red devil schreef:Ik kan er over heen gelezen hebben (zal wel weer)
Maar is de service weer op het industrie terrein bij het hoofdkantoor van LG is is dat nu ook ergens anders ??
Still the same...
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
red devil schreef:Ik kan er over heen gelezen hebben (zal wel weer)
Maar is de service weer op het industrie terrein bij het hoofdkantoor van LG is is dat nu ook ergens anders ??
kraats schreef:vraagje:
ik ben niet bekend met stratnamen daar in de polder, maar is er publieksinfo te koop op of nabij het service terrein?
Iedereen succes morgen en overmorgen, en houdt het spul heel!!!
Gladiator schreef:ik hebngo 1vraagje
Ik moet namelijk nog een programmaboekje kopen maar woon in lelystad dus dat moeten we morgen vroeg doen dan.
-welke proef vandaag onverhard is?
alsjeblieft
John schreef:Gladiator schreef:ik hebngo 1vraagje
Ik moet namelijk nog een programmaboekje kopen maar woon in lelystad dus dat moeten we morgen vroeg doen dan.
-welke proef vandaag onverhard is?
alsjeblieft
Beide, dat had ik al gezegt. Onderweg van Lelystad naar de proeven kom je langs de service en daar kan je een info aanschaffen.
StevenK schreef:Rallyfanaat schreef:weet iemand wanneeer de startnummers bekent worden gemaakt?? van de rally/sprint van almere
Dat heeft John al een paar keer hier in het topic gezegd: zaterdag.
Pascal Meijs schreef:StevenK schreef:Rallyfanaat schreef:weet iemand wanneeer de startnummers bekent worden gemaakt?? van de rally/sprint van almere
Dat heeft John al een paar keer hier in het topic gezegd: zaterdag.
Het is inmiddels al -ruim- zaterdag, maar ik kan die startnummers nog nergens vinden. Of zie ik ze over het hoofd?
Pascal.
jme schreef:Zoals ik het begrepen heb zitten ze in het info pakket. Maar misschien heb ik het niet goed gelezen.
grt. jme
tom-neos schreef:wie heeft voor mij de route van de lg rally almere of een site waarop ik deze kan vinden....
alvast bedankt!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten