Tank S Rally(sprint) 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor official No. 27768 » ma maart 20, 2006 11:36

erikjan schreef:Is FV nog gesignaleerd met een cameraploeg voor RR ?

Hij stond zelfs een tijdje bij ons in de bocht al denk ik niet dat die beelden het gaan halen :?

trouwens hulde aan de organisatie (prima!) en ook aan de duitse tijdregistratie, fantastisch systeem en ook online zeer snel!
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

Berichtdoor official No. 27768 » ma maart 20, 2006 13:02

HJD schreef:Mijn foto's nu eindelijk ook allemaal online!

!wereldfoto's!
Hopelijk kom je een keer in mijn bocht staan zodat ik mezelf als achtergrond heb van een glijdende WRC :D
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

Berichtdoor HJD » ma maart 20, 2006 13:18

Arfman schreef:

Damn, hoe doe je het toch ! Vrijwel allemaal messcherp ! Welke lenzen heb je gebruikt ennuh .. hoe heb jij je camera ingesteld (m.n. welke focusstand gebruik je ? single point of multipoint ?)

De enige lens die ik de hele dag op de camera heb gehad was de Bigma. Hele dag alleen maar gebuik gemaakt van de sluiterstand (tussen de 1/100 en 1/320 heb ik volgens mij de hele dag gezeten).

De camera stond ook op AF-C, omdat de camera dan blijft scherpstellen wanneer je de ontspanknop half indrukt. En verder heb ik geen aparte instellingen gedaan in de camera.

Ik zag alleen dat ik voor de volgende keer mijn sensor weer even moet reinigen, want op alle foto's zit een klein haartje :(

official No. 27768 schreef:

!wereldfoto's!
Hopelijk kom je een keer in mijn bocht staan zodat ik mezelf als achtergrond heb van een glijdende WRC :D

Dank je!

Is goed. Als het een mooi punt is, kom ik wel in de buurt staan :lol:
HJD

Berichtdoor David Westenbrink » ma maart 20, 2006 13:56

Campos schreef:Piet 'oant moarn' Paulusma was niet de enige:

http://rickvanvelthuysen.nl.angrylog.nl ... erzeerally

Alleen jammer dat de fragmenten er niet bij staan, ik heb er uiteraard niks van meegekregen verder

:) Wat lachen die vent. Me pa en hij hebben uitgebreid de Würth kalender besproken :)
David Westenbrink

Berichtdoor HJD » ma maart 20, 2006 14:03

Arfman schreef:
HJD schreef:
Arfman schreef:

Damn, hoe doe je het toch ! Vrijwel allemaal messcherp ! Welke lenzen heb je gebruikt ennuh .. hoe heb jij je camera ingesteld (m.n. welke focusstand gebruik je ? single point of multipoint ?)

De enige lens die ik de hele dag op de camera heb gehad was de Bigma. Hele dag alleen maar gebuik gemaakt van de sluiterstand (tussen de 1/100 en 1/320 heb ik volgens mij de hele dag gezeten).

De camera stond ook op AF-C, omdat de camera dan blijft scherpstellen wanneer je de ontspanknop half indrukt. En verder heb ik geen aparte instellingen gedaan in de camera.

Hmm, dan ligt het toch echt aan mij, die instellingen had ik ook :(
Ik had alleen 1/200e ingesteld, dat kan ook nog een verschil uitmaken. En ik heb alleen mijn foto's bij het kanaal met de Bigma gemaakt, op de andere proeven stond ik simpelweg te dichtbij ;)

Ik zag alleen dat ik voor de volgende keer mijn sensor weer even moet reinigen, want op alle foto's zit een klein haartje :(

Ik ook. Ik ga binnenkort even langs Konijn voor een schoonmaaksetje.

Ik heb ook lang niet alle foto's goed hoor. Ik heb er 300 van de 600 overgehouden, en van die 300 zijn ook niet alle foto's goed scherp. De weersomstandigheden waren nou ook niet optimaal om goede foto's te maken denk ik.

Zo'n setje heb ik ook, maar ben er al weer bijna doorheen, dus ik zal daar ook nog wel een keer langs moeten.
HJD

Berichtdoor snwbrdr » ma maart 20, 2006 14:13

Arfman schreef:Hmm, dan ligt het toch echt aan mij, die instellingen had ik ook :(
Ik had alleen 1/200e ingesteld, dat kan ook nog een verschil uitmaken. En ik heb alleen mijn foto's bij het kanaal met de Bigma gemaakt, op de andere proeven stond ik simpelweg te dichtbij ;)

Vooral als je ver inzoomd heb je al snel dat je foto's bewogen zijn. Ik gebruik zelf regelmatig een éénpootsstatief, dat scheelt echt stukken als je geen image-stabilizer of zoiets hebt.. Vooral bij koud weer als je zelf toch al niets anders dan rillen doet. :wink:
..:: HaraldSchipper.nl ::..
..:: Rallypics.nl ::..
snwbrdr

Berichtdoor HJD » ma maart 20, 2006 14:18

snwbrdr schreef:
Arfman schreef:Hmm, dan ligt het toch echt aan mij, die instellingen had ik ook :(

Vooral als je ver inzoomd heb je al snel dat je foto's bewogen zijn. Ik gebruik zelf regelmatig een éénpootsstatief, dat scheelt echt stukken als je geen image-stabilizer of zoiets hebt.. Vooral bij koud weer als je zelf toch al niets anders dan rillen doet. :wink:

Heel soms gebruik ik ook wel een éénpootsstatief, maar echt fijn vind ik dat niet. Ik vind dat je dan beetje bewegingsvrijheid mist (bewegen met de camera dan). Horizontaal gaat wel goed, maar verticaal bewegen vind ik minder.
HJD

Berichtdoor Jan » ma maart 20, 2006 16:36

snwbrdr schreef:

Je stond daar gezellig bij Wilsum samen met Caaz :D en je 1-poot.
Jan

Berichtdoor snwbrdr » ma maart 20, 2006 16:47

Jan schreef:Je stond daar gezellig bij Wilsum samen met Caaz :D en je 1-poot.

Nope, die is bij Wilsum niet de auto uitgeweest. Heb hem allen bij KP3 (Kuinre) gebruikt.
snwbrdr

Berichtdoor Jan » ma maart 20, 2006 17:14

snwbrdr schreef:

Nope, die is bij Wilsum niet de auto uitgeweest. Heb hem allen bij KP3 (Kuinre) gebruikt.

Ik weet heeeeeeeeeeeeeeeel zeker dat je hem daar gebruikt hebt tenzij ik me vergist heb in de gezichten :oops: Je stond daar onderaan de dijk daar waar ze van boven de dijk naar ondere gingen (links af). Samen met Caaz
Jan

Berichtdoor snwbrdr » ma maart 20, 2006 17:18

Je hebt je vergist in de gezichten, ken Caaz ook niet persoonlijk..
Eerste keer Wilsum stond ik waar ze weer naar boven gingen, 2e keer Wilsum stond ik op het viaduct.
snwbrdr

Berichtdoor Jan » ma maart 20, 2006 17:49

snwbrdr schreef:Je hebt je vergist in de gezichten, ken Caaz ook niet persoonlijk..
Eerste keer Wilsum stond ik waar ze weer naar boven gingen, 2e keer Wilsum stond ik op het viaduct.

Haha ok sorry :oops: :D
Jan

Berichtdoor ExTaxi » ma maart 20, 2006 19:09

Nee dat was Dré!
ExTaxi

Berichtdoor digilife » ma maart 20, 2006 20:21

snwbrdr schreef:Je hebt je vergist in de gezichten, ken Caaz ook niet persoonlijk..

Dan sta jij op deze foto?

Afbeelding
Concert, theaterfotografie en bedrijfsfotografie: www.OnStagePhotos.eu
Huwelijksreportages & fototips voor 'de grote dag': www.YourWeddingPhotos.eu
digilife

Berichtdoor MartijnS » ma maart 20, 2006 20:22

Nee, dat is Jeroen Rallyfan.nl ;)
Martijn Schouten
MartijnS

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden