000cc motorinhoud zou moeten zijn. A7 zou eigenlijk de klasse moeten zijn, maar aangezien de S2000 zou moeten concurreren (qua snelheid) met de groep N(4) auto's, hebben ze 'm daar maar bij ingedeeld.. Helaas voor de FIA is ie ietsie pietsie sneller dan verwacht
Even een reactie via SMS vanuit Italië, de S2000 is gehomologeerd als een N4 anders mogen ze niet starten in de EK.
@andrè, bedankt voor de info als je dit leest.
Harry
Wel vreemd, er reden immers ook 6 A7's mee. Of mogen dergelijke auto's wel meedoen, maar krijgen ze geen EK-punten?
Campos schreef:Wel vreemd, er reden immers ook 6 A7's mee. Of mogen dergelijke auto's wel meedoen, maar krijgen ze geen EK-punten?
niek schreef:Wat ik dan niet snap is waarom je een s2000 van ca 200 000 euro zou komen als je een even snelle wrx of evo voor een kwart van dat bedrag kan halen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten