LG Almere 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor StevenK » ma apr 10, 2006 15:25

stevens schreef:OK lieve schatten volgend jaar vragen we vergunning om de A6 een paar
kilometer af te zetten daar kun je dan misschien zonder al te veel moeite
hard gaan rijden. Ooit in Sardinie geweest nee zeker!

ROFLMAO
StevenK
Site Admin

Berichtdoor David Westenbrink » ma apr 10, 2006 15:32

Jullie kunnen in ieder geval wel trots zeggen dat jullie het zwaarste evenement van NL hebben :)

Almere gefinished? Klaar voor Dakar!
David Westenbrink

Berichtdoor Holkers » ma apr 10, 2006 15:35

Maar dan moet jij nog wel een andere auto opbouwen, meende dat de Kalosjes het spelen in de zandbak niet overleefd hebben
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Wim Salabim » ma apr 10, 2006 18:10

Stacey ging zo snel met de Skoda, dat ik hem niet eens gezien heb :lol:
Wim Salabim

Berichtdoor WILS SPORT » ma apr 10, 2006 19:40

Wim Salabim schreef:Stacey ging zo snel met de Skoda, dat ik hem niet eens gezien heb :lol:

Nee, in de berm vastzitten met een Impreza 4x4!! :lol:
Sander van Barschot
WILS SPORT

Berichtdoor SylviaVisser » ma apr 10, 2006 19:51

stevens schreef:
gisissi schreef:
Ruig onverhard kan leuk zijn voor publiek, maar zo'n asociaal diepe kuil waar iedereen door heen MOET mèt schadegarantie... hier heeft de organisatie ook een rol in.

De verantwoording voor het willens en wetens nemen van risico's ligt primair bij de deelnemers. Toch ben ik van mening dat ook de organisatie hierin een rol speelt. Het samenstellen van een routeboek hoeft m.i. niet een opéén stapeling zijn van situaties waarvan je redelijkerwijs mag aannemen dat ze garant staan voor brokken. Aan de gedachte dat dit tot doelstelling is verheven door de organisatie aldaar kan ik mij niet geheel onttrekken. In het belang van de sport en die van het aantal deelnemers dat je ook graag zilt zien langskomen op de laatste proeven kan ik mij voorstellen dat je tot andere afwegingen komt.

Voor alle duidelijkheid, ik heb genoten van onze passages op Almeerderzand. Prachtige proef, erg uitdagend maar ook bijzonder slecht. Bovendien, niemand van de organisatie heeft mij verplicht met een x snelheid het onverhard te nemen. Gevolg van onze toch niet overdreven aggressieve start is een waslijst aan problemen. Gebroken aandrijfas en baksteun, afgebroken uitlaat-ophanging en bumperbevestiging en de nodige plaatschade.

Hulst, we have a problem...... :wink:

OK lieve schatten volgend jaar vragen we vergunning om de A6 een paar

Trek het je niet aan, ik heb een super weekend gehad.

(voel me even geroepen te reageren, ik had de mazzel een stoeltje te hebben bij iemand die al van te voren aan zag komen hoe Poort erbij zou liggen na 160 deelnemers (3e ronde dus) en de grijns op zijn gezicht werd groter op Poort naarmate de dag vorderde. Dus misschien toch dat we in NL te weinig van dit soort voor onze kiezen krijgen.)

Sylvia, op dit moment: Shaken, not stirred :D
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor van eck » ma apr 10, 2006 19:59

(voel me even geroepen te reageren, ik had de mazzel een stoeltje te hebben bij iemand die al van te voren aan zag komen hoe Poort erbij zou liggen na 160 deelnemers (3e ronde dus) en de grijns op zijn gezicht werd groter op Poort naarmate de dag vorderde. Dus misschien toch dat we in NL te weinig van dit soort voor onze kiezen krijgen.)

ja sil het schoot mij even in mijn verkeerde keelgat na dit zware weekend
het is ook nooit goed in nederland misschien moeten we maar ophouden met organiseren IN ONZE VRIJE TIJD EN OP NON PROFIT BASIS!!!!

maar ja ik ben erg moe dus misschien niet redelijk
van eck

Berichtdoor Wim Salabim » ma apr 10, 2006 20:16

WILS SPORT schreef:
Wim Salabim schreef:Stacey ging zo snel met de Skoda, dat ik hem niet eens gezien heb :lol:

Hahahah, tsja.....Shit happens :wink:

Iemand hier een foto van?? Vast wel, ik heb wel een paar camera's gezien tijdens het duwen (wat overigens niet veel hielp :oops: )
Wim Salabim

Berichtdoor Jan » ma apr 10, 2006 20:25

Wim Salabim schreef:
WILS SPORT schreef:

Hahahah, tsja.....Shit happens :wink:

Iemand hier een foto van?? Vast wel, ik heb wel een paar camera's gezien tijdens het duwen (wat overigens niet veel hielp :oops: )

Wij liepen nog voorbij, hij zat goed vast maar geen foto's genomen.... :wink:
Jan

Berichtdoor Bartje » ma apr 10, 2006 20:30

Jan schreef: Wij liepen nog voorbij, hij zat goed vast maar geen foto's genomen.... :wink:

Hejje niet helpen drukken dan, :?: das niet erg aardig :roll: :lol:
Bartje

Berichtdoor Jan » ma apr 10, 2006 20:34

Bartje schreef:
Jan schreef: Wij liepen nog voorbij, hij zat goed vast maar geen foto's genomen.... :wink:

Hejje niet helpen drukken dan, :?: das niet erg aardig :roll: :lol:

Had je zelf ook kunnen helpen, je stond naast me :twisted:
Jan

Berichtdoor John » ma apr 10, 2006 20:51

SylviaBos schreef:
stevens schreef:
gisissi schreef:
Ruig onverhard kan leuk zijn voor publiek, maar zo'n asociaal diepe kuil waar iedereen door heen MOET mèt schadegarantie... hier heeft de organisatie ook een rol in.

De verantwoording voor het willens en wetens nemen van risico's ligt primair bij de deelnemers. Toch ben ik van mening dat ook de organisatie hierin een rol speelt. Het samenstellen van een routeboek hoeft m.i. niet een opéén stapeling zijn van situaties waarvan je redelijkerwijs mag aannemen dat ze garant staan voor brokken. Aan de gedachte dat dit tot doelstelling is verheven door de organisatie aldaar kan ik mij niet geheel onttrekken. In het belang van de sport en die van het aantal deelnemers dat je ook graag zilt zien langskomen op de laatste proeven kan ik mij voorstellen dat je tot andere afwegingen komt.

Voor alle duidelijkheid, ik heb genoten van onze passages op Almeerderzand. Prachtige proef, erg uitdagend maar ook bijzonder slecht. Bovendien, niemand van de organisatie heeft mij verplicht met een x snelheid het onverhard te nemen. Gevolg van onze toch niet overdreven aggressieve start is een waslijst aan problemen. Gebroken aandrijfas en baksteun, afgebroken uitlaat-ophanging en bumperbevestiging en de nodige plaatschade.

Hulst, we have a problem...... :wink:

OK lieve schatten volgend jaar vragen we vergunning om de A6 een paar

Heb ook het genoegen mogen hebben om naast Frank te zitten op zaterdag. Het was op de laatste keer op Almere Zand (heeft iemand daar nog foto's van), de proef zit al vol met gaten en dergelijke. Die achterlijke duitser gaat daar gewoon als een inbiciel door/over heen. Wat maakt die auto dan een klappen zeg, en mijn hoofd ook tegen de rolkooi, gelukkig had ik Hans zijn helm op. Maar het was wel super gaaf. Ben dus van mening dat het allemaal wel meevalt maar dat de risico's wel hoger zijn als je op 100% rijdt. Als ik zo de foto's zie ben ik toch wel trots op het mooie evenement die we hebben neergezet, het zijn allemaal weer unieke beelden voor Nederland.
John

Berichtdoor Niels2 » ma apr 10, 2006 20:59

John schreef:Als ik zo de foto's zie ben ik toch wel trots op het mooie evenement die we hebben neergezet, het zijn allemaal weer unieke beelden voor Nederland.

Zeker trots zijn!

Vorig jaar was het al super, dit jaar nog beter.
Héél compact, erg veel onverhard super veel actie.
Hellendoorn blijft mijn nummer 1, Almere staat nu
zeker wel op plaats 2.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor EvoV6 » ma apr 10, 2006 21:27

Niels2 schreef:
John schreef:Als ik zo de foto's zie ben ik toch wel trots op het mooie evenement die we hebben neergezet, het zijn allemaal weer unieke beelden voor Nederland.

Zeker trots zijn!

Vorig jaar was het al super, dit jaar nog beter.
Héél compact, erg veel onverhard super veel actie.
Hellendoorn blijft mijn nummer 1, Almere staat nu
zeker wel op plaats 2.

Als het onverhard erin blijft zekers!! :D Almere is met stip gestegen. Hoop alleen dat HET terrein( :wink: ) volgend jaar al niet is volgebouwd...dat zou jammer zijn.. Was leuk om te zien, rally in een grote zandbak.
EvoV6

Berichtdoor jeroenski » ma apr 10, 2006 21:38

ik heb er van genoten .

het was een zeer compacte wedstrijd met leuke proeven.
en dat inderdaad het onverhard slecht wordt, tja dan moet je anders gaan rijden .
wij gaan inderdaad ook OM die diepe kuil heen.
maar wij uiteindelijk maar een klein scheurtje in de bumper..
ook nog nagekeurd en we hebben echt een standaard versnellings bak.
alsof ik dat nog niet wist.
we hebben zitten roepen om een dog box met sper(zeker zaterdag).

aan het eind van dit enerverende weekend staan we dus wel aan de leiding van de colt cup.
en dat op reglmaat, zoals we al 2 jaar a5 kampioen van belgie zijn.

ik wil de organisatie en de officiels bedanken voor hun vele werk.

gr jeroen :D
jeroenski

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden