Tank S Rally(sprint) 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor John » za maart 18, 2006 9:09

henk 400rr schreef:
official No. 27768 schreef:volgens mij liggen er al een paar uit of niet?

Ik zie 63 aankomsten en er waren 65 deelnemers :?

D'r lag in ieder geval 1 rode Kalos uit, die verloor een wiel met naaf zo te zien, ging allemaal net goed de uitremzone in.
Heb d'r niet op gelet wie het was.

Vergeleken met vorige jaren, ben ik niet zo enthousiast ditmaal over wat ik gezien heb, geen groot deelnemersveld, weinig van wat ik graag mag zien, ook naar mijn idee erg ingekorte publieksproef, jammer.

Ben ik niet met je eens Henk, voor deze rally is het een prachtig deelnemers veld en het is exact dezelfde proef als vorig jaar.
John

Berichtdoor StevenK » za maart 18, 2006 9:24

John schreef:
henk 400rr schreef:

D'r lag in ieder geval 1 rode Kalos uit, die verloor een wiel met naaf zo te zien, ging allemaal net goed de uitremzone in.

Vergeleken met vorige jaren, ben ik niet zo enthousiast ditmaal over wat ik gezien heb, geen groot deelnemersveld, weinig van wat ik graag mag zien, ook naar mijn idee erg ingekorte publieksproef, jammer.

Ben ik niet met je eens Henk, voor deze rally is het een prachtig deelnemers veld en het is exact dezelfde proef als vorig jaar.

Precies, John, een fantastisch deelnemersveld. De eerste gr N op de 15e !! plaats...
StevenK
Site Admin

Waar zitten de deelnemers rond 12:00 uur

Berichtdoor sharply.jac|NL » za maart 18, 2006 10:44

Ik ga zo van huis, waar kan ik de rijders vinden rond 12:00 uur? Als ik dat weet rijd ik er direct naar toe en schaf daar, bij een dichtsbijzijnde TankS station, een infopakket aan.
sharply.jac|NL

Re: Waar zitten de deelnemers rond 12:00 uur

Berichtdoor jme » za maart 18, 2006 11:09

sharply.jac|NL schreef:Ik ga zo van huis, waar kan ik de rijders vinden rond 12:00 uur? Als ik dat weet rijd ik er direct naar toe en schaf daar, bij een dichtsbijzijnde TankS station, een infopakket aan.

Tegen 12.00 uur rijden ze de laatste proef bij Kuinre. Ik zou richting Kampen gaan. Als je via het knooppunt bij Zwolle gaat kun je bij het restaurant tussen Zwolle en Kampen ook een info pakket halen.
jme

Berichtdoor henk 400rr » za maart 18, 2006 12:57

John schreef:
henk 400rr schreef:

:?: Vorig jaar ging toch echt de publieksproef veel verder het industrieterrein af en waren er naar mijn gevoel meer deelnemers, kijkend naar de service miste ik een hoop mensen en was het lang zo vol niet. Het kan aan mij liggen en misschien zit het hem ook in vrijdagavond tov. de zaterdag avond.

Als dat zo is, dan wil ik d'r vanavond wel weer eens een kijkje nemen.
henk 400rr

Berichtdoor StevenK » za maart 18, 2006 13:13

henk 400rr schreef: :?: Vorig jaar ging toch echt de publieksproef veel verder het industrieterrein af en waren er naar mijn gevoel meer deelnemers, kijkend naar de service miste ik een hoop mensen en was het lang zo vol niet. Het kan aan mij liggen en misschien zit het hem ook in vrijdagavond tov. de zaterdag avond.

Als dat zo is, dan wil ik d'r vanavond wel weer eens een kijkje nemen.

Vorig jaar 52 deelnemers, dit jaar 65, dat is 25% meer :)
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Ton Van Spanje » za maart 18, 2006 13:20

Henk,

Was jij er vorig jaar op het tijdstip dat je ook de rallysprinters rond zag rijden? Gissterenavond heb je die nog gemist. Maar vandaag zul je zien dat het drukker is.
Ton Van Spanje

Re: Waar zitten de deelnemers rond 12:00 uur

Berichtdoor sharply.jac|NL » za maart 18, 2006 13:22

jme schreef:
sharply.jac|NL schreef:Ik ga zo van huis, waar kan ik de rijders vinden rond 12:00 uur? Als ik dat weet rijd ik er direct naar toe en schaf daar, bij een dichtsbijzijnde TankS station, een infopakket aan.

Tegen 12.00 uur rijden ze de laatste proef bij Kuinre. Ik zou richting Kampen gaan. Als je via het knooppunt bij Zwolle gaat kun je bij het restaurant tussen Zwolle en Kampen ook een info pakket halen.

Kom ik om 12:30 uur bij het betreffende restaurant zijn ze er niet! Nu maar achter een paar rally-fan-auto's aangereden. Wij wachten nu op de doorkomst op de dijk bij Kampen. Het heeft geen zin om nu nog naar Emmeloord te rijden voor een infopakket.
sharply.jac|NL

Berichtdoor henk 400rr » za maart 18, 2006 15:36

Ton Van Spanje schreef:Henk,

Was jij er vorig jaar op het tijdstip dat je ook de rallysprinters rond zag rijden? Gissterenavond heb je die nog gemist. Maar vandaag zul je zien dat het drukker is.

Ja, ik heb het even nagekeken, mijn fout, ik had de zaterdagavond in m'n kop zitten en dat traject is inderdaad over een groter deel van het industrieterrein. de groep deelnemers zal dus ook groter zijn, blijft dus alleen het gemis van mijn favorieten, maar die zien we een andere keer dan wel weer.

Ga vanavond als de kans er is dus er weer naar toe om te kijken.
henk 400rr

Berichtdoor Turboboost » za maart 18, 2006 17:10

Ik zit nu in duitsland mee te surfen via draadloos internet, handig. :D

Gisteren helaas problemen\met een stekkertje, en vandaag een defecte brandstofpomp. Heb contact gehad en ze gaan vanavond starten in de sprint. 8)

Spannende strijd vooraan! :shock:
Turboboost

tank s rally

Berichtdoor yamaha » za maart 18, 2006 19:06

ik was er gisteravond tot 12 uur,was egt helemaal fantastisch en was net in Kampen.
was ook mooi om te zien(best jammer dat wevers niet rijdt) Maar jan de winkel is ook mooi met ze clio S1600
en de polo en golf prachtig!!!!
yamaha

Berichtdoor stefan » za maart 18, 2006 19:18

wij stonden op proef 3, waar Hazeleger door het hek ging, geweldig!! bij het uitkomen van de bocht. paaltjes eruit :lol: en publiek maar genieten 8) proef 8 bij de finish was ook mooie plek, ena laatste bocht. een slingerweggetje. V. Eldik reed gewoon langs de finish, tever door!! hij moest vol in de remmen en zelfs achteruit om de tijd te weten... geweldige dag gehad

groet stefan
stefan

Berichtdoor red devil » za maart 18, 2006 19:26

Ik ben ook geweest en echt super genoten

Wat is die van eldik snel zeg
En wat liet ie bijvelds verachter op de superspecial.

Dat was echt het toppunt vond ik
Boers die voor mij een stoep raakte en velg afbrak
Van westing die z'n rempunt mist en bijna het publiek in jaagt.
En piepers die vol in de zijkant de strobak raakt.

Geweldige superspecial dit zouden ze over al moeten hebben !!

En viel mij ook op dat de winkel goed mee kon komen met de wrc tjes !!

Alleen enige nadeel is dat de proeven erg ver van elkaar afliggen
red devil

Berichtdoor Ton Van Spanje » za maart 18, 2006 20:54

Wat is Boers ingelopen!!!! Voor mij de morele winnaar, als hij dit vast blijft houden tot de finish.

Koops (Polo s1600) komt niet echt uit de verf, als ik zie wat hij laat liggen op De Winkel.
Ton Van Spanje

Berichtdoor warnaar » za maart 18, 2006 20:58

Ton Van Spanje schreef:Wat is Boers ingelopen!!!! Voor mij de morele winnaar, als hij dit vast blijft houden tot de finish.

Koops (Polo s1600) komt niet echt uit de verf, als ik zie wat hij laat liggen op De Winkel.

Wie weet wat er met van Eerd gebeurd is.
op kp 12 zag ik zijn voorruit vol met barsten.
warnaar

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden