Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Turboboost schreef:De vraag is zowiezo of de auto aan de start gaat komen, ondanks dat er de afgelopen week keihard gewerkt is, en de auto er klaar voor is, kwam er gisteravond nog een elektrisch probleem naar voren. Gisteren de hele avond door meten en zoeken, maar het probleem blijft.Hopelijk kunnen we het vandaag alsnog vinden.
![]()
....en ik zit dit weekend in Duitsland, tegen het "rallygevoel" in.Maar denk dat Ard een prima vervanger is, zo niet beter.
Stig schreef:Jouter,
Als ik kan helpen? Evt vanavond? Heb in verleden met 205 ook elektr. probleempjes gehad met 205. 0614416945
gr. Dennis
Maarten schreef:De weersvooruitzichten zijn best goed. Het is wel frisjes, maar daar trekken we gewoon een extra truitje op aan
Jan schreef:Maarten schreef:De weersvooruitzichten zijn best goed. Het is wel frisjes, maar daar trekken we gewoon een extra truitje op aan
Had ik gister mijn jas kapotGelukkig gerepareert dus geen kou voor mij, alleen stond ik gisteren ook nog te fotograveren langs de snelweg en toen ben ik wel tot de conclusie gekomen dat handschoenen geen overbodige luxe zijn als je moet fotograveren of iets dergelijks
![]()
En voor Jouter, ik had je zojuist een pb gestuurd, en lees nu net dat het probleem is opgelostGeweldig
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten