Holkers schreef:
Als ik schrijf dat jij gisteren het bed hebt gedeelt met de vriendin van een maat van je ben jij ook niet blij. Het voorbeeld is geen vergelijk met wat er geschreven is, maar het is zeker ook niet waar en dat is de essentie van het voorbeeld en wat eerder gezegd is. Wil je nieuws brengen, doe dat dan betrouwbaar zoals normaal gedaan wordt en als het nogal vaag is, vraag het dan op zijn minst aan de direct betrokkene(n) voordat je wat gaat tikken.
Zo denk ik er ook over en ik ben het dan ook helemaal met je eens.
Op een of andere manier heb ik een deel van de reacties die hier geplaatst werden na aanleiding van dat bericht altijd als niet geheel netjes en wat kinderachtig geïnterpreteerd, iets wat ik ook nu nog vind. Ik las je reply en toen kwam dat weer in me naar boven. Misschien had ik mijn post moeten laten, maar dat is achteraf..
StevenK schreef:
Huh ? Die Haverkate 1-april grap ging toch echt over een Cordoba Evo 3.5 ?
Of het een Evo 3.5 was durf ik zo niet te zeggen, maar ik bedoelde al zou deze nu uitgehaald worden.
StevenK schreef:
Heeft 'ie vandaag al eerder een antwoord op gegeven: alleen de inschrijverslijst, de startlijst komt volgende week zaterdag.
Aha oké.
Daar heb ik dan even overheen gekeken, maar dan zie ik het zaterdag wel.
John schreef:
Bel je Hans toch gewoon op, en dat van Haverkate ....... dat was van deze site een grap volgens mij, Patrick?
Was destijds inderdaad hier te lezen ja. Was toen als ik me niet vergis voorzien van een foto die even door Photoshop heen gehaald was.
In het land der blinden, is éénoog koning.