LG Almere 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor StevenK » zo apr 09, 2006 16:55

Overigens moet het wel, wat proeven betreft, een super wedstrijd zijn. Ik had net één van de uitvallers aan de lijn en die wist te melden dat hij niet nauwelijks in zijn vijf had gezeten.

Kwam Kaur ook wel goed uit, want die reed sinds gisterenavond zonder vijfde versnelling.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor pedduhwick » zo apr 09, 2006 17:26

StevenK schreef:Overigens moet het wel, wat proeven betreft, een super wedstrijd zijn. Ik had net één van de uitvallers aan de lijn en die wist te melden dat hij niet nauwelijks in zijn vijf had gezeten.

Kwam Kaur ook wel goed uit, want die reed sinds gisterenavond zonder vijfde versnelling.

haha :lol: :wink: :P
pedduhwick

Berichtdoor warnaar » zo apr 09, 2006 17:54

pedduhwick schreef:
StevenK schreef:Overigens moet het wel, wat proeven betreft, een super wedstrijd zijn. Ik had net één van de uitvallers aan de lijn en die wist te melden dat hij niet nauwelijks in zijn vijf had gezeten.

haha :lol: :wink: :P

Het was inderdaad twee dagen genieten,vooral de land rovers maakten er een feest van.
warnaar

Berichtdoor Biturbo » zo apr 09, 2006 18:30

pedduhwick schreef:
StevenK schreef:
pedduhwick schreef:
Gijs G schreef:
StevenK schreef:
John schreef:Weijs heeft er op kp8 naast gelegen. Piepers en Deen er ook af.

En Bijvelds is over de nulauto gereden.

eroverheen? er tegen aan? ligt ie er uit?

ik denk dat hij bedoeld van dat bijvelds harder reed dan de 0-auto en zodoende de 0-auto heeft ingehaalt

Nee, ik bedoel 't zoals ik zeg: Bijvelds is met 2 wielen over de 0-auto gereden. Kwestie van inhalen waar het niet kon.

huh.. :o :shock: doet ie weer lekker hoor echt iets voor hem :lol: :roll:

Sorry??? Heb je het zelf gezien???? Wij wel, dus niet oordelen zonder dat je het gezien hebt.

Bijvelds zat al lang luid toeterend achter de Colt. Bij de betreffende bocht ging de Colt binnendoor en Bijvelds buitenom. Helaas ging het hierbij mis. De Colt ging weer naar buiten op een plek waar Bijvelds ernaast zat en niet verder naar rechts kon (sloot/pijpleiding).

Naar mijn persoonlijke mening; ruimte en tijd genoeg voor de Colt om opzij te gaan. De 0 was bezig met zijn tweede rondje en heeft niets te winnen met zo'n actie.

Verder was het een top rally; prachtig weer, schitterend onverhard!
Biturbo

Berichtdoor HJD » zo apr 09, 2006 19:23

Wat een fantastische rally. Ik heb weer genoten! :D

De nodige uitvallers gezien. ongeveer 30 van de 70 hebben de finish maar gezien. meestal ligt dit aantal toch wel hoger! :lol:

Dan ga ik nu weer verder met de foto's van vandaag!
HJD

Berichtdoor red devil » zo apr 09, 2006 19:38

Erg mooie rally complimenten aan de organisatie
Super genoten

Alleen erg veel uitvallers da's erg jammer

Jammer van boers die had ik nog wel zien winnen vandaag erg jammer

Maar wat reed bijvelds strak zeg. super!!
En van eerd die 2 rondjes op zijn velg verder scheurt erg mooi !!

Wederom super rally !!!!!!
red devil

Berichtdoor kolkie » zo apr 09, 2006 20:01

Tjonge dat waren 2 supermooie rallydagen zeg, 8) .

Gisteren bij Almere-Poort geweest bij de laatste boucle en wat ging Bijvelds daar onfatsoenlijk hard zeg :o ! Verder veel, veel zeer veel spektakel. Mijns inziens dé spectaculairste 500 meter rally van het jaar!

Zodoende tegen de bedoelingen in vandaag weer gegaan, zelfde plek en niet zonder resultaat. Weijs Jr. ging harder de bocht in dan de gemiddelde evo-rijder en bewees dat dat te hard was :lol: . Het resultaat was een schuiver van 'de dijk' af het bouwhek in maar naar wat getrek met hekken (we spreken hier over enkele minuten) kon ie gelukkig z'n weg met een flink pak schade vervolgen. Hieraan vooraf was overigens johan deen met z'n megane ook al langs het parcours geeindigd met een flink beschadigde auto. Helaas heb ik niet gezien wat er gebeurde (ik keek naar een andere deelnemer de andere kant op - er was ook zoveel te zien :D !). Moet zeggen dat ie weer SMERIG hard voorbij kwam. Geef de beste man een Evo! Zelfde geld voor die Est. Talentje :shock: . Verder zoals gezegd veel uitvallers.. dat werd wel duidelijk toen op kp 13 de tweede auto die doorkwam startnummer 6 droeg :shock: .

Spektakel dus in Almere, het gravelrijden is duidelijk iets wat een flink aantal van de vaderlandse rijders niet ligt :) . 'Just kroezin' Kroeze ging ook aardig van kiet trouwens (Y) .
kolkie

Berichtdoor Davekuh » zo apr 09, 2006 20:28

Heerlijke rally...heb 2 dagen genoten! Complimenten aan de organisatie. Heb van Westing ook nog een tikje zien uitdelen aan de rode ibiza, maar hij kreeg er zelf de meeste schade en tijdverlies door. Kroeze ging weer goed dwars.
Veel spektakel, en gelukkig goed weer erbij. Alleen een beetje winderig...

De beelden komen nog...
Davekuh

Berichtdoor Amazone » zo apr 09, 2006 20:39

kolkie schreef: 'Just kroezin' Kroeze ging ook aardig van kiet trouwens

Ook ik heb genoten van een heerlijke zonnige dag rally!!!

En heb ook nog het geluk gehad met Niels mee te mogen in zijn nieuwe BMW. SUPERGAAF, wat een geweldige ervaring...SUPERKICKEN en heerlijk dwars!!!!! :shock: :shock: :shock:

Ben nu alleen helemaal besmet ....wordt tijd voor m'n licentie..... 8)

Dank je wel Niels en natuurlijk de organisatie!!! Ik heb werkelijk genoten!!! :wink:
Amazone

Berichtdoor Jan » zo apr 09, 2006 21:28

Ik wil ook even duidelijk maken dat Bijvelds er niets aan kon doen dat hij op van den Heuvel knalde, van den Heuvel lette weer eens niet op waardoor hij Bijvelds geen ruimte meer gaf. Heb van dat moment geen foto's maar Bart heeft het op film, dus komt zeker in de compilatie ..
Jan

Berichtdoor stevi » zo apr 09, 2006 21:33

Jan schreef:Ik wil ook even duidelijk maken dat Bijvelds er niets aan kon doen dat hij op van den Heuvel knalde, van den Heuvel lette weer eens niet op waardoor hij Bijvelds geen ruimte meer gaf. Heb van dat moment geen foto's maar Bart heeft het op film, dus komt zeker in de compilatie ..

Hebben we dit probleem met VD heuvel al niet vaker meegemaakt.
Ik dacht dat VD heuvel (als 0 rijder) vorig jaar vaker de wedstrijd deelnemers op hield?
Of heb ik dit mis

Greetz Stephan
stevi

Berichtdoor John B » zo apr 09, 2006 21:40

StevenK schreef:
pedduhwick schreef:
Gijs G schreef:
StevenK schreef:
John schreef:Weijs heeft er op kp8 naast gelegen. Piepers en Deen er ook af.

En Bijvelds is over de nulauto gereden.

eroverheen? er tegen aan? ligt ie er uit?

ik denk dat hij bedoeld van dat bijvelds harder reed dan de 0-auto en zodoende de 0-auto heeft ingehaalt

Nee, ik bedoel 't zoals ik zeg: Bijvelds is met 2 wielen over de 0-auto gereden. Kwestie van inhalen waar het niet kon.
niet echt netjes van Steven om dit zo neer te zetten ,geeft wel duidelijk aan wie het onderhoud van z'n evo doet
John B

Berichtdoor Rick D. » zo apr 09, 2006 21:41

Ik wil toch ook nog even reageren.

Op dat punt stonden 4 officials. Gert heeft zeer veel ruimte gehouden zodat peter de binnennocht kon nemen.

Gert reed ongeveer 40 km, Peter kwam met een veel hogere snelheid aanzetten. Hij heeft de Colt op het voorwiel/scherm geraakt en daarna op 2 wielen.
Vanuit de Colt was alleen de bodem van de auto van Bijvelds te zien.

Iemand uit het team van Frits van Eerd heeft de onboard beelden gezien van Peter Bijvelds en daar was duidelijk te zien dat er genoeg ruimte was.

Goed....

Was weer een lekker weekend, we een berg schade, 4 evo met schade en 4 of 5 Colt-jes met schade.

Op naar Hulst!!!
Rick D.

Berichtdoor Rick D. » zo apr 09, 2006 21:43

John B schreef:niet echt netjes van Steven om dit zo neer te zetten ,geeft wel duidelijk aan wie het onderhoud van z'n evo doet

Waar slaat deze opmerking op. Ja de auto is daar in onderhoud.

Maar wat Steven heeft geschreven wat er gebeurd is.
Vraag het de 4 officials en Michel Smeets, hij zat er naast bij Gert vd Heuvel.
Rick D.

Berichtdoor StevenK » zo apr 09, 2006 21:47

John B schreef:
StevenK schreef:Nee, ik bedoel 't zoals ik zeg: Bijvelds is met 2 wielen over de 0-auto gereden. Kwestie van inhalen waar het niet kon.
niet echt netjes van Steven om dit zo neer te zetten ,geeft wel duidelijk aan wie het onderhoud van z'n evo doet

Ik heb hier alleen maar neergezet wat ik van een betrouwbare ooggetuige te horen kreeg.

Dat ik wel eens in een rallyrent auto zit heeft daar echt geen ruk mee te maken.
StevenK
Site Admin

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden